Nebylo to pár mrtvol co jsme si mysleli. Walmart byl jimi zaplavený, bylo štěstí že nepronikly zadními dveřmi co jsme otevřeli. Vypadalo to tak jakoby nějaký odporný necitlivý člověk zavřel všechny ty lidi dovnitř když tam kupovali zásoby. Musela tam propuknou panika a lidi se začali nejspíš požírat.Rychle jsem vyskočila z dodávky a utíkala jsem nějak zabarikádovat dveře. "No nazdar kde se flákáte?" Kričela Dominika z dálky a smála se. Ukázala jsem prst před pusou aby zmlkla,úsměv ji zmizel z tváře. Byla tam malá boudička vypadala že patřila hlídači. Rozrazila jsem dveře a napadl mě zombie. Čelist mu visela utržená dolů a oko mu viselo ven. Dominika rychle jednala a prorazila mu hlavu. Rychle sem ho prohmatala a hledala klíče.Měl je připnuté na opasku, strhla jsem je a hledala správný klíč do dveří co vedli do záhuby. Zamkla jsem to a klíče nechala v zámku. "Co se děje?!" Šeptala Dominika. Vzala sem ji dopředu Walmartu aby to viděla. Nemohla tomu uvěřit kdo by to udělal. Spousta z nich byli děti. John vylezl zatím na střechu a ohlížel to kolem.Náhle začala křupat střecha. "Johne!!!" Křičela Dominika a snažila se dohlédnout kde je.John stál na místě ani nedýchal.Kláro dělej něco!" Měla slzy v očích Dominika. Klára běžela pro klíče do skladu. Během 2 minut byla zpátky.Situace už byla kritická.Klára odemkla přední samootvírací dveře. Sotva se trochu pootevřely tak je zase rychle zasekla.Začala zabíjet postupně jednoho za druhým bez ohledu na děti. "Nečumte a pojďte mi pomoct ne!?" Kričela jsem udýchaná.Situace se totálně zkurvila. Zombie propadly dveřmi, sotva jsem uskočila pryč. Vložila se do toho Dominika se samopalem a začala do nich střílet dokud nevystřilela zásobník,pak začala Alex a taky Radka.Před obchodem se vytvořila hromada hnusu a z vnitřku se valil šílený smrad. Náhle se ozval křik. John se propadl střechou. "Néé!" Rozběhla se Dominika dovnitř ale zadrželi jsme ji.Vzali jsme si něco přes obličej aby jsme se nenadýchali toho smradu,vybavili jsme se baterkami a noži. Odtáhly jsme jednoho po druhým a udělali hromadu na parkovišti opodál.Udělali si formaci. První šla Lenka a Dominika, za nimi Radka s Alex, poslední Klára s Helenou. Dusili se v tom příšerném smradu hniloby. "Johne?" Špitla jsem.Slyšeli jsme zaúpění, podívala jsem se po stropě kde je díra. Byla tak uprostřed toho obrovského krámu. Vyšli jsme tam pomalu. Před námi bylo 5 kousáků a po straně 6. Rozdělili jsme si je a vydali se dál konečně jsme byli na místě. Propadl se do dřevěných regálů s vínem. Jeden kus mu projel paží,úpěl bolestí. "Johny!!" Klekla jsi k němu Dominika a brečela. On jí druhou rukou otřel slzy a chytl ruku. "Bude to v pořádku je to jen kus dřeva v ruce." Chtěl se zasmát ale sykl bolestí. Rozdělili jsme po Walmartu a hledali ostatní zombie aby neohrozili Johna.Dominika zůstala u něj aby ho ochránila. Za půl hodiny jsme se sešli zpátky. Helena donesla jehlu a nit na sešití rány, taky jód a bandáž s polštářkem.Radka zvedla Johna opatrně a zapřela si ho o rameno.Vyšli jsme ven na čerstvý vzduch. Úplně jsme si oddychli. "Jak toto máme vyndat?" ptala jsem se Doktora aby mi poradil. Budete to muset vytáhnout jinak to nepůjde."A co pak?"Pro jistotu jsem se zeptala." Prostě sešijete." Zavřel oči a Očekával tu strašnou bolest. Pořádně jsem zabrala a John začal křičet. Pohnulo se to o kousíček, tak jsem požádala Radku aby mi pomohla. Pořádně jsme zabrali až jsme to konečně vytáhli. Doktor křičel a tekly mu slzy. Dominika ho celou dobu držela za ruku.Helena mu to začala šít. Ještě mu ránu po zašití zlila jódem.Doktor sykl bolestí a Helena mu tam dala polštářek a obvaz pořádně obmotala. Vypli jsme generátor aby světlo v noci nelákálo kousáky.Udělali jsme si ohýnek vzadu, Lenka se zase cpala brambůrkami a Alex se přidala. Hodili jsme košík opatrně na ohniště aby jsme tam mohli položit konzervy a ty se ohřát. Dohodli jsme se že noc strávíme ve skladu a tím že je tu roleta nikdo nebude muset hlídat. Doktor začal mít bolesti a tak mu Dominika dala Ibalgin na bolest. Dohodli se že ráno prozkoumají pořádně Walmart. Vstali hodně brzo ráno. První šla Lenka ohlédnout okolí. Za chvíli byla zpátky s krabičkou cigaret. Nabídla mi a taky Alex s Dominikou. Doktor začal mít silnou horečku.
ČTEŠ
Nákaza
HorrorKlára měla tolik nudný život který se jí změnil během pár dní. Dokáže přežít ve světě který ovládly zombie?