14.

318 43 5
                                    

Spolu s tím, jak ubíhal čas, upadaly i šance Nicolette na záchranu života. Všichni chtěli, aby se jejich milovaná probrala a byla dál s nimi. Aby s nimi prožívala všechny rozmary každodenního života, tak, jako tomu bylo doteď. Modlili se, plakali a doufali, aby se Nicolette nejen probrala, ale aby také vyhrála boj nad svými zraněními.

Jason, který se řítil ulicemi Chicaga ve svém černém Bentley, si přál to, co všichni ostatní. – Aby se Nicki uzdravila a mohla s ním trávit páteční večery s vínem, filmem a přítomností toho druhého.

Nejedna slza si už našla cestu ven z jeho oka, ale bylo mu to jedno. Ona si jeho slzy zaslouží a to právem. Zasloužila si i jeho srdce, snesl by jí i Modré z nebe, jen aby ji viděl šťastnou a s úsměvem na tváři. Chtěl, aby se její tváře zase naplnily rudou barvou, když jí skládá komplimenty, chtěl vidět tu jiskru v jejích očích, když se baví na jeho vtipech.

Bál se však jen jediného, že Nicolette prohraje boj o svůj život. Protože podle slov Hollanda nebyl její stav právě růžový a asi ani růžový dlouho nebude. Bál se, že by ji ztratil. Ztratil by druhou ženu v jeho životě, pro kterou by byl schopný i zemřít. Nicolette pro něj znamenala štěstí, porozumění a cit.

Cit, který byl tak silný, že ho nedokázal ovládat ani on sám. Bylo to větší, než cokoliv jiného, co kdy cítil k jakékoliv osobě.

„Hledám, Nicolette Jenkins, jsem její matka. Ester Jenkins.“ Udýchaná žena v černých úzkých šatech a poměrně zničeným výrazem ve tváři promluvila na zdravotní sestru, která tenhle večer měla službu.

„Pokoj číslo 104, je to v horním patře, madam.“ Mile se usmála sestra a Ester jí poděkovala a úsměv opětovala.

Pomalým krokem došla k výtahu, který jedním zmáčknutím tlačítka přivolala. Při čekání si nervózně podupávala nohou, aby uklidnila své nervy i tep. Než se však výtah dostal do přízemí nemocnice, Jason už stál vedle Ester, avšak neprohodil s ní jediné slovo.

Když se dveře od výtahu s cinknutím otevřeli, nechal Jason Ester vejít jako první, aby ukázal své vychování. Ta mu poděkovala a věnovala mu jeden upřímný a milý úsměv. Jason se jí zdál jako slušný mladý muž, kterým také byl. Až na pár jeho chyb a zvláštních požadavků v ložnici.

Dveře se zavřely a uzavřenou místností se rozlehla klidná a slabá melodie, která je měla pravděpodobně uklidnit, no nestalo se tak. Dlaně se potili nejen jemu, ale i Ester. Nadechoval se, že něco řekne, když v tom se výtah s cuknutím zastavil a dveře se s opětovným cinknutím otevřely. Zase nechal Ester vyjít jako první a následoval ji.

Když si uvědomil po chvíli, že jsou stejným směrem, nevydržel to a zeptal se: „Pardon, mohu se zeptat, za kým jdete?“

„Oh, samozřejmě. Jdu za svou dcerou, je tady po autonehodě. Její stav je vážný a já s ní musím být každou možnou chvíli.“ Usmála se Ester a tím vycenila řadu bílých zubů.

„N-není náhodou vaše dcera Nicolette Jenkins?“

„Ano, to je. Jak to víte?“ Podezřívavě se na Jasona podívala a několikrát si ho přeměřila pohledem. Nenašla však nic, co by ji znepokojilo, nebo znervóznilo.

„Jsem její přítel, Jason Smith,“ Natáhl k ní svou ruku, kterou Ester přijala. „Možná vám o mně už říkala.“

„Neříkala.“ Pronesla sklesle Ester. „My, nejsme v moc dobrém vztahu s Nicolette. Ona,… Není to už ta samá dívka, kterou jsme vychovali. Změnila se a v tom jsme se já, ani ona neshodly. Nicki byla spokojená, ale já ne a tam se naše cesty rozešly. Ale, to je jiný příběh. Teď jde o její zdraví, pojďme se za ní podívat.“ Jason nabídl Ester rámě, které ochotně přijala.

Broken OneKde žijí příběhy. Začni objevovat