4 Horda

170 12 1
                                    

"Co budeme dělat?Tohle snad strhne i domy okolo." Přemýšlela Dominika ale Lenka už plán měla. "Všichni sem!" Zakřičela Lenka na ostatní. "Co se děje?" Hned to Kláře došlo když se podívala za Lenku. "Mám plán, vezmeme všechny auta co jsou v ulici a průchod ulicí zabarikádujeme." Hned se dali do práce.Postupně auta přibývala a vytvořila neprůchodnou hradbu. "Teď všichni dovnitř a musíme bejt zticha jinak je po nás." Zavelela Lenka a jak se řeklo tak bylo. Samozřejmě nemohli dopustit aby zvířata dělali nějaký zvuk takže Dustana zavřeli do sklepa a slepice dali do koupelny, morče se toho nezúčastnilo jako miláček Lenky,toho měla v náručí. Všichni se báli,zvuk vrčení a šoupavých kroků sílil.Pes začal vyvádět ve sklepě a všechno začal komplikovat."Kláro udělej s ním něco kurva!Ten pes nás dostane do hrobu!" Tiše nadávala Dominika. Klára se rychle rozběhla ke sklepu,ale štěkot utichl. Pomalu sáhla na kliku, bála se. Dveře zavrzali a pes nikde. "Dusty? Notak kde jsi?" Pátrala jsem ve tmě, jediné světlo bylo malé zašpiněné okno propouštějící proužek světla. Náhle něco zarachtalo mezi regály se sklenicemi. Dech mi strachy ztěžkl, polkla jsem ten obří knedlík v krku.Zaslechla jsem kňučení vzadu v rohu. "Tady jsi,hodný kluk pojď ke mě." Natáhla jsem ruku k obojku, najednou po mě vyjel a zakousl se mi do ruky."Kurva!Dustane!" Křičela jsem a držela jsem si krvácející ruku zatímco pes vyběhl nahoru. Běžela jsem za ním. "Co je kurva?" Náhle se rozrazili dveře a vyběhl pes až sebou Lenka cukla jak to nečekala. "Chyťte ho někdo!" Řvala Klára bez ohledu na to co se děje venku. Dominika po něm skočila a zalehla ho. Pes sebou zmítal a snažil se jí pokousat. Alex mu rychle svázala tlamu provázkem. Ovázala jsem si ruku starým tričkem."Co to do něj vjelo?!" Tiše se snažila nadávat Alex.Dominika ho stále držela i přesto jak vrčel. Náhle začal někdo mlátit na zahradní dveře a všichni sebou trhli. Dovnitř se snažila dobít Helena a Radka. Rychle sem jim otevřela dveře a zase zavřela."Kde se tady berete?" Usmívala se Dominika."Jen jsme tady měly přestoupit na letadlo."Udychaná Radka se snažila popadnout dech."Nepřitáhli jste pozornost?" Ustaraná sem se ptala. Ruka mi děsně pulzovala. "Snad ne,už jsme mysleli že je po nás ale pak si Helena vzpomněla že tady bydlíte blízko. To je setkání roku teda."Smála se a svalila se do křesla. Pes nepřestal vrčet a vše pozoroval."Cos mu provedla?" optala se Helena a sedla si na gauč. "Já to sama nechápu, šla sem do sklepa a najednou byl schoulenej v rohu tak sem ho chtěla vzít za obojek nahoru, ale vyjel po mě." Snažila jsem se nemyslet na tu příšernou bolest. "Hele ten pes krvácí, koukni." Zpozorovala Lenka.Opatrně sem se k němu přiblížila a on mě pozoroval jak kdybych mu chtěla ublížit. Prohlédla jsem mu nohy a packy. Na krku měl taky zranění. "Hele nejsou to krysí kousance? " Napadlo Dominiku. "Je to možný ve sklepě jich máme dost. Ale nikdy neútočili." Hladila dál Lenka morče. "Co s ním budeme dělat?"  Přemýšlela jsem ale východisko nenašla. Vzala jsem vodítko a uvázala ho trubce od topení. Hluk hordy byl čím dál hlučnější. Bylo slyšet jak narážejí do aut někteří."Em napadlo vás doufám i zpevnění plotu?" Napadlo Radku. Všichni jsme se na sebe podívali a potichu se vyplížili ven.Nahlédla jsem opatrně přes okraj plotu a pár mrtvol si to šouralo kolem,ale bohužel Radka měla pravdu malá část se hrnula směrem k naší zahradě. Nevěděla jsem co budeme dělat žádné východisko jsem neviděla. Auto bylo zaparkované v bariéře a pořád sem netušila co s Dustym."Tak co kurva?!"vztekaly se všichni dole.Slezla jsem a oznámila jsem co jsem viděla. Všichni jsme z toho byly v prdeli. Náhle mě v ruce tak zabolelo že jsem sykla."Vyčistil jste ji někdo tu ránu?"  Ptala se Radka a pomalu sundavála tričko. Jak ho odlepila sykla jsem znovu. Ránu jsem měla hlubokou a nevypadalo to dobře. "Aby neměla otravu krve díky tomu starýmu tričku." Prohodila a když jsem to nečekala tak mi to zlila malou lahvičkou vodky.Chtěla jsem křičet, tekly mi slzy a děsně to štípalo. Náhle začaly rány na plot a já věděla že je zle. Dala jsem pokyn ať jdou všichni dovnitř. Rány sílili a plot začal křupat pomalu.

NákazaKde žijí příběhy. Začni objevovat