Dni ubiehali ako voda. Krátil sa čas. Začínala som mať strach že sa nenaučím všetko včas. No nemohla som ani som nemala čas na to myslieť keďže sa Mikovi darilo moju maličkú osobnosť zabávať počas celej doby čo tu bol. Predĺžil si tu somnou pobyt a zostal tu celý týždeň. Vyzeral že ak by mohol aj tu ostane. Preto mi sľúbil že ako začnú prázdniny ho tu mám ako na koni. Teda na lietadle. Od udalosti s Dominikom prešiel asi mesiac nepočítam to. Popravde ani neviem, dni sa mi začínajú zalievať dokopy. Chcela som od neho vysvetlenie čo sa tam stalo ale je zaťatý ako taký peň. Nechce hovoriť iba mi povedal že na to chce radšej zabudnúť. Preto s istotou viem povedať že sa tam odohralo niečo vážne zlé a taktiež vie že ak by mi to povedal tak sa vrhnem do ďalšieho nebezpečenstva. Taktiež asi by som Sandru zavraždila tak aby to vyzeralo presne ako nehoda. Teda nie vedeli by to všetci. Umierala by pomaly. Fajn dosť a už ! Začínam počuť hlas ktorý mi našepkáva nech to teraz s ňou ukončím.
Ak by som ju mala opísať je to suka s veľkým S a to rozprávam ešte docela slušne. Nechala sa podplatiť ! Chápete to, podplatiť. Čo to je za človeka bez chrbtovej kosti že by toto spravila. Nemá ani kúsok cti. No keď sme ju vypočúvali povedala veľmi zaujímavú informáciu pre mňa. Povedala niečo ako že on dal väčšiu ponuku ako ten prvý. Myslím že ona nemá problém sa zapredať aj nepriateľovi. Thomas ju potrestal k pomocným prácam vo svorke a že musí byť mojou slúžkou. Ale to je trestom aj pre mňa no takto chcel aby som ju strážila. Keby bolo na mne ju zavriem do kopky alebo ju nechám vyhnať. Po nejakej dobe som jej mala plné zuby. Ešte som nezažila že by mi liezol niekto až takto na nervy. Kebyže je ešte chvíľu pri mne asi jej zakrútim krkom tak som ju poslala obzrieť hranice svorky aj keď teraz sa nad tým zamýšlam možno to nebol až tak dobrý nápad. Sakra! ,, Eliot poď sem prosím" zavolala som na prvého bojovník ktorého som stretla.
,,Áno ?" prišiel ku mne a čakal čo poviem. ,, Pozri poslala som Sandru na obhliadku hraníc. Mohol by si ju prosím sledovať ? no nech o tom nevie ?"
,,Samozrejme Dia treba informovať Alfu ?" spýtal sa či je to vážne. ,, Ale nie je to len z bezpečnostných dôvodov. Ďakujem".
Nemôžem ju mať stále na očiach to nejde. Hlavne keď je to expert na zničenie mojich drahých nervov.
Každý deň som lepšia a lepšia, učím sa nové veci z kúziel či boja. Dokonca som porazila aj Briana a on by mal byť jeden z najsilnejších vlkov našej svorky. Vlci ma začínajú brať ako ich alfu pretože Thomas mi dal viac ako polovicu jeho povinností a tým pádom ju na polovicu s ním riadim. Ak by sa nedajbože stalo niečo Thomasovi tak so svorkou to nič nespraví lebo má mňa. No ak by som odišla alebo sa mi niečo stalo zasiahlo by ju to omnoho viac. Neviem presne ako to funguje ale pomaly si začínam vytvárať určité puto s celou svorkou no chýbajú mi tu rodičia aj keď mama nieje vlk a ani sestry. Chcela by som aby prišli sem. Tu by boli v bezpečí a dokázala by som ich chrániť ja. Teraz som musela poslať dvoch vlkov z Brianovej zásoby aby na nich dávali pozor. I keď len z úzadia ich sledujú a dávajú mi hlásenia každý deň. Pri väčšej aktivite cudzích vlkov alebo iných bytostí každých 12h. Keďže otec nemá vlastnú svorku a je na rodinu sám stráca na svojej sile. Nemyslím to zle no ak vlk alfa nemá svoju svorku je omnoho slabší ako obyčajná beta. Pretože otec nemá svorku stráca na sile. Jedného dňa si po nich pôjdem.
Všetko išlo hladko bez akýchkoľvek komplikácií. Nič sa neprihodilo ani nestalo. No vesmír ma vždy dve strany nemôže byť dlho kľud vždy sa jedná strana mince obráti a buď sme na dobrej alebo na zlej strane. Keďže bol kľud a pokoj je na rade tá horšia strana. Taktiež sa hovorí pred búrkou býva ticho. Svet nemôže byť v pohode dlho musí sa vždy niečo dosrať. Tak to vždy bolo.
YOU ARE READING
Vlčia Mladosť
WerewolfDiana meno skutočne výnimočné pre totálne obyčajné dievča ktorá sa nevedela nezaradila ani do jednej ľudskej partie a nie to ešte do svorky. Hľadala svoje miesto no aj tak nakoniec ostala vždy sama. Nemala miesto akoby bola človek no zároveň nie. K...