Byl to den jako každý jiný, Klára šla z práce domů tou odpornou rozbahněnou cestou v lese. Pracovala ve fabrice nedaleko města. Tu práci přímo nenáviděla,celý den stála a dávala dohromady součástky na ledničky a jiné domácí spotřebiče. Cestou se stavila u sebe na zahradě aby sebrala vajíčka a nakrmila slepice.
Měla ještě velkého psa Dustana. Otevřela dveře do svého malého domku co zdědila po tetině smrti.Hodila batoh a bundu na zem a svalila se na gauč jako mrtvola. Dustan ji začal olizovat obličej protože byl šťastný,že je jeho panička doma. "Dustane notak přestaň,vždyť budu celá ulepená." Zvedla se z gauče a pomalu se odsunula do koupelny. Opláchla si obličej a začala se svlékat aby se mohla osprchovat od toho hnusného potu. Pustila na sebe vodu a úplně se uvolnila po tom úmorném dni.
Najednou začali problikávat světla a Dustan začal štěkat směrem k hlavním dveřím. Venku strašně pršelo a byla děsná bouřka takže si myslela že je to jen kvůli dešti a Dustana přes tu sprchu neslyšela. Otevřela dveře a ohlédla se po psovi."Dusty ke mě." Zakřičela a ještě zapískala. Dustan se nikdy nehnul od dveří koupelny dokud sem nevyšla ven, divné, pomyslela si.Mávla nad tím rukou a šla si vzít čisté oblečení. Ozvala se strašná rána že sebou Klára nadskočila. "Pitomá bouřka!" Vykřikla rozčileně.
Odešla do kuchyně pro něco k snědku, prohlédla si ledničku ve které nic moc nebylo. "Sakra, měla sem jít nakoupit!" Zamumlala si pro sebe sklesle. Vzala si včerejší rohlík a nějakou hnusnou pomazánku z lednice. Pustila si televizi a odpočívala,zachvilinku usnula.Bouřka neustávala a sílila. Kláru probudila až rána od blesku někdy ve tři ráno. Trhla sebou ze spánku a promnula si oči.
V televizi byl konec vysílání,zívla a rozhlédla se pro mobil. "Kurva 3 ráno, za nějaký 3 hodiny vstávám." Řekla si pro sebe rozespale. Pes pořád nikde,už ji to bylo divné. Zvedla se a šla k zahradním dveřím aby se rozhlédla na zahradu. Otevřela dveře a i přesto jaký byl venku liják popadla baterku a rozsvítila s ní po zahradě. "Dusty!! Ke mě!!" Snažila se prekřičet hučení deště a větru. Rozběhla se k ohrádce se slepicemi a svítila jim do domečku. Slepice se k sobě choulili strachy a chladem. Najednou něco zablesklo ve tmě, něčí oči. "Dusty?" Řekla opatrně a polkla. Bála se že je to zase hnusná krysa. Ozvalo se zakňučení a zezadu se připlazil Dusty. "Pojď jdeme domů."Vzala ho za obojek a vytáhla ven." Fuj ty ale smrdíš!Že ty ses zase válel na kompostu u sousedů?! "Kárala psa a táhla ho do koupelny.
Náhle se v televizi objevilo nouzové vysílání ale ona to přes hukot vody jak koupala psa neslyšela. Pes se oklepal a vyběhl se otřít o co to jen šlo. Chtěla vypnout televizi když to tam zaznělo znovu."Toto je nouzové vysílání, nevycházejte z domu či bytu.Udělejte si zásoby vody a jidla aspoň na dva týdny.Potýkame se s neznámým virem,zatím nemáme vakcínu." Skončilo to a objevil se jen znak armády Spojených Států Amerických. Klára se zarazila a nevěděla co si myslet. Vzala psa a šla do postele. Dveře pro jistotu zamkla. Ráno se probudila a rychle vstala z postele,opatrně odhrnula závěsy a nahlédla ven. Venku ticho nikde nikdo. Oblékla si mikinu a volné kalhoty,udělala si ranní hygienu a sebrala klíče od auta z věšáku."Dusty buď hodný zachvili jsem doma."Upozornila psa a zamkla.
Venku bylo pusto,auta nejezdili jen bylo slyšet to ohlušující ticho. Nastartovala a vyjela z příjezdové cesty. Směrem do centra to bylo hotové peklo. Nebourané auta, některé hořeli, všude se válel nějaký ten bordel.Zastavila a vystoupila, začala se rozhlížet kolem sebe."Haló je tu někdo??" Kričela s doufaním že se dozví co se stalo. Ze za plotu se vypotácel soused, měl rozervané oblečení od krve a divně šel. "Jste v pořádku???" Vyděšená stála a koukala jak se přibližuje. Žádná odpověď, jen podivný zvuk.Chrčení, vrčení? K tomu se to dalo přirovnat.Už byl tak blízko, tvář měl sivou a oči podivné. Na krku měl vyrvané maso a viseli mu odtamtud šlachy. "Proboha co to je?!" Křičela zděšením.Náhle se na ní zezadu vrhl jiný a chtěl se do ní zakousnout.
Zápasila a snažila se ho od sebe odtrhnout.Vrčel a cvakal zuby snažíc se zakousnout. Náhle se ozvala střelba a zombie klesl k zemi. V dálce stála dívka která ji zachránila život.
ČTEŠ
Nákaza
HorrorKlára měla tolik nudný život který se jí změnil během pár dní. Dokáže přežít ve světě který ovládly zombie?