Lliçó de 8 dies

18 2 2
                                    

Dia 0

—Victoria, fa un temps que penso en la nostre relació... jo t'estimo igual, el problema és que noto que la guspira... fa temps que s'ha apagat...

—N-no t'entenc...

—El que vull dir-te és que ja no vull seguir amb tu... tot i que evident-ment m'encantaria continuar siguent amics, al cap i a la fi et necessito al meu costat.

—Però no com a parella.

—Exacte... Viki, estàs bé?

—Ho superaré...

—De veritat que ho sento molt... vull ajudar-te, com amic, a superar-ho, així que si vols qualsevol cosa... ja saps.

—Joder... espera, sí que vull una cosa... que et sembla quedar 8 vegades més? Al cap i a la fi sempre hem dit que ens vam enamorar amb 8 dies.

—No crec que sigui la millor idea... ja m'entens, em veuries durant 8 dies...

—Guillem, és el que vull. M'ajudes o no?

—Està bé... Ens veiem demà doncs?

—Sí.

Dia 1

—Bé Guillem, espero que t'ho hagis passat bé avui.

—Ha estat molt divertit... però perquè has escollit el parc d'atraccions?

—És on ens vam conèixer.

—Sí, això ja ho se... Però no entenc el que vols fer amb aquests 8 dies.

—Ja ho acabaràs dedcobrint, ets llest. Ens veiem demà.

Dia 2

—Ja està, pots marxar.

—Ja està? Ha estat prendre un cafè i marxar. Perquè no m'expliques que estàs fent?

—Ja t'ho vaig dir, no t'ho diré. Però si l'últim dia encara no ho has entès t'ho explicaré.

Dia 3

—Avui encara menys temps? Només t'he acompanyat a la feina!

—Amb això en faig prou per avui.

—Està bé, fins demà.

Dia 4

—M'ho he passat bé avui, aquí també hi haviem vingut, no?

—Sí, t'ha agradat el picnic?

—Sí, ja saps que sempre he disfrutat d'aquest tipus de tardes.

—Jo avui també m'ho he passat bé, crec que ja ho començo a superar!

—Me n'alegro!

Dia 5

—Avui t'he vist somriure i tot, no entenc el teu mètode, però si funciona ja està bé.

—Sí, avui també m'ho he passat molt bé, ja tinc ganes de que sigui demà... tot i que demà no estarem tanta estona com avui.

—On anirem?

—Res, fins l'estació de tren, un recorregut que ja hem fet bastants cops junts... Ei, abans que me n'oblidi, demà passat marxem de viatge fins el dia següent.

—En serio? On em penses portar?

—Recordes... no, millor t'ho dic demà, ja saps que m'encanta deixar-te amb la intriga...

—Victoria!!

—Jajajaja, vinga, fins dema Guillem.

Dia 6

Petites històriesWhere stories live. Discover now