*Dlaczego jesteś taka gorzka?
Gdzieś pomiędzy czterema ścianami szaleństwa siedział chłopak rozmyślający nad słodkościami. Lubił je wszystkie ale jeden cukierek przypadł mu do gustu najbardziej. To ten który trzeba długo jeść aby wypuścił kryte w środku słodkie soki. Ale po co czekać? Przecież można go łamać.
Trzeba cię będzie trochę osłodzić.
*Cały czas mówisz... mów więcej.
Szedł a obok niego samotność. Była przed nim, za nim i wokół niego. Zawsze mówiła ,,daj'', ,,oddaj''. Zabierała. Kiedyś walczył słowami ,,nie zabieraj mi tego czego się nie powinno'' lecz samotność i paranoją uznaj tylko swoją prawdę. Ta gdzie nie istnieje najważniejsza cecha- miłość.
13 *Jesteś taka ignorancka...
Czuł to odkąd pamięta. To że był trochę inny. Grasz i wygrywasz- to jego motto. Bawił się uczuciami innych. Przecież mógł... może. ,,Kto mi zabroni''? Bawiło go to jak się przejmowali, angażowali i starali wiedząc że to wszystko na nic. Dawać nadzieje a potem zabierać ją całą w jednym momencie. Czuł to podniecenie na we wszystkich nerwach.
Wpadłaś mi w oko... wpadłaś głęboko.
*Naucz się.
Wszystko jest składne i logiczne. Wszystko oprócz świata. A ludzie są jeszcze gorsi. Wszyscy wiedzą tylko swoje ,,ja''. I zrobią dla tego wszystko. Do tego są tak mało inteligentni. ,,Nie ustalam jak mają żyć''. Tak sobie mówi. ,,Ja im tylko pomagam zejść na dobrą drogę''. Ja tylko podpowiadam słuszne prawa, zachowania i zasady.
To wszystko jest bardzo proste... moja.
*Bądźmy w tym wszystkim razem.
Problemy od zawsze się tylko mnożyły. ,,Nigdy nie będziesz miał przyjaciół'' tak mu mówili. I taka prawda. Ale już wie jak zrobić żeby znaleźć kogoś do towarzystwa. Teraz tylko trzeba to zastosować. Stworzyć pozory. To co siedzi w środku zostawić na koniec- swoje prawdziwe ,,ja''.
Zniszczę twoją rzeczywistość... ale to wszystko dla ciebie. Żebyśmy mogli być chorzy razem.
_________________________________
Zapewne już się zoriętowaliście czyje są przemyślenia...
ŃKYON DCBKHTAI ĘTÓ H MOJKEK
CZYTASZ
Potwory mają różne oblicza *Yandere x reader story
أدب المراهقينZwyczajna szkoła, normalna okolica, spokojne życie. Wszystko tylko pozornie. Co jeśli ktoś będzie chciał obnażyć prawdę. Tą o której nikt nie powinien wiedzieć. Historia opowiada o 5 yandere polujących na miłość i życie jednej specyficznej osoby. Ya...