19. Co bude dál?

42 2 3
                                    

Ráno jsem se probudila celá zlámaná a zmrzlá.Celou noc jsme strávili v autě,Helena se na nás úplně vykašlala.Mohlo být tak 6 ráno,začalo svítit sluníčko a všude byla rosa a mlha při zemi.Náhle Dominika zachrápala a začala se budit.Po včerejšku jsem s ní nechtěla moc mluvit a tak jsem vystoupila a šla pěšky zpět na základnu.Trvalo mi to asi 15 minut,byla jsem celá zmrzlá a boty jsem měla od bahna a celé promočené.Na stráži byla Ráďa,usmála se a otevřela vrata."Saše jsme řekli,že jsi ještě na farmě" špitla a mrkla.Protočila jsem oči a odhodila nedopalek od cigarety."Tetoooooo,ahooooj,konečně jsi doma!" křičela malá holčička běžící ze stodoly.Byla sem v šoku,kde je ta malá ustrašená dívka?

Sundala jsem si boty a šla si dát sprchu,díky generátoru pořád šel kotel takže tekla teplá voda.Snažila jsem se ze sebe smýt tu nevěru.Náhle cvakly dveře a za závěsem se objevila postava.Rozhrnula závěs a byla to Alex.Oddechla jsem si a dala jí pusu."Konečně jsi doma lásko!" Usmála se celá šťastná.Ničilo mě to,nevěděla jsem koho si vybrat.Vyšla jsem ven ze sprchy a dole mě čekala snídaně od Alex.Usmála jsem se na ní,ale hned mě usměv přešel když jsem viděla Dominiku.Hodila na mě takový pohled a já radši sklopila zrak."Děje se něco?" zeptala se vážně Alex.Polilo mě horko a jídlo mi v ústech ztěžklo."Ale nic." Polkla jsem a rychle se zvedla a vyšla ven.Zapálila jsem si a šla do stodoly za koňmi.Náhle mě někdo svalil do sena a zalehl mě.Rychle jsem zahodila cigaretu daleko od sena.Vzdychla jsem tou tíhou a byla to Dominika.

"Tahle to dál ne.." Nestačila jsem to doříct a hned mě začala líbat.Nemohla jsem oddolat a pokračovali jsme v tom."Lenko jsi tu?" vyrušil nás něčí hlas.Odhodila sem Dominiku a ukázala prstem ať je potichu.Zahrabala se kupy sena akorát včas."Jsi celá nějaká divná od tý doby jak si se vrátila z tý farmy." Hlesla Alex."To se ti jen zdá,můžeš prosím donést vodu zvířatům?" Přikázala jsem jí a odešla pryč.Vrátila jsem se sedlem a otěžemi abych se mohla projet."Kam zase jedeš?Proč jsi tak divná?" Řekla už se slzami v očích."O co ti jde?Jdu se jen projet nemusíš tak šílet!" Odsekla jsem jí,nasedla a rozklusala se pryč.Dveře mi otevřela míša a já se rozcválala pryč.Alex jen stála mezi dveřmi stodoly a brečela."Co se děje?" Obejmula jí Dominika.Alex se jí zabořila do ramene a brečela ještě víc."Myslím,že už mě nemiluje." Řekla roztřeseným hlasem."Pojedu za ní a zjistím o co jde." Objala jí a osedlala si svého koně.

Dominika šla podél koňských stop napříč loukou až do lesa.Cesta jí zavedla na opuštěnou kovbojskou základnu.U jedné z budov za plotem byl přivázaný kůň a hned věděla kam jít.Sesedla,přivázala svého koně a vešla dovnitř."Lenko jsi tu?" Zakřičela do ticha.Když se otočila přistoupila jsem  ní zezadu do tmy a přitiskla ji ke zdi."Věděla jsem,že za mnou půjdeš" Řekla jsem jí to s touhou ve hlase.Otočila se a začali jsme se líbat.Náhle ticho prořízl děsný nářek koně.Odtrhla jsem se a opatrně nakoukla ven.Vlítli jsme přímo do pochodujícího stáda zombie.

NákazaKde žijí příběhy. Začni objevovat