Jace

264 15 2
                                    


📌Na fotke je Jace📌

Bol som na letisku s Skotom keď počujem ako mi zvoní mobil. Bežal som k autu.
Dvihnem mobil.
,,Áno Dia?"
,,Môžem niečo od teba chcieť ?"
,,Podľa toho čo ?" Som sa pousmial. ,, Donesieš my tú letenku so spiatočným letom? Mala by tam byť len jedna."
Prezrel som letenky ktoré Skot doniesol do auta a ešte šiel niečo výbaviť. ,, A áno je. Jasné kedy ju potrebuješ? "
,, No čo najskôr. To by malo trvať asi tak 30minut od letiska."
,, No dobre za chvíľu som tam." Zložil som. Čakal som na Skota ešte 10 minut a nedošiel. Napísal som mu odkaz položil na palivovú dosku. Musím sa premeniť lebo som stratil už dosť času. Ale tu nemôžem. No vzhľadom na to že som na letisku musím ísť za tie ploty. Tam má už nikto neuvidí.

Za plotom

Keď som bežal vnímal som každučký milimeter môjho terénu a vnímal som každý jeden pach ktorý mi vrazil do nosa. Pár ľudí na prechádzke si mysleli že som pes. Cha keby oni vedeli. Už som bol skoro u Júlia (bývali alfa mojich rodičov).

V škole

V škole som hľadal Diu. Bolo to tam ako v bludisku. Nevedel som ju nájsť. Tak som šiel po čuchu. Našiel som ju ako sa rozpráva s učiteľmi aspoň myslím. Lebo na tejto škole som vydel aj starších študentov ako som ja.
Podal som letenku. No a čo teraz, počkám ju nech idem s ňou domov v správnom čase. Viem že si pre ňu rodičia pripravili malé prekvapenie. So Skotom sme nedošli s prázdnymi rukami. Náš Alfa nám dal ten prívesok aby sme jej to dali keď budeme odchádzať.
Ako plynul čas začal som sa nudiť. Aspoň pôjdem za ňou.

Ešte na začiatku ako odišla zazvonilo. Ani si neviete predstaviť koľko pohľadov bolo na mne. Vôbec to není príjemný pocit. Vetšinou boli od dievčat. Dokonca ma zastavila jedna vyšinutá baba myslím ...Hovorila ...Že je druháčka a neviem ešte čo. Jedine čo som chcel bolo čo najrýchlejšie ísť domov k Dii.
Zazvonilo po druhý krát. Svoju dlhú chvíľu som si skratil v bufete s kávou a hotdogom. Dojedol som a vybral sa nájsť Diu. Zase tie chodby mňa z nich asi porazí. Zasa som sa spoľahol na môj nos. Keď vtom som z jednej triedy zacítil pach lovca a zaklínača. Niesme predsa jediné nadprirodzené bytosti. Ale ten lovec má znepokojoval.

Čudujem sa že ešte Diu nespoznal. Možno hej ale povedal si že je neškodná zatiaľ. Keď ju ale vycvyčime u nás. Ojoj budem sa jej báť aj ja. Ona má krv po jednom z najväčších a najstarších vlkov.

Ako ja ich nemám rád. Sú hnusnejši ako slizke hady. (Myslím tých lovcov)Ani netušiš a v chrbte máš šíp. A to doslova. Ja viem že si to niektorý zaslúžia ale nemusia hneď hádzať všetkých do jedného vreca.

Dúfam že v sebaovládanií bude lepšia ako ja. Konečne som ju našiel. Bola v triede 1. A netuším čo to znamená. Možno nejaký kód alebo čo.
Ja som normálnu strednú školu nezažil takže neviem.

O nejakú tú chvíľu vyšla Dia. So slzami v očiach. Musím ju upokojiť. Síce neviem čo to pre ňu znamená lebo môj odchod do svorky bol len pretože už som nemal nikoho. Potreboval som rodinu oni mi ju síce dali ale nikto ma nemal vôbec rád za moju minulosť. Istotne Diu budú mať radi všetci a po prýchode na mňa zabudne. Pokiaľ jej neukážem že som lepší ako to čo vravia ostatný vo svorke. Vedel som že Skot sa somnou bavý len z ľútosti. Bolo mi to ľúto ale sám si nepomôžem v tomto. Kto by mi veril samozrejme že nikto. Takže sa chystám prehovoriť Diušku. Ona mi snáď uverí a bude mojou kamarátkou. Dúfam v to najlepšie. V mojom premýšľaní má prerušila Dia. Ráznym krokom vodcu vyrazila von zo školy. Zrazu spomalila na nejakej chodbe. Ja to tu prestavam mať rád vážne z bludisku by som vyšiel skôr. Nahodila pomalú a vahavú chôdzu.

Vlčia MladosťOù les histoires vivent. Découvrez maintenant