Několik dní po tom co Nicolette měla noční můru a Jason s ní zůstal do noci se jejich vztah dostal na novou úroveň. Stali se z nich v podstatě přátelé. V soukromí si rozuměli jako nejlepší přátelé co se znají nespočet let, ale na veřejnosti za její přítomnost platil vysoké částky a ukazovali se spolu jen v drahých restauracích. Nejčastěji ve Four Seasons.
Jejich vztah byl zvláštní a pro mnoho lidí nepochopitelný. Mnoha lidmi také odsuzovaný. Nechápali, jak se mohou v soukromí bavit tak skvěle a jak spolu mohou vycházet a jak jí Jason může následně platit za přítomnost v restauraci. Ano, byla to náplň práce Nicolette, ale to lidi nezajímalo. Chtěli pouze vědět, proč vedou v postatě dvojí život.
Jenže odpověď byla jednoduchá a prostá. Oba milovali svou práci, ale chtěli mít i soukromí a nechtěli jejich vztah ukazovat na veřejnosti. Nepotřebovali mít za zády novináře a nechtěli neustálé otázky na to, zda jsou spolu a jak jsou na tom. Proto se na veřejnosti chovali profesionálně, ale v soukromí spolu dělali různé šílenosti.
Zrovna dnes je jeden z těch dní, kdy Jason navštívil apartmán Nicolette, aby spolu strávili odpoledne. Rozhodli se péct koláčky a přiznejme si popravdě… nedopadlo to tak, jak by si všichni mysleli.
"Jasone, uděláš ještě krok a začnu křičet." Zasmála se Nicolette a pohled napřímila na hrst mouky v jeho ruce.
"Maličká, klidně křič. Nikdo tě stejně slyšet nebude." Pronesl to tak svůdně a zároveň tak vtipně, že Nicolette zůstala v rozpacích. Opravdu si Jasona a jeho zábavnou a uvolněnou stránku oblíbila.
„To bys mi neudělal, že ne?“ Zasmála se, no ve skutečnosti to myslela vážně. Nechtěla skončit celá od mouky, pokud to nebylo nutné.
„Je hodně věcí co bych neudělal, obzvláště ne tobě, ale ta mouka musí někde skončit a ten plech se mi nezdá jako dobrá varianta. Takže zbývám jen já a, nebo ty, ale jak oba víme, na sebe to nehodím.“ Zasmál se Jason s ní a udělal krok kupředu.
„Prosím?“ Zkusila na to jít jinak. Pokud nezabere ani tohle, budou od mouky oba. Jason nebyl jediný, kdo měl tenhle bílý prášek v ruce. Nicki byla připravená na protiútok.
„Nepomůžeš si. Tvůj osud je zpečetěn.“ Jason se snažil zachovat kamennou tvář, ale po několika sekundách to vzdal a začal se usmívat od ucha k uchu.
„Ty jsi! Argh, Jasone!“ Nicolette neváhala a hodila po něm hrstku mouky napříč celou kuchyní. Všude na okolo bylo bílo, ale víc než kuchyně, to odnesl Jason.
„To jsi neudělala!“ Pokroutil hlavou a rukou ve které neměl mouku, si upravil své nenagelované vlasy. Nicolette přišlo roztomile, když měl Jason vlasy rozházené na všechny strany a neměl na sobě oblek.
Přišlo jí, že se na ní díval mladý bezstarostný chlapec a ne nějaký nabručený podnikatel, který se musí starat jen o svou práci a chovat se neustále formálně. Zbožňovala chvíle, které spolu takto trávili.
„Zdá se, že udělala.“ Nevinně pokrčila rameny a usmála se na něj.
Jasonovi problesklo v hlavě, jak dokonale by ji dokázal potrestat, no v určitém momentu mu došlo, že takhle nad Nicolette nesmí přemýšlet. Zahnal proto své myšlenky do kouta svojí mysli a přemýšlel radši nad tím, jak Nicki vrátit to co udělala.
Díval se jí do očí a ztrácel se v jejich výrazné, no přesto tak nevinné barvě. Vypadala jako ztracená panenka z porcelánu, ale přitom byla uvnitř silná a nebojácná žena, která se o sebe postará sama. Nikdy by o ní nepochyboval, ne po tom, co jí poznal osobně a posunul jejich vztah na vyšší úroveň.
ČTEŠ
Broken One
Romance"There are no rules in my game, my work and my life. But there is one exception.. in love." - Nicolette Jenkins