Začalo být chladno.Do Georgie se vracela zima.Pomalu se mi zima vkrádala do auta tak jsem musela zapnout klimatizaci.Mustang jemně klouzal po navlhlé silnici od mlhy.Jízdu jsem si skutečně užívala dokud to nezruinovala Dominika páč mě začala vybržďovat.Helena jela dál ani si toho neměla šanci všimnout přes ty navršené balíky sena.Vztekle jsem dupla na brzdu a úplně zastavila,Dominika zastavila opodál.Celá vzteky bez sebe jsem bez rozhlédnutí po zombie vystoupila ven a třískla dveřmi až se auto zhouplo trochu na stranu.Šla jsem rychlým krokem k dodávce protože se nám Helena začala ztrácet.Než jsem tam došla,Dominika vylezla ven."Co ti hrabe kurva?! Jsme uprostřed naprostý prdele v naprostý tmě,obklopený zrůdama ze všech stran a ty mě vybržďuješ!"Začala jsem na ni řvát.Chytla mě za tričko a přitiskla k dodávce.Nevěděla jsem co říct.Tvařila se tak odhodlaně mě svést."Hele tak to prrr,je mi zima a mám hlad a na tohle fakt nemám náladu." Odstrčila jsem ji od sebe a šla jsem zpět do auta.Objela jsem dodávku a pořádně na to šlápla.Viděla jsem jen Dominiku ve zpětném zrcátku jak tam pořád stojí.Po 10 km jsem viděla stát rozsvícený pickup na silnici který byl Heleny.Pomalu jsem zastavila a rozhlížela se kolem.Náhle na okno začal mlátit zombie.Úplně jsem nadskočila.Stáhla jsem trochu okýnko a probodla mu hlavu.Vystoupila jsem opatrně ven s nabitou zbraní."Heleno?!" Snažila jsem se tišeji zakřičet.Žádná odezva.Vypla jsem motor ale nechala jsem svítit světla.Pickup měl na straně reflektor,zapla jsem ho a zasvítila jsem do lesa.Dominika mě dojela a vystoupila."Co se děje?"Špitla.Jenom sem zamumlala a hledala dál.Náhle zašustilo křoví."Heleno?" Zašeptala jsem."No co je?" Zasmála se."Nemůžu se ani vychcat?" Očistila se od listí."Ty jsi ale kráva viď?" Protočila jsem očima.Nasedli jsme všichni zpátky do aut a jeli jsme zpátky na farmu.Mohlo být tak 23:00 když jsme se blížili k odbočce na rozbahněnou cestu která se ještě víc rozbahnila mlhou a mrholením.První jela Helena s přívěsem.Zapla si pohon 4x4 a v klidu jela bahnem.Pak jela Dominika,dostala se sotva do půl louky a zabořila se.Zkusila jsem to projet rychle a dostala jsem se jen kousek před Dominiku.V klidu jsem si zapálila a čekali jsme až se Helena vrátí aby nás vytáhla.Náhle klaply dveře a dovnitř se vetřela Dominika."Omg co tu zase chceš vypadni!" Hlesla jsem."Hele promiň,byl to strašnej nával emocí a....a proto jsem jela za tebou."Odpověděla sklesle."Nemáš jednu cigaretu navíc prosím?" Opatrně poprosila.Hodila jsem ji jedno do klína a koukala do tmy z okna.Cvakl zapalovač a ona vydechla kouř ven.Chytla mě opatrně za tvář a něžně mě políbila.Chtěla jsem vzdorovat,ale v tu chvíli jsem myslela jen na jedno.Vyhodila jsem nedopalek ven a chytla ji za maskáčovou bundu a začala se s ní líbat.Přitáhla si mě blíž a já rychle vypla světla a motor.Začalo mi z toho všeho být horko a sundala jsem si tričko a Dominice jsem sundala bundu a tričko taky.Opatrně mi přejela po boku až mi naskočila husí kůže.Sklopila jsem Dominiky sedačku a ona vyhodila zapálenou cigaretu ven.Lehla jsem si na ní a líbala ji všude a ona jen tiše vzdechla.
ČTEŠ
Nákaza
HorrorKlára měla tolik nudný život který se jí změnil během pár dní. Dokáže přežít ve světě který ovládly zombie?