Vysadila jsem holčičku na černou klisnu která byla klidná. "Drž se pořádně ano?" Poradila jsem ji a nasedla jsem. Helena se rozhodla,že pojede s námi. Vzali jsme poslední 2 koně a vyrazili.Byla to hodina cesty a začal být pomalu večer. Museli jsme přidat, v lese v noci by to nebylo bezpečné. Zastavila jsem koně a holčičku si vzala k sobě do sedla. Chytla se pevně hrušky sedla, měli jsme westernové sedla takže to bylo super. Nacválala jsem koně a během půl hodiny jsme byli na základně.Jane se chtěla ujmout holčičky,ale ta se mě držela a tak šla se mnou do stáje. Odsedlávala jsem koně a všimla jsem si,že tam leží Míša v kupce sena a čte si. Zavedla jsem koně a dala jim napít. Vodu jsme brali z potoka kousek v lese. "Hele koukej já pojedu pro tvoje morčátka jo a ty tu počkáš s touhle hodnou holkou co ty na to?" Sedla jsem si do dřepu a držela ji za ruce. Kývla a do očí ji vstoupili slzy. "Neboj se já se vrátím,už ti nikdo neublíží neboj se." Usmála jsem se na ni a svěřila ji Míše.Odešla jsem ze stáje a nastartovala dodávku. Helena s Radkou mi otevřela bránu,vyjela jsem kousek a stáhla okýnko. "Dík žes nám zachránila krk kámo." Poděkovala jsem Heleně a vyjela jsem.Dodávka se prodírala trávou a sem tam nejela na hrbol.Tolik to zarachtalo,jsem si už myslela že se rozpadne.Musela jsem to vzít kolem lesa,protože bych tam neprojela. Do hodiny a půl jsem byla na místě. Hodně se setmělo takže jsme museli hodně pracovat. Naštěstí Alex s Dominikou všechno potřebné naskládali na hromady aby jsme to měli rychleji. Morčata pískala, asi měli hlad tak jsem jim tam hodila trávu a dala do dodávky. Problém byly slepice, neměli žádnou přepravku kam by jsme je dali tak jsme je dali volně na věci a nasedli. Byla už tma když jsme vyjeli. Po cestě jsem autem přejela 3 loudy. Od severu se začal hnát vítr a sem tam obloha prosvitla od blesku. Museli jsme přidat kdyby se rozpršelo nemuseli bychom louku přejet. Na stráži byl John, otevřel nám bránu a my v klidu zajeli na dvůr. Nechtělo se nám dnes už nic dělat tak jsem zajela s dodávkou do stodoly. Byla hodně prostorná. Slepice jsme pochytaly a dali do jednoho boxu pro koně. Zavřeli jsme stáj na dvě petlice a odešli. Vítr sílil,pro jistotu jsme okna zavřeli ještě dřevěnými dvířky na okna. Holčička doteď nepromluvila. Celou noc šílela bouřka, vůbec jsem se nevyspala. Na jedné straně se na mě tiskla Jane a na druhé dítě. Ráno bylo slunečné a chladnější po dešti. Otevřela jsem stodolu aby tam probudil čerstvý vzduch. Dala jsem koním a krávě čerstvé seno a vodu. Dítě se mě doteď nepustilo.Kam jsem šla já,šla i ona.Radka přišla do stáje se podívat na koně, měla košíček natrhané trávy takže šla dát najíst i morčatům."Hele Ráďo postaráš se o ní? Já vyjedu na výpravu po farmách za senem, krmivem a semínkách." Jo v pohodě aspoň se seznámíme. " Chtěla ji pohladit po hlavě,ale ona se schovala za mě. "Určitě to bude dobrý." Usmála se a hodila trávu do boxu. Dopoledne jsem nasedla do auta, nastartovala jsem a chtěla vyjet.Náhle se otevřeli dveře a dovnitř vlezla Helena. "Kam si myslíš,že jdeš?" Zasmála jsem se a zařadila. Bránu otevřela Dominika a zamávala nám.Louka byla rozbahněná takže to šlo těžko přejet. Po čtvrt hodině jsme byli na silnici a odbočili jsme tam kudy jsme chtěli pokračovat než jsme se usídlili na farmě. Na silnici stál sem tam vrak od auta tak jsem musela dávat dobrý pozor.Po 20 km jsme narazili na benzínovou pumpu. Zastavili jsme tam vypadala opuštěně ani zombie tam nebyli. Helena rozbila přední skleněné dveře, až jsem sebou cukla. Vešli jsme dovnitř, nikde nikdo ani to tam nepáchlo. Vzala jsem si Sprite a pořádně se napila.Byla to super změna od vody. Každá jsme si vzala něco dobrého a taky dost pití. Vzala jsem asi 8 kanystrů na benzín a načerpala jsem do toho naftu, do zbylých 4 jsem načerpala benzín. Slunce zase začalo pražit a začalo být dusno a horko,ani vítr nefoukal.Ujeli jsme ještě asi 50 km a začali jsme zase míjet farmy a pole.
ČTEŠ
Nákaza
HorrorKlára měla tolik nudný život který se jí změnil během pár dní. Dokáže přežít ve světě který ovládly zombie?