15 Prohledání tábora

52 4 0
                                    

2 dny se nic nedělo bylo ticho a klid. Každý si dělal svoje jen Helenu a Alex pověřila Lenka aby natáhli ostatný drát kolem pozemku tak aby zasahoval ke krku a druhý k nohám. Bylo opět horko,ale teplo ustupovalo a přicházel podzim. Už jsme měli ve stáji 8 koní. V poledne jsme si všichni sedli do stínu velkého ořešáku a odpočívali u lahve s vodou s malou svačinou složenou ze sušenek. Míša byla schovaná ve stáji a všem se stranila.Jane mi ležela na klíně hlavou a četla si knížku Těžší než nebe. Odpoledne kdy slunce tolik napálilo osedlala Lenka 4 koně. Měla jsem jet já, Helena, Alex a Dominika. Jeden kůň byl strakatý hnědobílý s černou, druhý byl oříškově hnědý,třetí byl celý černý akorát měl bílé ponožky a poslední byl úplně bílý. Nasedli jsme na koně a jeli k táboru který jsme zničili před dvěma dny. Louka byla zarostlá a tráva vysoká,cvrčci cvrkali všude v trávě.Dojeli jsme do lesa, cesta už byla tvrdá jak bahno uschlo. Koně v klidu klusali a my jsme skoro byli tam.V táboře bylo ticho vypadalo to,že někdo odklidil těla. Koně jsme uvázali v lese a Helena je hlídala. Otevřela jsem bránu, pořád jsme byli ostražití."Tyvole přece ty chlapi! Museli se vrátit." Šeptala Klára a plížila se poblíž budovy u zdi a Alex za ní s Dominikou. Všude bylo ticho, jen vítr si hrál s listy stromů. Náhle se na střeše objevil strážný.Zpozoroval otevřenou bránu a zapískal.Ven vyběhl kluk tak okolo 17 let a utíkal zavřít bránu. Dovnitř se chtěl vetřít jeden zombie. Jak chtěl zavřít bránu zakousl se mu do prstů, pozdě mu prorazil lebku. Ovázal si to kusem látky co měl v kapse a běžel dovnitř. Než to stačil udělat Dominika ho střelila do hlavy. Rána byla tichá díky tlumiči. Alex se mnou potichu odtáhla tělo za roh domu aby jsme se neprozradili.Po chvíli vyšel další strážný a koukal se kde je ten kluk. Došel úplně k rohu a než se stačil otočit Alex ho pobodala do ledvin a prorazila tepnu. Než stačil udělat krvavou stopu rychle jsme ho odtáhly k tomu klukovi. "Něco hledáte dámy?" Ozvalo se za námi. Strnuli jsme strachem a rychle se otočili. Stál tam kovboj a mířil na nás. "Tohle si kurva odserete vy mrchy!"  Začal řvát a tím upozornil všechny ostatní. Bylo slyšet jak utíkají dolů rychle. Náhle se ozval výstřel a kovboji začala téct krev z úst. Podíval  se na bok kde ho prostřelili a klesl k zemi.My jsme rychle utekli za roh budovy a vyčkávali než doběhnou všichni na jatka.Sotva jsme se schovali objevilo se tam 8 chlapů a koukali na ty těla. Dominika se zvedla a se samopalem namířeným na ně začala střílet. Chytla kulku do vesty od posledního kovboje. Sedla si ke zdi a opřela se.Alex s ní zůstala a já šla prohledat budovu jestli tam nikdo není. Nikde nikdo museli to být poslední z nich.Šla jsem prohledat stany co tam je zajímavého. Usmála jsem se hned co jsem otevřela první obrovský rodinný stan. Měli tam morčata v kleci.Náhle se jeden spacák na rozkládací posteli pohnul. Okamžitě jsem zpozorněla a pomalu s nožem přistupovala blíž. Strhla jsem spacák a na posteli se krčela vyděšená malá holčička s plyšovou zebrou. Nátahla jsem ruku abych se jí mohla dotknout, cukla sebou úplně ze strachu. Na rukách i obličeji měla modřiny a měla monokl. "Který zvíře tohle mohlo udělat, doufám že jsem toho hajzla zabila." Hlesla jsem si pro sebe a opatrně dítě pohladila. Zvedla jsem ji do náručí a vyšla ven. Postavila jsem ji na zem a zeptala jsem se jak se jmenuje. Pořád mlčela a koukala do země.Zeptala sem jí nakonec jestli půjde se mnou. Opatrně kývla a šla se mnou za ruku. Došla jsem k Alex a Dominice. Ty se na mě nechápavě podívali jak kdybych ji to udělala já. "Chudinka co ji to stalo?" Nejdřív se zeptala Dominika. "Já sama nevím pořád mlčí a když sem ji chtěla vzít do náruče tak sebou strašně cukla jak kdybych ji chtěla dát facku." Vytáhla jsem si krabičku cigaret a zapálila si."Já vezmu malou sebou do Zapadákova a koně, přijedu dodávkou aby jsme pobrali věci. Jo našla jsem parádní překvapení ve stanu." Zasmála jsem se. "Dítě?"  Odpověděla Alex a požádala mě o cigaretu. "Ne morčata."  Rozesmála jsem všechny a tak jsem vyšla k lesu.

NákazaKde žijí příběhy. Začni objevovat