Hoofstuk 2

3.3K 178 3
                                    

Ik zat even stil. ik realiseerde me niet wat ik nu had gelezen dus keek weer naar de brief en langs het rustig nog een keer. Toen kwamen er tranen in me ogen. ik huilde best wel hard maar niemand hoorde het. Ik vroeg me echt waar ik was. Ik snapte dat ze me wilde bescherem maar wat moest ik allen doen? ik dacht na en toen keek ik voor me uit en staarde naar de brief. En toen zag ik het. ik moet me mate vinden. Dan zou ik teminte niet alleen zijn en me moeder wilden dat van me en ik kan haar niet teleur stellen ook al kan ik me haar en mijn vader niet herinner. ik pakte me spullen en ging maar lopen. En toen kwam ik uit bij een weg. ik liep langs de weg in de hoop dat ik een auto zou zie of horen. Maar dat is nu niet meer nodig want ik zag de stad al. En toen zag ik iemand langs me lopen een oud vrouwtje. Ik vroeg aan de vrouw waar ik was en ze snapte niet echt wat ik bedoelde. Dus toen vroeg ik welke windstreek we waren. En ze zei toen dat we in het zuiden zitten. Ik bedankte haar en ging verder lopen. Hmm ik ben dus ik het zuiden laat ik dan maar gaan reizen naar amdere gebieden.En hopen dat ik maar snel me mate kan vinden. Het werd al laat. Dus ik bedacht me iets. Waar moet ik overnachten eigenlijk? Hmm ff denken. Oh ja me rugtas! Kijken wat ik lan vinden in die tas. Ik deed hem af en toen deed ik hem open. Ik deed me hamd er in en ging maar grabbelen tot dat ik iets van papier voelde. Maar in plaats van dat ik iets van papier voelde, voelde ik een plastic zak. Ik pakte de plastci zak uit me tas. Er zat een knoop in dus die ging ik los maken. En toen keek ik in de tas. Mijn ogen konden het niet geloven. Er zat zo veel geld in dat ik dit niet geloofde. Dus ik kneep in me arm of dit geen droom was maar ik was echt wakker. Omg dacht ik bij me zelf. Toen keek ik om me heen. Want ja als mensen dit hadden gezien dan gingen ze me vast beroven ofzo. Want ja je kunt niet iedereen vertrouwe. Ik was echt blij me vader en moeder hadden alles over nar gedacht voor dat ze me achter lieten. Ik hou zo veel van ze. Ik hoop alleen wel dat het goed gaat met ze. Maar ja ik denk dat ik maar naar een hotel ga maar niet al te duur anders hadden mensen wel wel gedacht dat ik rijk ben ofzo. Ik moet goed uitkijken. Ik hoop alleen dat ik zo snel mogelijk mijn mate vind.

Special WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu