6 Záchrana

108 7 0
                                    

To co přinesl byla mapa Nemocnice. Ukázal jim kde je lékárna a vše co budou potřebovat pro její záchranu.Zakreslil jim podrobnou cestu a kde se můžou nacházet mrtváci.Lenka a Radka se vydali na průzkum Helena zůstala s doktorem.Museli vyjít až do 7 patra kde byl sklad léků a všeho možného. Strach je svíral,museli opět tím odporným smradem na schodech.6 patro bylo úplně zamořené.Vrčení a chrčení je úplně ohlušovalo. Stačil by malý hluk a bylo by po nich. Konečně 7 patro bylo tam pár opozdilců ale nic hrozného. Všechny úspěšně zabili. Dveře byli na elektrickou pojistku a byly zaseklé."Co teď?" Začali obě přemýšlet. "Hele zevnitř je klika to by mohlo jít otevřít. Tam nahoře je ventilační mříž mohla bych tam prolézt šachtou." Šeptala Lenka a Radka kývla na nápad.Radka Lenku vysadila na ramena aby dosáhla na poklop od šachty. Pořádně se rozhlédla a snažila se tam vylézt. Začala se plazit tím úzkým prostorem a brzy byla tam kde potřebovala. Vyrazila dvířka od šachty a skočila dovnitř. Dveře i přesto byly zaseklé. Lenka začala sbírat léky do batohu a v té tmě si nevšimla mrtvoly ležící opodál. Začalo se to probouzet a stavět na nohy. Pomalu se sunul k Lence. Naštěstí si toho Radka všimla a začala mlátit na malé okýnko ve dveřích. Díky tomu,že Radka byla objemnější tak se rozeběhla a podařilo se jí vyrazit dveře. Lenka nechápala, skoro se jí zakousl do ruky, ale Radka tomu včas propíchla mozek.Lenka vyděšeně rychle dýchala a měla vykulené oči. "Děkuju, nebolí tě rameno z toho?" Optala se a dál rychle skládala léky. Radka si zatím promasírovala rameno a oddychla si.Chtěli konečně jít ale smrad na schodech byl silnější a o pár pater níž se to jimi hemžilo na schodech. "Ta rána je musela probudit." Šeptala potichu. Zavřeli zpátky dveře a začali přemýšlet. Lenku napadl nápad s výtahem. "Musíme sehnat páčidlo nebo sekeru a roztáhneme dveře od výtahu a slezeme dolů po žebříku co tam určitě je." Bouchla pěstí do své dlaně. Rozdělili se a šli každá hledat páčidlo nebo sekeru. Za pár minut se sešli u výtahu. Radka sehnala akorát pytlíky s roztokem na kapačky,Lenka měla sekeru. "Aspoň něco super jsi našla." Pousmála se a snažila se napasovat hranu sekery mezi dveře. Obě pořádně zabrali a podařilo se.Problém byl,že se tou malou škvírou neprocpou. Lenka zlomila koště a ještě víc dveře roztáhly,rychle tam vrazila násadu aby se nezavřeli."To už půjde, super!" Pousmála se Radka,rozsvítila baterku aby viděla kde je výtah a kde žebřík. Výtah byl někde v přízemí naštěstí. První šla Radka pomalu sestupovala protože se jí z té výšky dělalo zle.Lenka se tam vecpala a vytrhla násadu čímž se dveře okamžitě zavřeli a udělali obrovskou ránu. Bylo slyšet jak se začali sunout po schodech nahoru. Už byly konečně na patře u Heleny. "Jak teď otevřeme dveře?" Tlouklo Radce srdce strachy. Naštěstí ty dveře byly pootevřené trošičku, ne jako ty nahoře. Lenka tam zarazila sekeru a procpala se sotva ven. "Vydrž Ráďo dojdu pro Helenu." Špitla Lenka a utekla. Zachvíli bylo slyšet,že rychle běží zpátky s někým.Dveře zavrzali a Radku dostali ven."Už nikdy prosím." Oddychla si Ráďa. Vzali doktora a opatrně nakoukli na schody. Zombie se snažili dostat do sedmého patra takže mohli v klidu sejít po schodech dolů. Jenže nešikovně doktorovi vyklouzl kovový zapalovač z kapsy a přes ty kovové schody to udělalo neskutečnou ozvěnu."Pryyyyyč!!!" Křičela Lenka a začali utíkat tmou do přízemí.Vyběhli ven a utíkali do auta. Odjeli rychle pryč a ven se dostalo spousta kousaků.Doktor prohlédl Kláru,posvítil jí do očí aby viděl zorničky a dal jí kapačku s antibiotiky.Také ji vyčistil ránu od kousance. "Kam teď?"ptala se Helena a ukousávala tyčinku." Uvidíme kam dojedeme." Podívala se Lenka na kontrolku benzínu.Vzali to oklikou aby se vyhnuli ucpané dálnici.Vyjeli z města směrem na východ.Kolem se míjeli lány obilí a kukuřice. Sem tam nějaká farma. Došel jim benzín,dohodli se že Helena s Dominikou najdou nějaké dva silné klacky a z mikin udělají provizorní lehátko.jak se řeklo tak bylo a tak posbírali zbytek věcí po autě a šli pěšky.Dominika s Lenkou vzali Kláru a Helena držela kapačku.Dominika očividně měla velkou zábavu s doktorem vzadu podle toho jak se hihňaly.Začalo zapadat slunce a tak se rozhodli,že si najdou nějaké místo na přespání. Opodál se jim nabídla farma s pár ovocnými stromy a zbytkem dobytka na pastvě.Lence s Radkou došli síly a tak je vystřídala Alex s doktorem. Dům byl prázdný a vypadalo to že majitelé odešli ve spěchu a vše tu nechali.

NákazaKde žijí příběhy. Začni objevovat