20. Výprask

2.4K 171 50
                                    

Zosadla som z motorky. Niko tak isto. Hľadeli sme na policajné auto a na náš dom ako paralyzovaní. Nevedeli sme čo sa deje alebo čo sa stalo. Ja som len dúfala v jedno, že tu nie sú kvôli mne. Vtedy som si všimla, že sa otvorili dvere na Keilovej strane domu. Vyšli z nich dvaja policajti aj s Natálkou a Keilom. Keil silno gestikuloval a Natália sa naňho tlačila. Zrejme plakala. Policajti sa od nich odtrhli, nasadli do auta a prefrčali okolo nás. Zatiaľ čo sme sa im otočili chrbtom. Bolo to o chlp. Zrejme iba nejaký planý poplach, ktorý vôbec nesúvisel s nami. Odľahlo mi a mohli sme sa vrátiť domov. Mala som veľkú chuť dozvedieť sa čo sa stalo, ale musela som to nechať na zajtra. Bolo už dosť neskoro.

Znovu sme vstali až niekedy na obed. Nevedela som čo robiť. Eddo so ženou majú prísť k nám až na večer. Nechcem, len tak sedieť a hľadieť do blba. Niko sedel v obývačke a hral na novom xboxe. Povedala som mu, že sa idem prevetrať. Ani si ma nevšímal a tak som odišla. Bol jasný a slnečný deň. Priam stvorený na prechádzky prírodou.

Chcela som ísť k nášmu starému domu, ale nemala som odvahu. Budem ho musieť vynechať aspoň pár mesiacov. Nemôžem riskovať, že ma tam niekto načapá. Vybrala som sa teda po ceste, na ktorej konci sa začína poľná. Nevedela som prečo ma to tam ťahá. Išla som tade vlastne iba z jediného dôvodu, pretože sa tu nenachádza žiadny les, v ktorej by sa dalo robiť kadečo. Kráčala som potichu a nechávala sa unášať štebotaním vtáčikov.

Okolo cesty bol iba slabý nárast stromov, nič viac, keď som si vtom všimla asi osem ročné dievčatko. Bolo mi otočené chrbtom a hľadelo na niečo čo sa pohybovalo v poli. Dostala som sa k nemu bližšie, aby som mohla lepšie zaostriť. Zbadala som na poli nejakého muža, ktorý si to užíval so ženou. Až na to, že mi tá žena pripadala nevládna. Hlavu mala položenú na pôde a vôbec sa nehýbala, ani nevydávala žiadne zvuky. Vari to ten muž robí s mŕtvolou? Je nekrofil? Zabil ju a nevie o tom?

Dievčatko sa zrazu otočí a zbadá ma. Zhlboka sa nadýchne a chce zakričať, ale keď si položím prst k perám, tak to neurobí. Myslím, že by to nebolo dobré, ani pre jednu z nás. Musím prísť na plán ako sa toho chlapíka zbaviť. Ak zabil tú ženu, tak musí skapať aj on. Nedopustím, aby sa tu len tak potuloval.

„Je to tvoj tatko a mamka?" opýtam sa dievčatka, zatiaľ čo kráčam ešte bližšie k nej. Oprie sa o strom a zaryto mlčí. Bojí sa ma? Nechce mi to povedať? „Neprezradíš mi to?" nástojím, som zvedavá.

Dievčatko iba prikývne. „Mamka už asi nedýcha," začnú sa dievčatku tisnúť slzy do očí. Neviem čo si mám s ňou počať. Ešte som sa s deckami nerozprávala. Vlastne s nimi nemám žiadnu skúsenosť, ani sama neviem ako sa postarám o to vlastné.

„Vieš čo sa jej stalo?"

„Neposlúchala. Ocko sa nahneval a zapichol jej do srdiečka nožíček a teraz tam leží a ocko ju chce oživiť. Videla som akosi stiahol nohavice, niečo mu z nich viselo. Potom stiahol mamke sukničku a začal jej tam dávať asi takúto palicu," ukázala rukami asi pätnásť centimetrov, „odvtedy jej ju tam stále strká a nič. Mamka sa nepreberá. Asi to nepomôže," čupne si a narieka mi pri nohách.

„Alenka?" začujem volanie jej nechutného tatka. „Alena, ty kurva malá kde si? Ukáž sa mi!"

„Takto sa s tebou rozpráva?" opýtam sa jej.

„Áno. Som jeho malá kurvička. Mamka bola preňho stará kurva. Nevadí mi to. Páči sa mi to pomenovanie. Som zlé dievčatko a zaslúžim si to. Vždy, keď donesiem horšiu známku ako dvojku, tak ma vyplieska po holom zadku a ja viem, že si to zaslúžim. On ma mláti pokiaľ ho ruka nebolí. Potom sa neviem pár dní posadiť na riťku, ale zaslúžim si to. Viem to. Som zlá aj teraz, keď sa schovávam. Musím ísť. Idem si pre zaslúženú bitku. Páči sa mi to. Nikdy pri to neplačem. Som silné a zlé dievčatko. Túžim po každej rane jeho mocnou rukou. Rada som ťa spoznala krásne dievča. Páčia sa mi tvoje vlasy. Myslíš, že aj ja by som si mohla nechať narásť také krásne, dlhé vlásky? Si pekná. Choď už radšej. Nemusíš sa na to pozerať," zostala som omámene stáť na mieste. Jej slová ma hlboko zasiahli priam ma až vzrušili. Chcela som vidieť ako jej otec naloží na zadok. Chcela som si to užiť spolu s ňou. Normálne som sa rozhodla, že ho nechám žiť. Dievčatko by potom nemalo nikoho a muselo by ísť do domova. To by som mu nechcela spraviť. Má rada svojho ocka a dokonca sa vyžíva v tom čo jej robí. Za to ju obdivujem. Aj keď si viem predstaviť, že keď bude trošku staršia, tak ju dobre vypráši a jej sa to asi bude tiež páčiť. Bude zvrhlá. Možno sa stane prostitútkou a bude ju vzrušovať všetko zvrátené. Ja jej budem držať palce. Bude sexi baba a bude jebať s kým bude chcieť, bude mať každého na koho ukáže prstom. Skoro ako ja.

Vrahyňa 3: Na útekuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora