Ο Στέλιος είπε στην Βανέσα τον τρόπο που σκέφτηκε για να τον ανακαλύψουν έτσι ώστε να μην κινδυνεύσει για άλλη μια φορά η Βανέσα και γίνουν τα πράγματα χειρότερα,από τα πολλά δέχτηκε σήμερα που θα πήγαινε στην Σχολή θα τον ρωτήσει κάποια πράγματα για την οικογένεια του για να δούνε αν αντιστοιχούν με αυτά που είπε ο Στέλιος (μπορεί και να έκανε λάθος Ποιός ξέρει)....
Β- γεια τι κάνεις? Σω- Καλά είμαι δουλειές με τον πατέρα μου για αυτό δεν έδωσα ίχνη ζωής αυτές τις μέρες Β- δεν πειράζει κι εγώ είχα πολύ διάβασμα... Σω- καταλαβαίνω... θες να πάμε να πάρουμε κάτι από το κυλικείο Γιατί σήμερα έχουμε έξτρα ώρες μάθημα.. Β- εντάξει δεν έχω πρόβλημα πάμε... υπα- τι θα πάρετε παιδιά? Β- δύο σάντουιτς καντα τοστ
Αφού πήραν το πρωινό τους κατευθύνθηκαν προς τις αίθουσες το μάθημα σήμερα ήταν αρκετά κουραστικό και κυρίως το σχέδιο.. στο διάλλειμα που είχαν για λίγο τον ρώτησε κάποια πράγματα και κατάλαβε ότι έπρεπε έγκαιρα να μιλήσει με τον Στέλιο....
Βανέσα προς Στέλιο
Στις 5:00 να είσαι σπίτι μου είναι επείγον!!
Στέλιος προς Βανέσα
Θα είμαι εκεί!! 💕
Αφού έφυγαν από την Σχολή πήγε στο σπίτι πανικόβλητη δεν μπορούσε να καθησυχάσει τον εαυτό της περίμενε Πότε θα έρθει ο Στέλιος να του πει επιτέλους αυτά που της είπε....ευτυχώς ήρθε στην ώρα του
Σ- λέγε τι έγινε μην με σκας άλλο Β-λοιπόν είχες δίκιο είναι μπλεγμένος και αυτός και ο πατέρας του σε μια οργάνωση με άλλους εμπόρους και επειδή ο πατέρας του δεν τους δίνει τα ποσοστά που πρέπει τον απειλούν για την ζωή του ο Σωκράτης πηγαίνει με γυναίκες και παίρνει λεφτά για να ξελασπώσει τον πατέρα του όχι μόνο αυτό αλλά προσπαθεί να πάρει και άλλους στο λαιμό του... Σ-Πώς τα έμαθες όλα αυτά? Β- όταν φεύγαμε τον πήρε κάποιος τηλέφωνο άρχισε να του λέει ότι θέλω τα λεφτά μου και αυτός του έλεγε ότι προσπαθώ να βρω άτομα να με βοηθήσουν αφήστε τον πατέρα μου ήσυχο θα σας δώσω ότι θέλετε.. Μετά άρχισα να τον ρωτάω κάποια πράγματα για να καταλάβω καλύτερα μου είπε ότι ο μπαμπάς του έχει πολλά χρέη ''και καλά''και προσπαθεί να ξεφύγει από όλο αυτό Σ-Είσαι σίγουρη ότι δεν κατάλαβε ότι άκουσες? Β- ναι ήμουν πιο μακριά από εκείνον αλλά μιλούσε αρκετά έντονα τι κάνουμε τώρα? Σ- εσύ τίποτα θα το κανονίσω εγώ Β- δεν Θέλω να κινδυνέψεις πάλι Σ- δεν θα πάθω τίποτα μείνε ήσυχη το μόνο που θέλω είναι να μείνεις μακριά του Β- εντάξει για αυτό να είσαι σίγουρος...
YOU ARE READING
Τα Ετερώνυμα Έλκονται
RomanceΌλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2014 στο Λονδίνο όπου πήγα να κάνω τις σπουδές μου (αναγκαστικά) γιατί οι γονείς μου με παρότρυναν να διαβάζω πολύ έτσι ώστε να περάσω σε ένα Καλό Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό, στην αρχή αρνήθηκα αλλά από τα πολλά το σκέ...