Hoofdstuk 16

2.1K 121 4
                                    

En op een geven moment viel ik in slaap. En toen gebeuren het ik kreeg die zelfde droom weer. Ik liep door het bos en kwam op een open plek terecht en daar zag ik 2 schaduwen van een man en vrouw. Ik wilden er heen lopen maar het ging niet. Er zat een soort van ontzichbare muur. Ik wilden er door heen ik probeerde alles en echt alles om er door heen te kunnen gaan maar het ging niet. Ik barste in huilen uit. Mama! Papa! Huilde ik en toen hoor ik een stem.

Mama: Lieve dochter huil alsjeblieft niet.

Eylena: Mamaaa! Ik wil jullie vinden ik wil naar jullie toe! Zeg me waar jullie zijn! Ik kan niet meer zonder jullie!

Papa: Shhuu rustig maar mij mooie dochter. We gaan elkaar ooit weer terug vinden wanneer de tijd rijp is komen we weer bij elkeaar.

Eylena: Echt waar?

Mama: Ja schat. Maar voor nu moet je mij je mate blijven ga niet weg van hem.

Eylena: Waarom hij denk vast dat ik een monster ben?!

Papa: Nee schat hij is in shock van wat je hebt verteld.

Eylena: Echt waar papa?

Papa: Ja maar je moet ons 1 ding beloven.

Eylena: Ja ia goed ik doe alles voor jullie!

Mama: Mooi zo. We willen dat je niet alleen naar buiten gaat en dat wat er okk gebeurd je gelijk naar je mate gaat die moet je altijd als eerst vinden oke?

Eylena: Ja is goes mama.

Papa: Oke dan gaan we nu onze tijd raakt op.

Eylena: Wacht! Waarom kan ik jullie niet zien?

Mama: Dat is het best voor je lieverd.

Eylena: Oke. Ik hou van jullie dat moet jullie booit vergeten!

Papa: Wij houden ook van jou! Onze mooi en enige dochter!

En toen verdwenen ze ik schreeuwde nog neeeeeeeeeee! En toen werd ik wakker en schrok ik me rot. En opeens gingde deur met een knal open en kwam Chase naar me toen gerend. En knuffelde me stevig. Ik knuffelde hem ook terug en het voelde zo vertrouwd.

Chase: Shuu rustig maar. Ik ben er al. Alles kom goed.

Eylena: Je haat me vast en vind me vast een monster?! (ik begon weer te huilen)

Chase: Huh? Waar komt dat ineens vandaan?

Eylena: Nou van wat ik net had verteld? En toen je tegen me schreeuwden?

Chase: Oh zo bedoel je. Ben je gek geworden ofzo? Ik wilde je weg hebben want me wolf was boos geworden dat je dat allemaal in je eentje heb gedaan enzo. En misschien zou ik hem niet meer onder controle kunnen houden daarom wilde ik je weg hebben amders had ik je misschien echt wat aan gedaan snap je? En ik vind je geen monster ik vind je speciaal en je zal altijd bij mij blijven ik zal e echt nooit en ik bedoel echt nooit weg doen ofzo!

Eylena: (Ik zei huilend) IK HOU VAN JE!!

Chase: Ik hou ook van jou mij prinses!

Special WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu