Hoofdstuk 48

1.2K 87 3
                                    

Ik lig op me buik met een kussen onder me hoofd en me armen onder de kussen. En ja hoor ik voel gewoon dat ik langzaam weer in slaap val.

Ik open me ogen. Ik lig nog steeds op de bank. Maar nu met ern dekentje om me heen.

Eylena: Hallo?

Hmm niemamd wie heeft de deken dan op me gedaan hebben? Agh ja, ik sta op en hb zin in een wandeling. Ik pak een leren jasje en me sleutels en iPhone. Ik doe de deur open en doe hem achter me dicht. Ik loop in het bos. Ik denk na over wat er de laatste tijd gebeurd is. En het is best veel. Zowat alleen maar ruzie's gehad. Niet echt veel leuke dingen gedaan. Maar het enigste wat ik nu wil is me geheugen terug hebben. Ik bdoel maar hoor. Dat zou jij toch ook willen? Maar ja ik het bos lopen doet me goed. Ik word er rustig van. Al dat mooi groen. En de diertje om me heen. Ik wil echt me ouders kunnen herinner. Maar ja ik wacht op Chase. Want ja blijkbaat heeft hij wel een plan. Maar ik wil niet te lang wachten. Ik wil het niet uitstellen. Ik ben ook wel weer bang een beetje want ik weet niet wat me te wachten staat. Ik hoop maar niks ergs want dat kan ik echt niet hebben. Waarom kan ik niet gewoon normaal zijn. Wat heb ik gedaan wat me tot dit punt heeft gebracht. Ik rook in de lucht. Die geur herkende ik ergens van maar van waar weet ik niet. En toen ik een stap naar de richting van de geur liep. Sprong er een blonden wolf uit de struiken. De wolf veranderde in een mens. Het was een meisje met blind haar en blauwe ogen. Ze keek naar mij en ze werd gelukkig ofzo want ze rennen op me af en wilde me pakken maar ik ontwijkte haar en keek haar vraagrnd aan.

Meisje: Eylena??

Eylena: Wie ben jij?

Meisje: Ben jij Eylena?

Eylena: Ja maar wie ben jij?

Meisje: Omggg ik wist echt niet dat ik het kon. Om jou te vinden. Ik ben zo blij dat ik je weer heb gevonden. Herken je me niet?

Eylena: Voor de laatste keer wie ben je? Als ik wist wie je was dan zou ik toch niet 2x vragen wie je bent. En neee ik herken je niet. Wat ben jij een dom blondje ofzo? Wat is dit voor grap! Waar laat niemand mij met rust! Ik ben er echt klaar mee!

Meisje: Ik ben Laura. Je beste vriendin. Van toen we klein waren. We hadden eerst ruzie maar toen werden we de beste vriendin. En onze ouders werden ook goeie vrienden. En...

Eylena: STOP IK WIL HET NIET HOREN!!! HOU JE MOND DICHT!!! EN GA WEG EN KOM NOOIT MEER TERUG OKE!!!!

Laura: Eylena? Dit ben jij niet! wt is er gebeurd met je?! Wie heeft je dit aan gedaan?!

Toen hoorde ik gerist van de struiken er kwam 2 wolfen uit. Ze veranderde en ik zag wie het was. Het waren Chase en Evan. Ze liepen maar me toe.

Chase: Eylena gaat het met je?

Eylena: Neee het gaat niet! Zorg er voor dat ik haar niet meer hoef te te zien!

Chase: Wat waarom wat is er gebeurd?

Evan: Omggg die meen je niet! Laura?

Laura: Omgggg Evan!!!

Evan liep naar Laura en knuffelde haar. ik stond echt versteld. Wat gebeird hier nou weer?

Evan: Eylena dit is je beste vriedin. Jullie hadden wel vaak ruzie's maar dat ging weg en er kw vriendschap voor in de plaats.

De tranen liep over me wangen.

Eylena: Ik wil niemand maar dan ook niemand zien van mij verleden. Oke? Ik heb zoveel pijn. Waarom begrijpt niand dat? Alles in het verleden doet me pijn. Want ik herinner me het niet. En tot die tijd wil ik niemand zien helemaal niemand. Ik wil met rust gelaten worden!

Ik huilde de woorden er gewoon uit. Ze keken me met geschrokken gezichten. Chase liep naar me toe maar ik duwde hem weg.

Eylena: Ik ga naar huis doei.

Voor dat Chase nog wat kon zeggen veranderde ik en rennede weg. Naar huis waar ik binnen vellige ben. Veillig voor me verleden.

Special WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu