Lexie
1. Optimista.
2. Hogy elveszíti a szeretteit.
3. Sosem volt vallásos ember, de mióta valódi istenekkel találkozott, azóta politeista lett, mert más választása nincs.:))
4. Nem érdekli a politika.
5. Retteg tőle azok után, ami vele történt és nem biztos benne, hogy bármikor képes lenne újra belevágni ebbe valakivel.
6. Igen, képes, de csakis önvédelemből.
7. Előítéletek miatt megkínozni az embertársait.
8. Nem igazán képes hinni már benne, a múltjában történtek miatt.
9. Utazni és világot látni, szabadnak és függetlennek lenni.
10. Ami a szívén, az a száján típus, viszont embertől és körülményektől is függ ez, Lokinak például nem szívesen árulja el az érzéseit, mert fél a csalódástól.
11. Nem az.
12. Soha, semmilyen körülmények között nem lenne képes a szeretteit bántani.
13. A családjáért és Lokiért.
Albert
1. Optimista.
2. A magasság.
3. Keresztény, pontosabban anglikán vallású, de ritkán jár csak templomba.
4. Nem szereti a politikát, gyűlöli azt, amit a mai sajtóban e témakör alatt leközölnek, de ha valaki felhozza a témát, hozzá tud szólni és állást foglalni ezzel kapcsolatosan.
5. Nem érdekli és nem szeret beszélni a témáról.
6. Nem, képtelen lenne rá valaha is.
7. Ugyanaz, amit Lexienél is írtam.
8. Nem foglalkozik nagyon ilyen dolgokkal, így nem is hisz bennük.
9. Egy rendes, jól fizetett állás és stabil családi élet.
10. Az érzéseit általában magába fojtja, ha idegenek között van, otthonos környezetben viszont abszolút kibontakozik. Gondolatait általában kimondja, de tudja a határt aközött, hogy mikor mit szabad kimondani és mikor mit nem.
11. Kissé hajlamos látatlanban megítélni az embereket, de egyébként nem az.
12. Cigarettát szívni. A nagyiját ez vitte a sírba, ezért gyűlöli még a szagát is.
13. A családjáért, a legjobb barátjáért, illetve majd később még egy személyért akit az Intézetben ismer meg, de az spoiler, szóval nem árulhatom még el. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More Stuff //befejezett//
RastgeleAz 'All the Stuff' folytatása, azaz city_of_angels alias Rachel Rain Humphrey baromságai No.2 :D