Na obrázku Mike /predstavte si svetlejšie konce/ :)
Tyler sa ujal vedenia keďže ja som nemala poňatia kam to vlastne mám ísť. Prešli sme takmer polku lesa za hranicami svorky keď sa za stromami týčil veľký hrad. No on bol naozaj obrovský. Tak toto nebude mať šancu Dominik zbúrať. Jednoducho toto je moc veľké. Vôbec som si nevšímala cestičky akými sme sa vôbec dostali na úroveň vezenia. Bolo tam mnoho mreží a jedny veľmi vyleštené dvere. ,,Tyler čo je za tými dverami?" ,,Ehm no vieš mám v hrade aj mučiareň."
,,Vidím že je aj dosť používaná" uchechtla som sa. Ja viem mučí tam ľudí..... ale v istom zmysle ak sú to hajzli čo sa niečím previnili nemám s tým problém. Pri jednej cele stáli dvaja veľmi namakaný chlapíci. Vysoký, svalnatý hm také gorily. Zahryzla som si do pery no vlčica má zahriakla rýchlosťou blesku. Ešte že nevie ovládať moje telo len tak .....inak by som schytala od vlastnej ruky facku. Ani sa na mňa nepozreli jedno pozitívum ohľadne Tylera. Lebo asi by z toho bol prúser. Odstúpili od cely. Tyler vstúpil dnu no vzápätí vyletel a niekto ho zrazil k zemi mu uštedril pár nepekných rán. ,, Dominik!" Zakričala som naňho. ,,Dia?" Otočil hlavu na mňa no teraz sa karta obrátila Tyler mlátil Dominika. Vôbec sa nedržal sršala z neho neuveriteľná nevraživosť. Veď on ho je schopný zabiť. Tu sa nemôžem premeniť aspoň nie teraz. ,,Hej vy !" Zakričala som po gorilách. Hlavy otočili na mňa. ,,Prosím zastavte ho " prosila som. Jeden sa nakoniec odhodlal a prišiel k Tylerovi a keď sa snažil Dominikovi trafiť ďalšiu ranu chytil mu ruku. Tyler výhražné zavrčal a upriamil pozornosť na toho chlapa. Vážne sa ten chlap pod Tylerovím vražedný pohľadom roztriasol ako malé dieťa. No ja som mala čas aspoň niečo spraviť. Pribehla som pred Dominika aby som zabránila ďalšej rane. Tyler má takmer zasiahol svojou päsťou keď si uvedomil že pred ním stojím ja a nie on. ,,Tyler!" Zadychčane som povedala ,,Dia ja ti nechcem ublížiť uhni mi " ,,Nie je to moja rodina nedovolím ti aby si mu ublížil inak sa budeš musieť biť somnou" Dominik za mnou sa hrdo vystrel. ,,A máš to" ,,Dominik" skríkla som naňho aký je on drzý. Veď on ešte len dostane vinadané. ,,Fajn" rezignoval Tyler. ,,Tyler ja nebudem tu na obtiaž s týmto tu takže bude lepšie ak pôjdeme"
,,Dia nechoď prosím zostaň "
,,Ale jeho musím doviesť do svorky a k tomu ešte ho čaká veľmi dlhá prednáška " zazrela som na Dominika. Práve pozeral na jednu s tých goríl a mával mu pred očami. ,,Ale ...Tak fajn choď " povedal smutné. Ja by som u neho aj zostala no vážne musím zbiť Dominika za to aký chuj on vie byť.Vyšli sme z hradu od vtedy Dominik neprehovoril. Keď sme boli na našom území svorky spustila som. ,,Dominik preboha čo si si myslel ? Ako ja vážne netuším ako ťa napadlo niečo také spravíť no teraz mám chuť ťa tu zmlátiť" ,,Dia prepáč.." prerušila som ho ,, tak teraz hovoríš prepáč a mne ? To si mal povedať Tylerovi okej ? Teraz pôjdeš pekne somnou do ringu je ti to jasné ?"
,, Ja sa takému sadistickému imbecilovi nebudem ospravedlňovať "
,,No to teda budeš osobne ťa prinútim povedať mu to jedno slovo ktorému sa vyhýbaš"
,,A ako to chceš spraviť ?"
,,Neser ma Dominik vážne nemám náladu sa tu s tebou hádať a k tomu mám právo ťa potrestať"
,No nemáš "
,,No to teda mám onedlho budem alfou aj keď už ňou som. "
,,Čože?"
,, Zaskočený? Predstav si to budeš musieť plniť moje rozkazy takže mám právo ťa potrestať"
,,Toto nebolo v pláne" zamrmlal si popod nos. ,,Domin čo si to povedal aké plány ?"
,,Nie žiadne ja len že asi budem mať krámy"
,,Čo ? "
,,Veď od teba mi to dáš vyžrať aký som chuj a pravdepodobne sa mi pustí s toho z nosu krv."
Nič som mu na to nepovedala. No má zaujímavé teórie o krámoch. Viem že odbočil od témy naschvál. Veď on mi to povie raz určite inak hmm rozmýšľam požičať si Tylerovu mučiareň bola by sranda z neho dostať informácie trošku inak. Ale nie robím si srandu.Nemala som v pláne ho mlátiť aspoň zatiaľ nie. Viem že o takej to hodine už v posilňovni a ringu nieje nikto a nechávajú tam veľký bordel. Takže jediný jeho trest bude to poupratovať. Ja sa nevyžívam v mlátení aj keď si to asi momentálne zaslúži. Dúfam že ma vlčica neprehovorí lebo ako som dostala tento nápad tak mi vlčica vlievala ten svoj. Chcela mu napraviť fasádu v skratke. Ona si už vtedy chcela požičať tu mučiareň.
YOU ARE READING
Vlčia Mladosť
WerewolfDiana meno skutočne výnimočné pre totálne obyčajné dievča ktorá sa nevedela nezaradila ani do jednej ľudskej partie a nie to ešte do svorky. Hľadala svoje miesto no aj tak nakoniec ostala vždy sama. Nemala miesto akoby bola človek no zároveň nie. K...