Heyy

101 24 15
                                    

Gyerekek, fent van valaki?

Nem merek visszaaludni, pedig pár perc múlva éjjel három óra lesz, én pedig rohadt fáradt vagyok, de olyan bizarr rémálmom volt, hogy kezdek félni, nehogy folytatódjon. Gyorsan leírom, hogy el ne felejtsem.

Tehát volt egy szellem, aki folyton kísértett engem. Először nem tudtam hogy egy szellem, csak hogy egy fiú, aki telefonon üzengetett nekem, nem emlékszem már hogy miket, arra viszont igen, hogy meg akartam kérni a szomszédot hogy nyomozza le ki az, de erre végül nem került sor. Aztán megjelent nálam itthon, meg szinte mindenhol, egyedül már csak a suliban voltam biztonságban, de ott is csinált valamit nekem amitől beparáztam (nem tudom mi volt). Akkor jöttem rá hogy micsoda. Ennek ellenére minden este tök happy-n jöttem haza és feküdtem le aludni, annak a reményében, hogy el fog húzni végre (nem tudom hogy voltam képes egyedül aludni). Persze ez nem történt meg. Tudtam, hogy mindig figyel engem. Aztán egyszer azzal a hülye ötlettel állt elő, hogy meg akar engem ölni, nekem pedig meg kell küzdenem az életemért. Azt mondta, nyugodtan leszúrhatom őt vagy bármi, rajta az úgy sem használ (esküszöm ezt leírni is parázok, csak a zenelejátszó-listám nyugtató dalai miatt írom még mindig :'D). Valahogy keresztanyum is belekeveredett az álmomba és egyik alkalommal mondtam neki hogy adjon nekem olyan illatos, füstölgő pálcikát (ennél jobban nem tudom leírni) és basically végigsétáltam vele a ház elejét (mert időközben leégett a cucc), azt kiáltva, hogy: "Távozz szellem!". Persze nem használt. A csávó kinézett egy szobából, felmutatott nekem két plüsállatot és azt kérdezte, hogy melyiket szeretném megtartani, mert hogy a másikat megöli (értelmes xD). Erre odarohantam idegesen (sose hittem hogy ennyire bátor vagyok), megmondtam neki hogy hülye és hogy hagyjon már békén, mire nevetni kezdett és azt mondta, lőjem le. Az úgy volt, hogy a kezemben tök véletlenül megjelent egy pisztoly, én pedig kaptam az alkalmon és lövöldözni kezdtem, de persze meg sem kottyant neki. Aztán eltűnt kb egy hétig, én pedig azt hittem, végre megszabadultam. De visszatért. Nagyon szadista lehetett, élvezte ahogy szenvedek azzal, hogy megpróbálom megölni őt, szerintem az őrületbe akart kergetni vagy nem tudom. Ordítozva szaladtam át a házon és volt nálam egy konyhakés, aztán szurkálni kezdtem a csávót. Elvileg meghalt, mert nem mozdult többet. De persze ez sem igaz. Valamiket csinált még, de nem tudom miket, és időközben lány lett (igen xD). Elmeséltem a nagyiéknak meg anyukámnak és mind kinevettek (nem nyilvánosan, de látszott rajtuk hogy hülyének néznek), egészen addig a pontig, amikor az egyik nagyim bejött velem beszélgetni a szobámba, én meg ott ecseteltem neki hogy mennyire elegem van mindenből és hogy milyen fáradt vagyok... amikor megszólalt anyukám a folyosóról: "Ezeket ki tette így ide? Az előbb még a földön voltak." Kisiettünk a szobából, s megláttam hogy három szék van felfogva a plafonra. Na az a pont betett ott nekem. Elkezdtem összevissza csapkodni és ordítozni, sikítani mint egy őrült, hogy: "Hagyj már békén a picsába! Mi a francot akarsz tőlem? Menj el!"

Aztán felébredtem és pár percig csak néztem ki a fejemből, hogy "wow, ezt csak álmodtam?", aminek rettenetesen örültem. Az a fura, hogy nem voltam felzaklatott amikor felébredtem, csak kiszáradt a szám, szóval ittam egy kis kólát, aztán felléptem ide és azóta pötyögök.

Btw még eszembe jutott néhány furcsa és irreleváns részlet:

Az álmomban arra gyanakodtunk, hogy az uncsitesóm matektanárának (az uncsimnak nincs a valóságban matektanára xD) köze van a szellemhez, mert hogy egy pedofil (és valami furcsa emberekkel élt együtt, mint pl. egy szakállas nő, aki miniszoknyában és neccharisnyában járt. Őt azért jegyeztem meg, mert egész kedves volt velünk, mondta hogy "Tessék bejönni, Terence (ezt a nevet most kitaláltam, nem tudom hogy hívták) bent van.") Na már mi azt hiszem azért mentünk oda hogy szóljunk Terencenek, hogy ne zaklasson engem. Terence közömbös volt, nem tudom végül volt-e köze hozzá vagy sem. Arra viszont emlékszem, hogy mondtam neki, hogy: "Az unokatestvérem soha többé nem fog magához járni matekezni." Mire azt válaszolta: "Érdekes, pedig ma is itt járt."

Ami még bizarr, hogy az álmomban többször volt meztelen a felsőtestem és a kezemmel kellett eltakarnom a kebleimet ameddig meg nem találtam a Marveles pólómat (igen xD). Egyszer egy városban voltam és elindultam a melltartómért mert emlékeztem hogy egy stoplámpára tettem fel (ne kérdezzétek hogy ez a része az álomnak honnan jött, mert fogalmam sincs xD) és meg is találtam és csodálkoztam hogy nem lopták el :)) Aztán megismertem egy srácot aki tökre bejött nekem, de csak addig volt benne az álmomban, ameddig le nem csúsztunk egy csúzdán. xD

Még egy hülye tény: ameddig vártuk hogy Terencehez bemehessünk, addig valami állatkertbe mentem anyukámmal. Véletlenül megmérgeztem egy kicsi halas tavacskát, mert ott mostam ki egy kendőt, anyukám pedig azzal szórakozott, hogy egy seprűvel kavargatott egy másik pici halas tavacskát amiben kisebb halak úszkáltak, azok pedig beakadtak a seprű ízéi közé és nem tudtuk őket már kiszedni, szóval elhúztuk végül a csíkot. XD

Mi lehetett az álom kiváltó oka? Vannak összefüggések. Az egyik az, hogy az utóbbi három napban rákaptam a creepypasta-k hallgatására meg szellemes videókat néztünk a húgommal. Nehezen aludtam ma el (az mondjuk a kóla miatt van, de szerintem ez is közre játszott a nyugtalan alvásban), illetve ugye említettem keresztanyúmat, na ő azért kerülhetett bele, mert reggel levelet írtam neki. 😁

Soha többé nem akarok ilyet álmodni. xD Az a vicces, hogy más rémálmoknál általában dobogó szívvel kelek fel, ennél viszont nem volt para a dolog, ameddig el nem kezdtem leírni. Szörnyű volt és értelmetlen. :'D Az fura még, hogy az álmomban ennyi esemény történt, aminek volt folyamata (ugye hetekig tartott) és én ezzel tisztában voltam az egész álomidő alatt. Tudjátok a valóságban hány óra telt el? Körülbelül egy. Mert emlékszem hogy éjjel egy után feküdtem le és két óra negyven valahány perckor keltem.
Mindjárt regényt írok ide, de most hogy kiírtam ezt a sok baromságot, jobban érzem magam 😂😂😂 Bocsánat ha erre vesztegetted el az idődet!

U.I.: Ebből lehet inspirálódom majd a Blurryface-hez. Már értem min mehetett keresztül szegény Azurea...

U.U.I.: Mindjárt négy óra lesz xD







More Stuff //befejezett//Where stories live. Discover now