Hoofdstuk 43

1.3K 82 2
                                    

Ik deed deed me armen om zijn middel heen. Ik sloot me ogen. En viel langzaam in slaap.

Ik wordt langzaam wakker.

Het voelde als thuis. Ik weet niet wat het is naar ik vertrouw Evan. Het voelt goed om bij hem te zijn. Ik kijk om me heen ik lig nog steeds in het zelfde bed. Maar waar is Evan. Dan gaat de deur open en Evan komt er uit met een handdoek om zijn middel. Omggg wat is hij gespierd!

Evan: Sorry heb ik je wakker gemaakt?

Eylena: Hahha nee hoor ben net 2 minuten wakker.

Evan: Hahha oke dan. Maar Eylena wat ga je nu doen?

Eylena: Met wat?

Evan: Ik bedoel met je ouders en geheugen?

Eylena: Ik wilde dit met je bespreken maar niet hier. Zullen we wat gaan rennen in het bos?

Evan: Ja is goed.

Eylena: Oke ik zie je zo benenden. Ik ga even wat anders aan doen.

Evan: Oke.

Ik stapte van het bed af. Ik liep de kamer uit. Ik ging naar mijn kamer. Ik deed de deur open. Toen zag ik nog dat Chase aan het slapen was. Ik liep heel rustig naar de inloop kast. Ik deed me kleding uit. Pakte een handdoek en deed die om me heen. Ik ging naar de badkamer. Ik stond onder de douche. Ik was snel klaar. Ik liep terug de kamer in met de handdoek om me heen. Ik liep de inloop kast weer in. Ik pakte me onderbroek en een bh deed die aan. Toen pakte ik een shortje en een T-shirt zonder mouwen. Ik deed witte sokken aan en me zwarte Vans. Ik maakte me haar vast in een staart en die stijldr ik toen. Ik was helemaal klaar. Ik liep naar het nachtkastje naast het bed. Ik pakte me iPhone en me sleutels. En ik gaf Chase een kusje op zijn wang en zei.

Eylena: Ik weet dat je me wilt beschermen maar dat zal ik zelf moeten doen. Maar je zal altijd in mijn hart blijven wat er ook gebeurd. Ik hou van je Chase.

Nu liep ik de kamer uit. De tranen stonden in me ogen. Ik liep de trap af en zag dat Evan er al was. Hij was tv aan het kijken en heefd een broodje in zijn hand. Ik liep naar hem toe.

Eylena: Ik ben klaar zullen we?

Evan: Ja is goed maar wil je niks eten?

Eylena: ik neem wel een appel mee.

Evan stond op en liep naar mij. We liepen met z'n 2e naar de keuken ik pakte een appel en we liepen de deur uit. We liepen in het bos me appel had ik al op.

Evan: Dus vertel maar?

Eylena: ik wil vluchten met jou.

Special WolfWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu