Έφτασα στο αεροδρόμιο μαζί με την Νάσια και ευτυχώς ήμασταν στην ώρα μας περιμέναμε να ξεκινήσει το πλοίο και καθ'όλη αυτήν την διάρκεια συζητούσαμε:
Βανέσα- να σου πω.. λες σίγουρα να μην είναι και τα αγόρια μαζί μας?
Νάσια- τι να σου πω εμένα η Τζέσικα έτσι μου είπε οτι θα είναι σε διαφορετικό μέρος μην ανησυχείς.
Όχι ότι ανησυχώ αλλά είναι ότι μου την δίνει πολύ ο Στέλιος στα νεύρα και για αυτό δεν θέλω να είναι μαζί μας.
Βανέσα- αα θα τρελαθώ έτσι και είναι δεν ξέρω και εγώ πως θα αντιδράσω το Καλό που σου Θέλω να μην είναι ( την είπα και την σκουντάω στο μπράτσο) τα κορίτσια που είναι εξαφανισμένες τόση ώρα?
Νάσια- έρχονται βολεύονται στις καμπίνες τους όπου να ναι θα ξεκινήσουμε, να σε πω για να έχουμε Καλό ρώτημα γιατί δεν θες να είναι τόσο πολύ εκεί τα αγόρια ειδικά ο Στέλιος?
Βανέσα- να μωρέ μου την δίνει νομίζει ότι είναι κούκλος( Όχι ότι δεν είναι φυσικά) και ότι μπορεί να έχει όλα τα κορίτσια στα πόδια του και όχι μόνο αυτό πάντα όποτε λέω κάτι το ειρωνεύεται και καλά ότι το κάνει για πλάκα αλλά εμένα μου την σπάει..
Νάσια- Μήπως λέω μήπως σου αρέσει λιγάκι και αρνείσαι να το παραδεχτείς?
Βανέσα- εμένα? Ο Στέλιος να μ'αρέσει? Ας γελάσω φυσικά και όχι πώς σου πέρασε κάτι τέτοιο από το μυαλό? Τέλος πάντων
Νάσια- θα τα πούμε άλλη στιγμή δεν με πείθεις (μου είπε χαμογελώντας)
Έτσι το πλοίο ξεκίνησε ήρθαν και τα κορίτσια και μιλούσαμε για διάφορα θέματα και μετά από πολύωρες ώρες ταξιδιού επιβιβαστήκαμε στον προορισμό μας στην πανέμορφη Κέρκυρα πήραμε τις βαλίτσες μας και κατευθυνθήκαμε προς το ξενοδοχείο, αφήσαμε τα πράγματα μας και είπαμε να πάμε μια βόλτα και μετά για φαΐ για πεινούσαμε πολύ αλλά δεν άργησε να συμβεί αυτό που φοβόμουν..
Βανέσα- Κοιτάξτε ποιοί είναι εδώ.. μου αρέσει που θα πήγαιναν σε άλλο μέρος (είπα έντονα)
Τζέσικα- εμένα η αδερφή του Γιώργου μου είπε πως θα πηγαίνανε Θάσο τώρα πραγματικά δεν ξέρω τι άλλαξε και ήρθαν εδώ..
Σας τα'λεγα εγώ κάτι είχα μυριστεί ότι θα είναι και αυτοί εδώ .Καθώς μιλούσαμε ήρθαν προς το μέρος μας.Στέλιος- Βρε βρε... κοιτάξτε ποιές είναι εδώ( είπε με ειρωνικό υφακι αυτή η φάτσα του πραγματικά είναι για μπατσες)
Νάσια- Καλά εσείς δεν είπατε ότι θα πηγαίνατε Θάσο τώρα πώς άλλαξαν τα σχέδια σας και ξαφνικά βρεθήκατε στην Κέρκυρα?
Γιώργος- εε είπαμε να αλλάξουμε λίγο μωρέ και πέρυσι Θάσο είχαμε πάει και είπαμε να έρθουμε να δούμε και άλλα μέρη...
Βανέσα- Μάλιστα.... τέλεια θα περάσουμε πάλι(είπα με ειρωνικό ύφος και κοίταξα τον Στέλιο)
Στέλιος- Τι έγινε Βανέσα μας χαλάει άλλες στην θέση σου θα πέθαιναν να είναι μαζί μου διακοπές και εσύ που έχεις μπροστά σου τον παίδαρο(ας μην ξεράσω σας τα'λεγα εγώ τι ψώνιο είναι) και σε χαλάει κιόλας?
Βανέσα- Σιγά τον όμορφο ρε υπάρχουν καλύτεροι από εσένα εκεί έξω δεν είσαι ο μόνος όμορφος και εσυ παίδαρος? Με έκανες και γέλασα βρε πήγαινε κοιτάξου καλύτερα στον καθρέφτη
Τζέσικα- ρε παιδιά μην μαλώνετε τώρα που ήρθαν θα είμαστε όλοι μαζί εξάλλου δεν είναι κάτι κακό θα περάσουμε καλά όλοι μαζί
Βανέσα- αποκλείεται αλλά Τέλος πάντων...
Και έτσι συνεχίσαμε όλοι μαζί την βόλτα πήγαμε κάτσαμε κάπου φάγαμε ήπιαμε γελάσαμε εκτός από εμένα που ήμουν συνέχεια στην τσίτα με τον Στέλιο γιατί συνέχεια μου την έλεγε αλλά γελούσα με τα αλλά παιδιά και ήταν ωραία.
Να το και το 2ο κεφάλαιο τι να γίνει ανάμεσα στον Στέλιο και την Βανέσα ?σχολιάστε να μου πείτε αν σας άρεσε θα χαρώ πολύ!! Kisses 💖💕💕
YOU ARE READING
Τα Ετερώνυμα Έλκονται
RomanceΌλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2014 στο Λονδίνο όπου πήγα να κάνω τις σπουδές μου (αναγκαστικά) γιατί οι γονείς μου με παρότρυναν να διαβάζω πολύ έτσι ώστε να περάσω σε ένα Καλό Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό, στην αρχή αρνήθηκα αλλά από τα πολλά το σκέ...