Tak kdo byla ta tajemná dívka? Klára nastoupila zpět a rychle zabouchla dveře. Během pár vteřin na dveře a okno mlátila hladová ducha prázdná postava. Dívka přiběhla a prorazila mu nůž do lebky. Klára hrůzou oneměla ani hlásku nedokázala vydat. Konečně ji poznala ten cvok Lenka její kamarádka. Vystoupila jsem ven a Lenku objala. "Díky díky, co se to děje? A proč si kurva zastřelila ty nakažený?Jsou jen nemocní." Dívala se na mrtvolu na zemi jak mu z díry v lebce teče nějaký hnus."Nemocní? Ano jsou nemocní ale nikdo je už nevyléčí." Klára tomu nerozuměla měla ji za cvoka." Pojď nasedni pojedeme."Lenka nastartovala auto a Klára si sedla na sedadlo spolujezdce. "Kurva ta zbraň tak tlačí do boku." Hodila zbraň 9 mm na palubní desku. Auto zarachtalo a rozjeli se. Nedojeli daleko jen pár minut k jejímu domu. Na zahradě se ozýval pekelný rámus. "Nepřiláká je to? Všimla jsem si že na hluk je rozdraždí." optala jsem se ale Lenka mávla rukou. "Hold buď přijdou či ne, moje nastřelovací pistole s hřebíky jim to vysvětlí." Usmála se sarkasticky a otevřela bránu. Na zahradě se snad vyrábělo armádní opevnění. Alex přítelkyně Lenky dávala dohromady vše aby to ty zrůdy udrželo venku. Lenka si zapálila a podala taky Alex, ta neodmítla."Dej si pauzu lásko ať se mi nesedřeš poslední dny budou dlouhý." Usmála se a odešla do zahradního domku. Přinesla si odtamtud své milované morče Fitzgeralda. Dala ho do ohrady na trávě. "Nebude lepší aby jsi už zůstala s námi?Svět bude poslední dny v hajzlu." Optala se a sehla si zavázat tkaničku u boty. "No já nevím, co Dustan a Slepice?" Dala si ruce v bok. " V pohodě sousedi mají pickup myslím, že už jsou stejně chladný tak si ho vezmeme. " Klára Teda kývla, hlavně proto že měla z těch zrůd strach. Nad hlavami jim lítal jeden vrtulník za druhým,v dáli se ozývali sirény záchranářů a policistů. Lenka se potichu začala plížit k domu sousedů a Klára strachy bez sebe za ní.Otevřela hlavní dveře a ty zavrzali. Namířila zbraň do prostoru připravená kdykoliv vystřelit. "Je tu někdo?" Promluvila do ticha Lenka a procházela místnostmi. Nikde nikdo,prohrabala kuchyň a spíž a vzala to co se hodilo hlavně trvanlivé potraviny. Sebrala klíče z botníku a šla zkusit nastartovat. Auto ihned naskočilo. "Chytej a dones to Alex!" hodila ji Lenka tašku s věcmi a popojela před dům. Klára naskočila do auta a vyjeli pro věci. "Budeme se muset stavit později pro jídlo." Oznámila jsem a prohrabávala přihrádku. Lenka kývla a náhle prudce zabrzdila až sem si čelem dala ránu o palubní desku. "Kurva fix jak to jezdíš!"Mnula sem si rukou čelo a podívala se před sebe. Stála tam žena od krve a v náručí cosi svírala. Plakala hodně, Klára chtěla vystoupit ale Lenka ji zadržela. Náhle to cosi v její náruči ožilo a začalo se to hýbat. Lence to bylo hned jasné, začala šlapat na plyn v neutrálu aby žena ustoupila.Náhle ji přeskočilo,rozběhla se a hodila to cosi přímo na čelní sklo. Bylo to malé dítě proměnné ve zrůdu.Kláře se zvedl žaludek a chtěla zvracet ale Lenka se prudce rozjela a tu ženu bez váhání nabrala a přejela.Klára začala řvát z toho všeho." Zastav kurva, zastav! "a chtěla otevřít dveře." Neblbni ta ženská byla magor vždyť nám hodila dítě na auto!" Začali se hádat ale nakonec dojeli před Kláry dům. Klára vzteky vyběhla a ani nezabouchla dveře od auta." Doprdele. " Promnula si oči Lenka a vystoupila. Opatrně vzala ten malý hnus a hodila ho vedle na zahradu. Najednou se země zatřásla a v dáli se objevil hřib od výbuchu a pak další a další. Začali lítat i stíhačky. Lenka dostala strach o Alex. "Kláro do hajzlu kde jsi na tohle nemáme čas!" i přesto všechno co se stalo si Klára balila věci,podrbala jsem Dustana na hlavě a dala mu pokyn ať jde ven.Lenka šla na zahradu aby vzala ty pitomý slepice. Nedaleko ležela docela prostorná přepravka tak je tam naskládala těch 7 slepic a zakryla pletivem,položila je na nákladní prostor dozadu. Klára vyběhla včas a rychle se rozloučila s domem.Otevřela dveře a Dustan skočil dovnitř a hned za ním nastoupila. Zrovna chtěli odjet, ale auto obklíčila skupinka docela slušně ozbrojená."Ruce nad hlavu a opatrně vylezte ven!" Dával pokyn asi jejich vůdce. Měl na obličeji šátek a sluneční brýle,zbytek džínová bunda a motorkářské kalhoty.
ČTEŠ
Nákaza
HorrorKlára měla tolik nudný život který se jí změnil během pár dní. Dokáže přežít ve světě který ovládly zombie?