13 Kovbojové se vrací

68 5 0
                                    

Byla tak krásná, jakoby realita zmizela a byla tam jen ona.Náhle se ozvalo zaklepání a ona ustoupila a dělala jakože nic."Hele Kláro co s tím debilem venku? Optala se Radka a ukazovala palcem ven." Hele víš co přivážeme ho do stáje." Zvedla jsem se tedy a šla to řešit,ještě jsem se otočila a usmála se na Jane. Opětovala mi úsměv,zavřela jsem a šla za Radkou. Míša otevřela těžké dveře od stodoly a pomáhala jsem Radce odvést toho blázna. Náhle se jeho oči otevřeli, byli úplně zakalené do běla,zemřel. Nejspíš to horko, zranění a dehydratace ho zabili. Míša chtěla zavřít ale vítr byl tak silný, že těžké dveře nešli zavřít. Radka mi nechala zombie a šla Míše pomoct. Děsně se kroutil a řetězy mi díky dešti vyklouzli z ruky. Spadl na Míšu a zakousl se jí do ruky mezi loktem a zápěstím.Začala křičet, rychle jsem zombie odtrhla od ní. Radka jednala rychle vzala mačetu co ležela na zemi a ruku kus zatím usekla. Míša omdlela. Rovnou prorazila hlavu zombie. "Ty jsi takovej debil, fakt debil pomoz mi ji dostat dovnitř!" Kričela Radka aby překřičela vítr a déšť.Rozrazili jsme dveře, tekla z nás voda a z Míši krev. "Bože co se stalo vykřikla Dominika, John se k ní rozběhl." Rychle potřebujeme oheň a něčím to utáhnout a zatáhnout ránu! Dal rozkazy John. Helena donesla malý hořák a zapalovačem plyn vznítila.John vzal absinth a začal ránu polévat. Míša se probrala a strašně křičela bolestí všichni jsme ji drželi. John vzal hořák a začal ránu pálit. Znovu omdlela. John vzal sterilní polštářky a přiložil na ránu a obvázal obvazem. Položili jsme ji na gauč a Radka u ní zůstala. Šla jsem zpět za Jane a zabouchla dveře a sesunula se po nich zády na zem. Přiběhla ke mě a začala se ptát co se stalo. Nedokázala jsem mluvit.Odstrčila jsem ji a šla do šuplíku s věcmi pro láhev vodky. Napila se pořádně a sedla si na postel. Začala jsem se zase opíjet. Nikdo nevěděl,že jsem byla přeléčený alkoholik. Všude po pokoji jsem měla poschovávané lahve s alkoholem. Každý problém,stres a deprese jsem tak řešila. Jane to poznala a láhev mi sebrala.Srazila mě na postel a držela mě abych ji to řekla. Nechtěla jsem a snažila se vysmyknout. Udělala to znovu, nemohla jsem se jí bránit její krásné oči mě okouzlili znovu a znovu. Lenka šla pro láhev vody kdyby se náhodou Míša probrala. Šla kolem pokoje Kláry do kuchyně. Bylo tam veliké ticho tak pootevřela dveře a viděla Kláru s Jane. Zase potichu zavřela a jen tam stála s otevřenou pusou. Rychle utíkala do kuchyně a běžela za Alex. Pošeptala to Alex a začali se smát. Přišla Radka a začala se ptát proč se smějem když Míša tu leží bez ruky. Pošeptali jsme ji to a nemohla tomu věřit. Venku se déšť utišil a tak vyšli ven na čerstvý vzduch. V dálce bylo slyšet dunění kopyt blížící se rychle k nám. Helena vzala dalekohled a stoupla si nově postavenou výhlednu.Viděla aspoň tak 20 kovbojů se jich k nám blížilo připravení střílet. Sotva byly blíž začali střílet. "Všichni k zemi!" Křičela Lenka. Dominika si vzala samopal a začala střílet. Sestřelila jich jen pár ostatní minula. Zvedla se i Radka a vzala luk a šíp a jednoho sundala.Nikdo jsme nevěděli,že je to past. Mezitím vzadu přeskočilo několik dalších vzadu plot. Alex se otočila,ale viděla je pozdě. Lenku střelil jeden do ruky. Dominika to slyšela otočila se a začala do nich střílet dokud poslední nepadl.Radka zatím zabila ostatní.Hluk a střelba přilákala z lesů zbloudilce."Je to dobrý, určitě bude dobrý." Vyhrkli Alex slzy a držela Lenku za ruku. Odešla jsem dovnitř ale zase jsem šla ven mlčky.Alex pochopila okamžitě. Lenka si sedla na Verandu a vyhrnula si tričko aby se podívala na ránu.Náboj byl zarytý hluboko ve svalu. John přinesl své načiní a začal mi vyndávat náboj. Lenka se nemohla na to dívat a taky jí to děsně bolelo, Alex ji držela za ruku. Radka,Helena a Dominika odklízeli těla.John Lence zašil ránu,očistil dezinfekcí a dal na to sterilní velkou náplast Náhle byl znovu slyšet dusot kopyt kovbojové se opět vraceli.

NákazaKde žijí příběhy. Začni objevovat