17 Farma

59 4 2
                                    

Vybrali jsme si jednu obrovskou zemědělskou usedlost.Měla stáje, stodolu i sila. Také tam byl obrovský sad stromů. Zajeli jsme na příjezdovou stěrkovou cestu k domu. Byl obrovský skoro jako nějaká vila.Za domem byly akry pastvin a na nich se páslo pár krav,ovcí,koz dokonce i jeden kůň. Ostatní asi utekli protože byla protržená ohrada. Otevřeli jsme dveře od obrovské stodoly.Ven se vyrojilo spousta much a děsný puch. Uvnitř ležela mrtvá napůl shnilá zvířata. Museli jsme si dát ruku na ústa protože ten smrad byl nesnesitelný.O Kus dál uvnitř byla rozlehlá hala a tam krmiva, seno dokonce i semínka. Poklad všech pokladů jsme našli opodál. Pod plachtami se skrývala auta. Jedno auto byl nádherný starý mustang z roku 1970, druhé obrovský Hammer a třetí Pickup.Zářili jsme štěstím tak,že jsme už ani nepociťovali smrad. Nasedla jsem do mustanga a užívala jsem si tu nádheru. Skusila jsem nastartovat, auto ihned naskočilo a mělo nádherný zvuk. Helena nasedla do Pickupu Ford Raptor a nastartovala. Vyjeli jsme ven a zastavili.Nastartovala jsem starou rezavou dodávku a vjela jsem do stodoly.Pomáhala jsem Heleně naskládat semínka a krmení.Neuvěřitelné štěstí byl koňský dostavník který stál vedle stodoly. Když byla dodávka naplněná až po střechu, vyjela ven a já tam zajela Pickupem. Chtěla jsem tam naložit balíky sena,ale byli příliš těžké. Helena nastartovala vysokozdvižný vozík, nabrala balík sena a začala skládat balíky na nákladní plochu.Hodně jsme je nakupili a tak jsme je přivázali aby se po cestě nerozsypali. Přikryli jsme to nakonec plachtou a tu taky přivázali. Vyjela jsem ven a Helena zacouvala k dostavníku. Zahákli jsme dostavník za pickup. Přemýšleli jsme jak pár zvířat dostaneme dovnitř.Otevřela jsem kůlnu."Hele Heleno koukej." Koukala jsem do otevřené kůlny. Stáli tam dvě motokrosové motorky.Helena zacouvala s dostavníkem na začátek pastviny.Vyklopili jsme dveře co posloužily jako lávka dovnitř. Nastartovali jsme motorky a vyjeli na louku. Zvířata začali šílet a utíkat. Stáhli jsme je do stáda a jeli jsme každá na jedné straně a snažili jsme je nahnat dovnitř. Po půl hodině se to podařilo pár koz bylo uvnitř. Krávy se dál pásly a bylo jim to jedno co se dělo. Jedné krávě jsem ovázala provaz kolem krku a táhla ji k dostavníku. Náhle z lesa vyběhla horská puma,plížila se v trávě,vůbec sem.si ji nevšimla.Koně si vybrala jako kořist.Než jsem si ji stačila všimnout, zaútočila.Strhla koně na zem jak mu byla zakouslá do krku. Bylo mi toho koně líto jak sebou škubal a naříkal. Za chvíli bylo po všem a puma se dala do jídla. Z lesa vyběhli ještě 4 pumy a chtěly taky trochu z kořisti.Usoudili jsme, že to už není bezpečné tu zůstávat. Nastartovali jsme auta a rozjeli se.Pod koly nám křupal štěrk a já musela myslet na toho nádherného mustanga co tu necháme.Náhle na stěrkovou cestu přijela motorka.Vypla jsem motor a otevřela dveře a pomalu vytáhla zbraň.Sundal si helmu a byla to Dominika. "Kurva kde ses tady vzala?!" Vydechla jsem si.Dominika ke mě přišla, chytla mě kolem pasu a políbila mě.Vždycky jsem ji chtěla, Jane mi ji nemohla nahradit. Začali jsme se líbat. "Hele to stačí ne?" Smála se Helena a nastoupila zpátky do auta. Řekla jsem Dominice aby řídila pickup a já si vezmu mustang. Po chvíli jsme vyjeli všichni 3. Pořád jsem nechápala kde se tady vzala Dominika. Slunce začalo pomalu zapadat za obzor.

NákazaKde žijí příběhy. Začni objevovat