Zakończenie nr 3
______________________________
.. Shoute. Chwycił mnie za włosy i pociągnął. Upadłam na ziemie krzycząc.
-Zamknij się.- Powiedział znudzony.
Uspokoiłam się chwytając za jego nadgarstek. Puścił mnie w końcu.
-Chodź.- Rozkazał szarpiąc za koszulkę.
Wstałam posłusznie bojąc się jego agresji. Wyszliśmy z domu a mnie zamurowało. Na ziemi leżała zakrwawiona Sayu. Nie ruszała się. Spojrzałam w stronę chłopaka.
-A ta... sorry czy coś.- Powiedział obojętnym tonem.
Spojrzałam w dół przygryzając wargę. Wyszliśmy na ulicę i poszliśmy wgłąb słabo oświetlonej drogi.
-Dlaczego.- Spytałam.
-Bo mi się nudziło. Nic skomplikowanego dotychczasowe laski były już bezużyteczne. Szczególnie ta z czerwonymi włosami.- Szarpnęłam się.- Ej! spokój. Trzeba było jej powiedzieć żeby się nie mieszała. Przyszła do mnie i zarzuciła że ci się naprzykrzam.- Zaśmiał się.- Ostrzegałem ją żeby się odwaliła ale nie słuchała. Jej wina.- Skończył opowiadać jakby miał to gdzieś.
Nagle usłyszeliśmy dźwięk syreny. Shouta przystanął i przeklnął. Zaczął biec a ja mimowolnie musiałam podążać za nim. Skręciliśmy w boczną, ślepą uliczkę. Chłopak rzucił mną o ścianę i chwycił za szyję. Zaczęłam się dusić.
-Chyba mnie znaleźli.- Powiedział wyraźni wściekły.
Zaczął mnie agresywnie całować. Opierałam się i zadał mi cios pięścią w brzuch. Zakrztusiłam się. Wreszcie puścił moje ciało i opadłam na ziemię.
-No cóż to chyba koniec.- Prychnął i wyciągnął z kieszeni pistolet.
Wraz z dźwiękiem przeładowania serce stanęło mi w piersi.
-Przykro mi skarbie.- Dodał i wycelował pomiędzy moje oczy.
Przywarłam do ściany i zamknęłam oczy.
Potem była już tylko ciemność...
Ech.
Zero zabawy.
Gonienie cię wywołało więcej emocji.
Bez sensu.
To przez ciebie.
Zasłużyłaś na to.
Głupia.
_____________________________
Więc poznaliście już historię Shouty. Był zwyczajnym psychopatą. Jeszcze raz dziękuję za wytrwanie do końca tej serii. Jeśli macie jakieś pytania śmiało. Dowiedzenia w następnych historiach.
CZYTASZ
Potwory mają różne oblicza *Yandere x reader story
Novela JuvenilZwyczajna szkoła, normalna okolica, spokojne życie. Wszystko tylko pozornie. Co jeśli ktoś będzie chciał obnażyć prawdę. Tą o której nikt nie powinien wiedzieć. Historia opowiada o 5 yandere polujących na miłość i życie jednej specyficznej osoby. Ya...