Toen ging de deur open met een knal. Ik schrok me rot en stond gelijk op. Toen zag ik Chas daar staan. Hij keek niet bepaald blij en dat was nog maar zacht uitgedrukt.
Chase: WAT GEBEURD HIER?!
Jongens: Dit meisje heet iets gedaan en nu kunnen we niet meer lopen maar zitten we vast.
Chase: Zack? Cody?
Zack&Cody: Ja!
Chase: Guys wat doen jullie hier?
Zack: Nou we wouden onze neef verrassen.
Cody: Maar dat is niet echt gelukt door haar!
Eylena: Wat door mij! Jullie konen ook als gewoone mensen aanbellen! Maar heen hoor!
Chase: Eylena rustig.
Eylena: Nee niks rustig me geduld is nu op!
Chase gromde hard naar me maar het deed me helemaal niks. Uff waarom heb ik dit nou.
Zack: Chase, is dat je mate?
Chase: Ja, heeft ze dat dan niet gezegt?
Cody: Jewel maar...
Chase: Maar wat?
Eylena: Maar deze sukkels wilde me niet geloven en zeiden hele
Stomme dingen tegen me en nu komt het stukje dat ze sorry gaan zeggen en dat ik gelijk had.
Chase: Wowo wacht even wat?
Eylena: Ja vertel maar dat jullie me niet geloofde en dat jullie zeiden dt jullie me kop er af zouden rukken als jullie vrij zouden komen en dat ik heel kinderachtig was.
Chase: Ze zeiden wat?!
Zack: Ja huuu weet je dat is niet waar ofzo misschien kan het kloppen dat we zo iest hadden gezegt maar ja....
Cody: Maar zij begon met alles!
Eylena: WAT ZEI JE DAAR!
Cody: Je hoorde me wel!
Chase: NU IS HET GENOEG!
Toen werd iedereen stil en ik keek naar Zack en Cody met een boze blik. Toen gromde Chase. Ik keek op en hij keek naar mij. Ik keek boos naar iedereen.
Chase: Ik geloof jullie wel Zack en Cody hahahha ze is echt last.
Ik keek op em hun waren gewoon aan bet lachen. Lachte ze me toe of uit? Ik werd echt boos! Waarom is het zo moeilijk om mij te geloven?
Zack: Maar ze is je mate dus?
Chase: Ja dat is ze.
Cody: Ey maar we bedoelde dat niet zo hoor. We raakt in paniek omdat we onze voeten niet en nog steeds noet kunnen bewegen.
Ik grijnsde naar ze. Ik was echt niet van plan om hun voeten los te maken. Ja dag had je maar gewoon moeten doen hoor. Eigen schuld dikke buld. Toen keek Chase me aan en deed z'n mond open. Ik weet precies wat hij gaat zeggen.
Chase: Oh sorry daar voor. Maar Eylena maak hun voeten los wil je?
Ik keek hem aan en ik begin even te denken. Zou ik hun los maken ja of nee? Hm lastig keus hoor. Maar dacht het niet je mogen daar lekker blijven staan. Had je me maar moeten geloven!
Eylena: Nee.
Chase: Wat zei je?
Eylena: Oh ik zei nee.
Chase: Eylena ga niet irritant doen en maak ze los.
Eylena: Doe ik irritant?
Chase: Een beetje als je zo doet. Maar kom op lief maak ze los.
Serieis? Wat is dit ik wordt echt gek. Waarom geloofd hij mij niet? Waarom voel ik me zo zo leeg? Kies hij hun kant en niet de mijne? Allemaal vragen gingen rond in me hoofd. Maar Vhase haalde me uite gedachten met een grom. Ik keek nu recht in zijn ogrn nu. Ik zag echt dat hij serieus was. Pfff
Eylena: Best ik maak ze los.
Ik concentreerde me heel goed en dee me ogen even dicht. Ik ademde diep in em uit. Toen deed ik me ogen open en hun konden nu weer bewegen met hun voeten. Ik liep richting de deur wilde weg uit deze kamer. Maar een sterkke arm hield me tegen. Ik draaide me om en zei.
Eylena: Wat?
Chase: Wat is er?
Eylena: Niks er is helemaal niks. Alles is perfect.
Ik rukte me los uit zijn greep en liep de deur uit naar beneden. Ik was nu op de bank aan het zitten. Ik haat hem zo erg hea. Waarom geloofd niemand me of vertrouwen ze mij niet? Ik gescherm de roedel met me leven en dan heb ik toch dit. Waarom ik? Ik bedoel maar hoor ik ben toch geen monster ofzo? Toen hoorde ik de jongens praten boven ik ging ze af luisteren want het ging over mij.
Zack: Dus Chase....
Chase: Ja?
Zack: Dus je mate wat is ze?
Cody: Ja ze is echt eng ouwe. Is ze een heks ofzo?
Chase: Nee natuurlijk niet. Ze is een wolf met krachten.
Cody: Bestaan die?
Chase: Blijkbaar wel zo als je hebt gezien en gevoeld.
Zack: Maar Chase is je roedel dan niet bang voor haar dan? Ik bedoel maar ze is toch amders dan de andere?
Chase: Dat weet ik niet? Maar ik denk het niet hoor. Ze zijn wel blij met haar.
Zack: Huh Chase toen we nog niet binnen waren. Zeg maar we wisten niet meer waar je huis was dus vroegen we het en ja huh....
Cody: Toen we het vroegen zei die man dat we op moeten passen.
Chase: Voor wat?
Zack: Voor de luna.
Chase: Want?
Cody: Ze vinden haar eng omdat ze dingen kan doen dat geen 1 andere wolf kan.
Oke ik ben klaar met luisteren. Waarom denk iedereen dat ik een monster ben? Waarom zouden ze moeten oppassen voor mij? Ik bescherm de roedel toch? Of willen ze juiste vechten? Er lopen allemaal vragen door me hoofd heen en weer. Maar wist ik de antwoorden. Of zou ik dat wel willen weten. Er liepen tranen over me wangen. Waarom ik? Waarom kon ik niet normaal zij? Ik snapt het gewoon niet meer. Ik ben er klaar mee. Ik ga naar buiten het word me te benauwd hier. En ik mis me beste vrienda Max. Ik hoop dat hij morgen komt anders ga ik echt gek worden hier. Ik liep de deur uit. Ik liep weg het bos in. Alleen zijn deed me goed. Dan kon ik nadenken. En ik haat die roedel en Chase al helemaal. Hoe kon hij de kanten van zijn neefjes kiezen. Oh natuurlijk dat is zijn familie. En ik ben zijn mate. Maar dan ben ik toch ook familie? Of niet? Pff als je het aan mijn vraagt beteken ik niks meer voor Chase. Het doet me zo veel pijn. Ik voel me zo alleen. Ik heb helemaal niemand. En ik heb me papa niet kunnen vinden. Ik krijg geen dromen meer van me ouders. Zij hebben me ook al alleen gelaten. Wat wil ik nu nog doen in me leven? Ik ben helemaal alleen. Niemand vertrouwd me of geloofd me en sommig zijn zelf bang voor me. Maar ik doe echt geen vlieg kwaad. Ik weet het gewoon niet meer. Ik begon te huilen. Toen ging ik tegen een boom aan zitten en er tegen leunen. Ik voel me zo alleen. Maar dat ben ik ook en dat zal ik altijd blijven. Ik ga niemand meer vertrouwen of geloven. Als zij dat niet kunnen bij mij dan kan ik dat ook niet bij hun. Ik trok me kniën op en legde me hoofd er op en deed me armen erover heen. Toen hoorde ik een bekenden stem.
Stem: Eylena, gaat het?
Ik keek gelijk op en zag hem daar staan. Ik werd echt zo blij dat ik op stomd en op hem af liep en hem
Knuffelde. Er liepden tranen over me wang heen. Ik drukte hem stevig tegen me aan. Het hij knuffelde me gelijk terug en trok me ook tegen zich aan.
Eylena: ik ben zo blij dat je er weer bent! Ik heb je gemist Max!
JE LEEST
Special Wolf
WerewolfHet boek gaat over Eylena. Ze heeft niemand want ze snapt helemaal niks van de brief die ze heeft gevonden in haar rugzak. Maar ze wil zo graag weten wie haar ouders zijn maar als eerst gaat ze wel haar mate zoeken en dan ziet ze het wel want ze kan...