Azzal kezdeném első sorban a bejegyzést, hogy köszönöm nagyon de nagyon szépen mindenkinek a közreműködést! ❤
Még csak annyira szeretnék megkérni mindenkit, hogy lehetőleg kerüljük a 5SOS vagy a One Direction bandatagok castingolását, de nem azért mert valami bajom lenne velük (nem vagyok elkötelezett rajongójuk, de szeretem mindkét banda dalait), hanem csupán azért, mert kerülném a kliséket.:) Persze ez nem kikötés, ha úgy érzitek, hogy valamelyikük találna a lenti szerepek bármelyikére, akkor nyugodtan írjátok bele őket is, nem harapom le emiatt senki fejét sem.:)
Akkor itt is lennének a szereplők:
1. Kerestetik egy harmadéves (úgy 20-22 év közötti), afféle "iskolaelső, diákképviselő és prefektus vagyok" beütésű szereplő (mint amilyen Percy Weasley is a HP-ben), azaz egy művelt, eltökélt, komoly és nem végső soron segítőkész fiú, aki kalauzolja majd elsőéveseinket az intézet rejtélyes világában. Kinézetileg egy magasabb, sötét, göndör hajú fiút képzeltem el, a szemszín az nem számít, bőrszíne fehér legyen, előny, ha szemüveges az illető, de ha nem, az sem gond.:)
2. Második szereplőnk egy idős bejárónő vagy inkább takarítónő (úgy 60-70 év körüli). Mindig morcos, folyton dühöng, mindenkit szid mint a bokrot, de az igazgató és a tanári kar előtt játssza a ma született bárányt. Pletykás és megbízhatatlan. Mindenképp egy gonoszabb arcú (remélem érthető :'D), ráncos személynek képzelem el, ősz hajjal. Termetét tekintve legyen alacsonyabb, a szemszín ebben az esetben is mindegy, a bőrszín viszont fehér kellene legyen.:)
3. A következő szereplőnk is egy takarítónő, de ő sokkal fiatalabb (27-33 év közötti). Ő az öregasszony másik véglete: kedves, megértő és figyelmes. Haja szőke legyen és hullámos, szeme színe lehetőleg kék, bőre neki is fehér, a magasság viszont ebben az esetben nem számít.
4. Negyedik szereplőként egy ázsiai srácot keresek, aki szintén huligánjainkkal kezdené az évet (17-19 év közötti), nem mellesleg pedig Sigfrid Jürgen (Alexander Ludwig) egyik szobatársa lenne. Itt csak annyi a kikötésem, hogy sötét haja legyen. Viselkedését tekintve: okos (matekzseni), csendes, de ha megszólal, jól oda tud szurkálni bárkinek.
5. Következő szereplőnk egy "bukott diák", egy olyan srác, akinek másodévesnek kellene lennie, de bukott testnevelésből és vallásból, így évet kell ismételnie (úgy 18-20 év körül legyen). Legfőbb jellemzője, hogy folyton fáradt, a történet során is legtöbb esetben valahol elaludva találkozunk vele. Sűrű, világosbarna haja legyen, a szemszín ismét mindegy, bőrszín pedig fehér.
6. Hatodik szereplőnek egy szószátyárt szeretnék (szintén 18-20 év közötti korosztály). Egy olyan szószágyárt, aki olyan gyorsan hadar, hogy soha nem lehet érteni, hogy mit mond vagy csak nagyon nehezen. Azt szeretném, ha afroamerikai lenne, tehát sötét haj, sötét bőr, barna szemek, fehér fogak. Legyen kissé izmosabb és magas.
7. Szintén egy afroamerikai fiúra lenne szükségem (22 év feletti, de 27-nél nem több) a könyvtáros szerepére. Komoly és összeszedett ember, remek memóriával. Örülnék, ha hosszú haja lenne, ezen kívül semmi más kikötésem sincs. :D
8. Szöszi fiú kerestetik! Hófehér bőr, kék szemek, izmos testalkat... és igazi bunkó (19-20 éves). Kayden Maxwell (KJ Apa) legnagyobb vetélytársát alakítaná, mind sport terén, mind pedig a szerelmi életben. Legyen nagyon de nagyon jóképű! :D
9. Egy idős bácsira lenne szükségem, mint kertész (60-70 év között). Az ősz hajon kívül semmi más kikötés nincs.:)
10. Ide igazából csak egy random szereplőt szeretnék, akit írjatok le ti, hogy hogyan képzelitek el, hogyan viselkedik, illetve hogyan néz ki (plusz egy hírességet, hogy ki "játszaná el") és egy nevet is neki. Ide csak annyi a kikötés, hogy mindenképp elsőéves legyen, tehát 17-19 év közötti és természetesen fiú. A nekem legjobban tetsző karaktert kiválasztom ezek közül és állandó mellékszereplőként tüntetem fel majd a történet során.:)
Még egyszer köszi a segítséget! ❤
YOU ARE READING
More Stuff //befejezett//
RandomAz 'All the Stuff' folytatása, azaz city_of_angels alias Rachel Rain Humphrey baromságai No.2 :D