5 Útěk

133 11 0
                                    

Nevěděli jsme co máme dělat. Začali jsme se všichni dohadovat,ale mě bylo zle tak sem se toho nezúčastnila a v povzdálí jsem si kouřila. Náhle se Lenka vyplížila na zahradu pro bednu a Helena šla taky. Zachvíli se vrátila Lenka s bednou a pletivem. Bylo mi to hned jasné co bude dál. O pár minut později přiběhla Helena a dala informace. Radka přišla ke mě. "Hm?" Už jsem očekávala otázku. "Jak ti je?" Optala se."Dost na hovno jak vidíš." A Odhodila nedopalek do popelníku."Vymysleli jsme co dál tady zůstat nemůžeme." Dodala. "Co dál tedy?" Zavrčela jsem."Hned vedle je auto, nějaká dodávka a neviděli jsme tam žádný opozdilce. Nasedneme a někam pojedem,prostě pryč z města." Strčila si ruce do kapes. "Ok." Prohodila jsem a zavřela oči. Všichni vše zbalili a chystali se jít. Zvedla jsem se abych vzala Dustyho, udělalo se mi špatně tak,že jsem málem omdlela. "V pohodě?" Zpozorovala mě Lenka. neodpověděla jsem a šla k Dustymu.Pes automaticky začal vrčet, kolem huby se mi vytvořila jakási pěna. "To zvíře má vzteklinu!" Naprosto přesvědčivě vyřkla Dominika. Všichni začali kývat hlavou. Skoro jsem byla u něj, náhle sem měla tmu před očima a omdlela. Slyšela jsem hlasy v povzdálí, snažila jsem se otevřít oči,ale oční víčka byli tak těžké. Když už jsem je otevřela tak vše bylo rozmazané.Slyšela jsem nastartovat motor a rány do boku dodávky. Pak už nic."Kurva, kurva!!!" Se slzami v očích mlátila do volantu Lenka. Nikdo se na ni nepovážil promluvit. Po půl hodině jim bylo jasné kam jede. "Do nemocnice nemůžeme byla by to naše smrt!"Otočila se na Lenku Alex. Nevnímala a dal pokračovala. Všichni byli nervózní. Před nemocnicí bylo pusto, jen vítr si hrál s odpadky. Sanitky stáli opustěné opodál před vchodem. Všichni tu hrůzu pozorovali z okna. Náhle se v okně 5 patra objevil kdosi v bílém plášti a snažil se upozornit." Hele!" Ukázala prstem Helena. "Všem vám je jasný co uděláme, že jo?"  Všichni sklopili hlavu po odpovědi Lenky. Lenka si vzala automatickou pušku,nůž a za pas si zastrčila ještě devítku."Takže Alex, Dominiko vy tu zůstaneš a všichni ostatní jdou kromě Kláry že jo." Ještě přeparkovala aby auto nebylo vidět a dali se do akce.Vstoupili předními dveřmi, sklo bylo vysypané a křupalo jim pod podrážkami. "Všichni jak myšky jasný snažte se hlavně používat nůž jasný? Všem je jasný,že útok musí bejt do palice?"  Kývli a šli najít schody. Chodby byly temné, někde byly díry po kulkách ve zdech a rozprsknutá krev. Všichni si svítíli baterkou. Když byli skoro u schodů blízko dveří ležela ožraná mrtvola. Nemohla se zvednout, nohy byly jen kosti a ze zbytku nic nezbylo přesto cvakala zuby. "Bože to je humus."  Špitla Helena a  otočila se.Lenka se sehla a prorazila tomu lebku. "Jdeme." Zavelela Lenka.Dveře zavrzali a ven prostoupil děsný puch hniloby nebo čehosi. Všem se udělalo zle a přikryli si obličej. Vyšli po kovových schodech asi tak do 3 -tího patra. Dveře tam něco blokovalo. Lenka pořádně zabrala a povedlo se.Jejich uši okamžitě zalil řev chrčení a šouravých kroků. Lenka okamžitě zavřela. "Tak jo mám plán, začnu nožem mlátit do dveří a dělat hluk oni se sem nahrnou a ty a Radka budete propouštět jednoho a já mu propíchnu hlavu." Všichni kývli na Lenky nápad. Lenka začala mlátit a okamžitě začali být vzteklý a sunuli se za hlukem. Lenka kosila jednoho za druhým až bylo na chodbě ticho. Pomalu pootevřeli dveře a nahlédla dovnitř Lenka. Na zemi se válelo tak 20 zombie. Nikde nikdo opatrně vykročili dovnitř. "Haló doktore." Šeptali všichni. Prohlíželi jeden pokoj za druhým. Nakonec se na konci chodby otevřeli dveře a ven nahlédl ten cizí muž. Dal pokyn ať jdeme k němu. Všichni se rozběhli k němu. Zavřel dveře a zamkl. "Moc vám děkuji, jsem John. Jak to začalo tak tu přežívám."  A sedl si na špinavou postel. "Jste doktor?"  První se ho zeptala Lenka. "Ano jeden z posledních tady."  A mnul si ruce z nervozity."Naši kamarádku pokousal pes do ruky. Potom měl pěnu kolem tlamy a byl vzteklej."  Výpravěla Radka. "Hm to by mohla být vzteklina. Na to pomůžou antibiotika. Omdlela, měla horečku?"  Ptal se doktor dál."Ano teď leží v autě polomrtvá." Sklesla Helena. "Musíme okamžitě jednat!" Dořekl a sundal si plášť a přinesl nějaký papír.

NákazaKde žijí příběhy. Začni objevovat