Ti dva spolu trávili každou volnou chvíli. Byli šťastní, že našli někoho, kdo je chápe a nebojí se ukázat, že v sobě má kousek dítěte. Každý z nás přeci jen takovou součást osobnosti má, ať chceme, nebo ne. Je to něco, čeho se nezbavíme. Někteří se toho ani zbavit nechtějí, ale existují i tací, kteří by za to dali cokoli, jen aby v sobě ono dítě potlačili.
Od té doby co Jason Nicolette políbil, uběhl týden. Nicolette s žádným ze svých klientů nespala, od toho incidentu. Cítila se tak, že by Jasona nějak zradila, i když spolu nechodili ani nic podobného. Nechápala své chování, ale to bylo to poslední, co jí trápilo.
Větší starosti jí teď dělalo to, že Andrew volal nejen Hollanda Browna, jakožto psychologa, ale volal i jejímu původnímu psychologovi z Kanárských ostrovů. Bála se toho, že ji bude chtít zpátky domů a ona ztratí všechno, co za těch pár let vybudovala, ale hlavně se bála toho, že ztratí Jasona. Nechtěla o něj přijít za nic na světě.
Stal se jejím nejlepším přítelem a to bylo něco, co dlouho postrádala. Chtěla najít osobu, která by jí rozuměla, ale původně hledala nejlepšího přítele mezi ženami, což nebyl, nejlepší nápad, jak později zjistila. Ženy, se kterými se stýkala Nicolette, byly pouze závistivé a využívaly ji, kvůli penězům a postu, který měla.
Většina mužů ji zase chtěla jen kvůli jejím křivkám. Chtěli s ní mít sex za každou cenu, ale o to Nicolette nestála. Přeci jen, byla žena na úrovni, která má důstojnost a nevyspí se s někým jen proto, že to chce jeden z partnerů. Nebyla tenhle typ ženy a doufala, že se jí ani nikdy nestane. Pohrdala ženami, které si nechávají platit za sex s muži. Přišlo jí to ponižující a ubohé.
Ne, že by takové lidi urážela, tohle byl názor, který držela v sobě a nikde o tom nemluvila. Tomuhle tématu se vždy vyhýbala a byla za to velice ráda.
Její matka jí vždy učila tomu, aby ve vztahu nikam nespěchala a aby si muže vážila. Pokud by na ni však zvyšoval hlas opakovaně a, nebo by se jí třeba dotkl – násilně – neměla si to nechat líbit a měla se bránit.
Zatím se jí nestalo, že by jí někdy muž uhodil a byla za to doopravdy vděčná. Toby byl její první, ať už přítel, nebo sexuální partner. Nechala ho čekat rok, než mu dovolila vzít si její nevinnost. Toby na ni však nespěchal, chápal to. Věděl, že když jí do něčeho bude nutit, Nicki to neudělá.
Byla narozena 9. Května, což znamená, že byla ve znamení býka. Tudíž byla tvrdohlavá a vždy si prosazovala to své, protože ona měla pravdu. – Nebo si to alespoň myslela. Vždy byla hrozně výbušná a bipolární osoba. Tuhle stránku osobnosti zdědila po otci.
Po matce má především vzhled, smysl pro humor a také si umí dobře vybrat partnera se kterým bude. Její babička by na ni byla hrdá. Vždy byla. Nicki byla pro ní sluníčko a to stejně platilo i obráceně. Měla se svou babičkou dokonalý vztah. Když však před dvěma lety zemřela, všechno zmizelo. Nicolette trvalo několik měsíců, než se vrátila do Chicaga a ke své práci. Nedokázala se stýkat se svými klienty a usmívat se na ně, když jí zevnitř užírala smrt milované osoby. Většina, drtivá většina jejích klientů to chápala, ale největší oporou v té době pro ni byl Andrew.
Řekl své manželce, že jeho kamarádka má potíže a proto za ní pojede. Jeho manželka Nicolette znala a věděla, jaký ti dva spolu mají vztah a tak nic nenamítala. Dokonce se nabídla, že by jela s ním, ale to Andrew hned zamítl, protože nechtěl, aby jeho manželka Grace viděla Nicki tak zničenou.
Původně měl s Nicolette být na Kanárských ostrovech jen několik dní, maximálně týden, ale on zůstal po celou tu dobu. Byli velice dobří přátelé, ale ne ti nejlepší. Je to poněkud dětinské, když nad tím tak přemýšlíte. Nejlepší přátelé, to bylo ve školce, nebo na prvním stupni základní školy.
ČTEŠ
Broken One
Romance"There are no rules in my game, my work and my life. But there is one exception.. in love." - Nicolette Jenkins