14 Zničení kovbojů

60 3 1
                                    

Nechali mrtvé a utíkali se schovat za bránu.Kovbojové je odstřelovali i přes tu dálku. Všichni si navlékli neprústřelné vesty a dobili si zásobníky. Nechtěli jsme už plýtvat municí tak jsem si vylezla na armádní bojové vozidlo s kulometem na střeše. Dominika nastartovala a vyjeli jsme kousek z brány. Začala jsem střílet do těch magorů hlava nehlava. Vypadalo to,že jsem zabila všechny. Otočila jsem se abych slezla a náhle se ozval výstřel a kulka mě trefila do zad naštěstí jsem měla vestu,ale i přesto mi to vyrazilo dech.Záda jsem měla v jednom ohni.Klesla jsem na kolena a snažila se nadechnout. Lenka vyrazila z brány a nasedla na koně a jela k těm mrtvým a každému zasadila kulku do hlavy aby opět nevstali. Nejvíc ji rvalo srdce pozabíjet zraněné koně kteří se škubali v bolestech. Ti co přežili a neutekli odvedla do stáje. Dominika se mi snažila pomoct,ale pořád sem se nemohla nadechnout snažila se mě opatrně poklepat na zádech a pomohlo to konečně jsem se zase nadechla. Těla jsem natahali na hromadu a zapálili. Zombie z lesů lákala záře ohně a pomalu se k němu přibližovali dokud do něj nespadli. Byl už večer,2 měsíce od začátku nákazy už byly pomalu za námi a nám to připadalo jako věčnost. Jídla jsme měli dost ale museli jsme nějak posekat louku aby jsme měli seno pro koně. Nakonec jsme od toho upustili a řekli,že hledat seno půjdem do opuštěných farem. Druhý den John zprovoznil vysílačku.Dala jsem Lence vysílačku s tím, že když se objeví problém tak ať zavolá.Ráno Lenka s týmem složeným z Dominiky, Heleny a Jane vyjeli autem ozbrojení hledat kemp kovbojů. Klára zůstala a rozhodla se radši hlídat. Míša se už probrala, vypadala v pořádku ale byla hodně špatná z toho,že nemá ruku nemohla se s tím vyrovnat.John ji vyměnil obvaz a polštářek, Lence taky, oboum se to dobře hojilo. Po hodině jízdy lesem našli tábor těch bláznů. Usadili se za velkým kamenem a dalekohledem sledovali co dělají.Moc jich tam nezbylo jen ženy a děti a pár chlapů.Muži hlídali a ženy otročili na poli s dětmi. Vypadalo to jak kdyby tam někdo vládl, úplná diktatura.Po chvíli vyšel ven z hlavního domu muž obklopený 2 muži co byly asi jeho ochránci. Pil z lahve vodu a zachvíli přiběhl před něj jeden kluk, klekl si a něco mu říkal. Ten muž ho udeřil silně do obličeje až spadl na zem a začal se rozčilovat. Ti poslední muži tak 10 z nich nastoupili do aut a rozjeli se směrem k naší farmě bylo jim to jasné. Lenka vzala vysílačku a začala hlásit Kláře. Poté co byly už muži daleko rozhodli se k útoku.Dominika si vzala odstřelovací pušku a zamířila na hlavu hlavnímu kovboji.Bohužel v momentu co vystřelila trefila jednoho z ochranky a vůdce utíkal se schovat dovnitř. Na scénu vyjela Jane na střeše u kulometu s Helenou a začali střílet na tábor. Byl to pořádný boj, střelbu opětovali a museli se krýt. Lenka se plížila a přelezla plot aby zabila hlavního.Do cesty se jí postavilo dítě s motykou a tak musela zasáhnout. Vtrhla do budovy a nikde nikdo,zkusila udělat léčku. "Haló šéfe kde jste?" Snažila se tvářit jako kovboj aby věděla kde se nachází."Kdo je to?!" Začal řvát někde z druhého patra. Náhle na Lenku zezadu skočila ochranka.Srazil Lenku na zem a zezhora vykoukl vůdce a začal střílet. Ochranka zalehla Lenku a začal ji dusit. Štěstí bylo, že vůdce neuměl dobře střílet a trefil ochranku do hrudníku. Odvalila toho chlapa na stranu a šla na hlavního kovboje. Pořád střílel ale došel mu zásobník a snažil se nabít.V momentu toho se Lenka snažila zdolat schody. Sotva tam doběhla podařilo se mu Lenku střelit do lýtka i přes tu bolest kulhala k němu a střelila ho do stehna a ten se svalil na zem.Lenka zatla zuby protože bolest ji pomalu ovládla. Vrazila mu pěstí do obličeje a on se začal bránit.Lence se podařilo mu zasáhnout slabiny a on zaúpěl a v tu chvíli mu Lenka vrazila jednu do spánku zbraní.Byl v bezvědomí. Lenka mu urvala triko a ovázala si lýtka aby tolik nekrvácelo. Srazila ho ze schodů,tím si zlomil vaz. Bylo po všem Lenka vykulhala ven a ze za plotu na ni mávala její skupina. První se k ní rozběhla Dominika s Helenou aby ji pomohli. Naložili ji do auta a odvezli ji do tábora sebou. V bráně na Jane čekala Klára celá nervózní a vedle ní Alex. Klára se rozběhla k Jane a pevně ji objala a dala pusu. Alex šla k Lence a objala jí a byla nešťastná,že už je zase zraněná.Plán byl se tam za dva dny vrátit a prohledat tábor.

NákazaKde žijí příběhy. Začni objevovat