3 Apokalypsa

241 10 4
                                    

"Říkám na kolena a na zem!" křičel na mě ten vůdce. Co s námi jen bude,zamyslela se Klára."Dominiko?" Lence ta dívka někoho připomněla. "Kláro, Lenko? Jste to vy, vy magoři?" Lenka se zvedla a objala jí. Strachy sem se stejně nechtěla pohnout. "Hej to je dobrý chlapi můžete je nechat jít."  Oznámila Dominika. "Tak to teda ne!" Já jsem vůdce a mě budeš poslouchat!Já ti zachránil život!" Začal řvát vůdce na Dominiku. "A ty zpátky na zem dělej než ti vystřelím mozek z hlavy!" Celý rozčilený řval. Klára už toho měla dost. Lenka nevěděla, že jsem ji sebrala tu zbraň teď je má šance. Opatrně jsem při nepozornosti hlídače natáhla jednu ruku po zbrani,podařilo se. Rychle sem vytáhla zbraň a střelila toho jedno kreténa do hrudníku. Svalil se k zemi jak žok brambor,vypálila jsem na dalšího. Lenka hned využila situace a vrazila nůž do stehna vůdci a začala ho dusit,Dominika sejmula toho posledního."To bylo o chlup." Zasmála se Lenka. "No mě to vtipný nepřišlo!"  Řvala Klára a koukala na ty umírající motorkáře. "Kde se tu bereš když bydlíš v Česku?" Mezitím hledala Lenka poklady u motorkářů po kapsách. "Tebe jsem tu taky upřímně nečekala krávo." Oznámila Lence a otevřela dveře do auta aby uklidnila psa."No bylo těžký Alex přesvědčit bydlet do Ameriky protože ona chtěla Paříž. Celkem mazec že jsme se museli míjet celý ty roky." Konečně našla to co hledala sladký cigára. "Chceš kámo?"  Optala se Kláry Lenka. "Jasně že jo už jsem na nervy, z toho všeho jsem byla tak mimo. Ale pořád mi to nedává smysl, z lidí přece nemůžou bejt kanibalové s ducha prázdnýma očima." Škrtla zapalovačem a konečně si potáhla. Dominika zatím sesbírala zbraně a nože, a odnesla je na nákladní prostor. "Letěla jsem na dovolenou a chtěla sem překvapit Lenku tou návštěvou,na letišti to bylo fakt šílený všechny prohlíželi a pak když jsem vyběhla ven abych našla taxi tak se ke mě z nedaleka blížil ten zombie, zrovna kolem jel nějaký motorkářský gang a toho zmetka zabili a tak sem se k nim přidala protože jsem měla strach a nevěděla co se děje."  Povzdechla si Dominika,bylo vidět že ji trápí co bude s jejími rodiči. "Ale tak to ber z tý lepší stránky, teď jsi s náma a budeš s náma až do konce." Snažila se jí zvednout náladu Lenka a poplácala ji po zádech.Naskočili do auta a Dominiku okamžitě zalehl Dustan protože se chtěl mazlit. Lenka pomalu vycouvala ale pak na to pořádně šlápla. Lenka zastavila před domem ani nezacouvala s autem a vyběhla ven a běžela na zahradu. "Alex?" Hledala ji Lenka. Žádná odpověď. "Alex!" Začala řvát Lenka.Konečně vyšla z domu ven. "Co se děje, někde hoří?"  Smála se Alex. Lenka ji silně objala. "Už tě nikdy nenechám samotnou to ti slibuju." A pořád ji objímala. Na zahradu dorazila i Dominika. "Kde jsi tuhle pizdu vyhrabala." Smála se Alex."No prostý ahoj by tě nezabilo." Smála se Taky.Mezitím jsem vyložila slepice na zahradu,nanosila zbraně do domu a zacouvala s autem. Situace se zhoršovala pořád byli slyšet výbuchy a taky střelba, sem tam někdo začal křičet a k večeru vypadla elektřina. Večer jsme si rozdělali oheň a sedli jsme si k němu všichni a kecali. Otevřeli jsme si limonádu, já samozřejmě pivo a smáli jsme se i když jsme věděli že to jsou naše poslední dny než začne apokalypsa. Ráno jsme vstali brzy,pokračovali jsme v opevnění brány a taky domu. Dominika s Lenkou tam přidělali těžkou západku na bránu a zepředu přidali vyřezané dřevěné bodce. Já a Alex jsme zatloukali všechny okna a taky zatloukli dveře. Domluvili jsme se že zkusíme najít generátor a nějak ho zprovozníme,zatím jsme Vyndali maso protože v rozteklém mrazáku pomalu při 37 stupních Celsia by nevydrželo.Tak se do toho dala Lenka že maso připraví na oběd. Taky jsme vyklidili ledničku aby nezačalo hnijící jídlo znepříjemňovat náš pobyt v domě.Na poličky jsme dali vše co bylo trvanlivé a co vydrží.Dominika se rozhlédla a vyšla před dům aby vyndala ještě z auta zbývající zbraně. "Panebože!"  zahlédla se do dálky kde se valila nějaká masa ulicí. Sáhla pro dalekohled a pořádně se podívala. "Lenko!Rychle!"  Začala křičet z plných plic Dominika. Lenka vyběhla se zbraní před dům v domnění, že ji někdo napadl."Tam, koukej." Ukázala prstem do dálky a podala Lence dalekohled. "Jsme asi v prdeli."  Řekla pomalu bez dechu Lenka.

NákazaKde žijí příběhy. Začni objevovat