Natália sa postavila z postele, ani ma nepostrehla, iba sa postavila a presunula sa k postieľke. Keil sa tiež prebudil, ale ten namiesto toho, aby sledoval svoju ženu s dieťaťom radšej upriamil pohľad priamo na mňa. Rýchlo sa vyšvihol z postele a nemo s pootvorenými očami na mňa hľadel. Chvíľu sa nezmohol na slovo.
„Ehm, Naťa," oslovil opatrne svoju ženu, ale tá ho nevnímala, pretože sa snažila utíšiť malú Dášu.
Pomaly som sa s nožom v ruke začala približovať ku Keilovi. Ten začal vrtieť hlavou.
„Natália," zvrieskol a tá sa otočila a začala pišťať.
„Čo si sa zbláznila, čo tu chceš? Vypadni odtiaľto!"
„Ukludnite sa a všetko bude dobré," smiala som sa.
„Ty si blázon! Ty si hotový blázon!" kričala Natália a na rukách zvierala malé urevané telíčko.
„Emma pokoj. Neurob nič čo by si mohla ľutovať!"
„Vari som ja niekedy niečo ľutovala?" na chvíľu som sa zamyslela. Hej, ľutovala som jedinú jednu smrť, ktorú som spôsobila. Kiež by som nikdy nebola zabila Waltera, mala som také tušenie, že by medzi nami pokojne mohlo byť niečo viac. Nechcela som sa však hrať na slabošku, tak som jednoznačne odvetila: „Nie!"
„Blázon, hotový blázon," stále dokola opakovala Natália, asi sa načisto zbláznila a jediný blázon kto je tu je ona.
„A vieš čo si ty? Nymfomanka!"
„Ako sa opovažuješ niečo také tvrdiť o mojej žene," zamiešal sa ihneď do toho Keil.
„Pretože je to pravda, veď nech sa ti len prizná, že to dieťa, ktoré teraz živíš ani nemusí byť dvoje! No, povedz mu to!"
„Ona klame," krútila hlavou Natália a z očí jej začali stekať slzy.
„Neverím, neverím, že by mi bola schopná zatajiť toľko vecí o sebe!"
„Každí máme čierne tajomstvá!" vítala som ho do reality.
„Natália je to pravda?"
Krútila hlavou a rútila sa na zem.
„Mali sme dohodu!"
„Ja ti na tú dohodu môžem prdieť! Je po všetkom! Je koniec! Toto je úplný koniec všetkého, ale hlavne vášho spoločného života na tomto svete!"
„O čom to hovoríš?" Čo stále nechápe, že som ich prišla zmasakrovať?
„Jebala s každým a všade. Dokonca mala chlapčenskú partiu, s ktorými si to užívala pri každej chuti, ktorá sa jej zažiadala. Boli to najväčší Natáliini jebači z dediny. Trtkali ju o dušu a jej sa to páčilo. Bola z toho celá na mäkko. Páčilo sa jej byť stredobodom pozornosti medzi vtákmi," rehnila som sa a pritom som si nadvihovala krátke šaty, pod ktorými som nemala nič.
„Nemôžem tomu uveriť," utrápene sa posadil Keil na kraj postele. Tak som ich zdeptala, že teraz proti smrti nebudú mať nič. Ani som si nemyslela, že to bude také jednoduché. Predstavovala som si to omnoho ťažšie. Postavila som sa pred Keila.
„Je mi to ľúto," povedala som a bodla som ho s nožom do brucha. Rukami si chytil ranu, zviezol sa na zem a ani sa nepohol. Bol utrápený a všetko mu bolo jedno. V tomto momente s nadšeným prijímal smrť.
Zrazu začal niečo hovoriť, ale veľmi som mu nerozumela, tak som sa k nemu nahla.
„Ne..nezabíjaj..."
BINABASA MO ANG
Vrahyňa 3: Na úteku
HorrorEmma je na úteku s Nikolajom a so svojím otcom. Konečne si však užívajú slobodu na plný úväzok a vraždy nie sú pre nich nič nové. Vôbec im neprekáža, že ich hľadá celá európska polícia a že sú najhľadanejšími osobami v Európe. Je to posledná časť...