Hoofdstuk 26

1.9K 101 12
                                    

Chase: En ben je er klaar voor?

Eylena: Jaaaaaa! Kan niet wachten!

En toen gingen we rijden. Oh nee wacht het geld dat in me tas zit heb ik niet mee dus ik schreeuwde.

Eylena: Wacht!

Chase: Wat is er?

Eylena: Mijn geld ligt nog in me andere tas.

Chase: Ja dat kan toch. Wat is daar mee dan?

Eylena: We gaan shoppen en ik moet toch geld hebben?

Chase: Oh hahah zo bedoel je. Nee natuurlijk heb jij geen geld nodig ik ben er toch. Ik ga betalen.

Eylena: Maat dat is toch niet leuk voor jou. Strak maak ik je geld op?

Chase: Ja kan mijn geld niet opmaken want ik ben rijk schat.

Eylen: Meen je die?

Chase: Hahah wist je dat dan niet?

Eylena: Hihi nee.

Stad.

Chase parkeerd de auto. Dan stap ik snel uit. Ik kijk om me heen. Wauw er is echt van alles hier. Dan komt Chase naar me toe lopen.

Chase: Hahha je doet net alsof je nog nooit in de stad bent geweest.

Eylena: Ja ook zo. Ik heb niet kunnen winkel nog nooit. Want toen ik wakker werd en de breief las ging ik gelijk op zoek naar jou.

Chase: Ahw mijn prinses. Dan gaan we er een leuke dag van maken.

Eylena: Jaaa zeker wel!

We liepen door de stad en ik keek naar alles en iedereen. Het was echt mooi en groot. Ik zag een leuke winkel en daar wilde ik naar binnen gaan. En Chase kwam achter me aan lopen. We liepen dus de winkel in en hij was echt groot. En daar achter zat ik paskamers ennsaar boven was de jonges afdeling. Ik liep recht door en kwam bij de meisje afdeling dicht bij en paskamers. Ik zag dat Chase ging zitten. Want ja dit kon nog een lange dan worden. Ik ging eerst truitje bekijken en dan rokjes en korte broekje. En als laatste jurkjes en schoenen. Ik had veel kleding in me hand en ook een paar schoenen. Ik zei tegen Chase dat ik naar de paskamer ging daar achter en hij kwam ook achter me aan. Hij ging zitten voor de paskamers en ik ging er eentje in. Ik maakte leuke combinatie eerst eentje met een licht grijsw rok wel een korte en die je van je middel weet je wel. En daar boven een mooi licht blauwe truitje wel een dunnen en die deed ik in de rok en dan haalde ik hem er een beetje uit weet je wel. Toen deed ik er ook nog leuke licht groene Vana aan en ging de pas kamer uit. Chase hoorde blijkbaar niet dat ik uit de paskamers kwam want hij was bezig op zijn mobiel.

Eylena: En wat vind je?

Toen keek hij op en zijn mond viel open van verbasing.

Chase: Wau-wau-Wauw!

Hahah ik moest lachen omdat hij stotterde. En toen liep er een groep jongens deze kant op en eentje keek naar me en begon te fluiten. Oh nee dat had hij maar beter niet moeten doen. Chase stond op en keek de jonges groep aan. Maar toen had ik hem snel gepakt bij zijn arm.

Eylena: Chase rustig maar het is niet erg.

Chase: Eylen laat me los!

Eylena: Oke maar wacht heel even.

Town keek Chase naar me op is sloot me ogen en concentreede me op de jonges groep. En toen deed ik me ogen open. Ik zag de grijse van Chase zijn blik. En toen ik keek naar de jonges groep en hield ik het niet meer. Ik basrste in lachen uit! Hahahahah al hun broek die ze aan hadden had ik innme gedachten naar beneden getrokken. En nu zag je al nu gekleurde boxser shorts. Chase en ik gingen helemaal stuk van het lachen. De jongens keken ons raar aan em zeiden toen.

Special WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu