1 μήνας Μετά
Όλα πήγαιναν πολύ καλά η Βανέσα διάβαζε από το πρωί ως τα ξημερώματα Γιατί σε λίγους μήνες δίνει εξεταστική και έχει αγχωθεί λιγάκι.Ας το πάρουμε όμως από εκεί που το είχαμε αφήσει
Πριν ένα μήνα στο σινεμά
Σ- έλα εδώ να σου πω κάτι στο αυτί Β- όχι δεν έρχομαι Σ- αν δεν έρθεις θα αρχίσω να φωνάζω σε όλο το σινεμά και θα μας βγάλουν έξω σηκωτούς θες? Β- όχι καλά έρχομαι (Είπε με ναζιάρικα και πήγε προς το μέρος του) Σ- σε θέλω σ'αγαπάω φίλα με Β- παράτα με ρε Στέλιο ( εκεί που κάνει να φύγει την πιάνει από την μέση την κολλάει πάνω του και την φιλάει με πάθος πόσο του είχε λείψει το φιλί τους είχε τόσο καιρό να νιώσει αυτά τα βελούδινα χείλι της που έχουν μια μυρωδιά κανέλας έτοιμα για φάγωμα είναι) Β- είμαστε χωρισμένοι Σ-εε και δεν πειράζει μωρό μου θα είμαστε παράνομοι έλα ξέρω ότι σ'αρέσει μην μου κάνεις την δύσκολη γιατί θα σε φάω Β- φάε με γκρρ άγριε..
Η ώρα είχε περάσει επέστρεψαν στα σπίτια τους, ο Στέλιος πήγε στο σπίτι της Βανέσας και κοιμήθηκαν μαζί αγκαλιά αύριο ήταν ο αγώνας μπασκετ και είχαν μια δύσκολη μέρα μπροστά τους...
Σ- Βανέσααα είσαι έτοιμη? Β- ναι ρε Στέλιο μην φωνάζεις με ξεκούφανες Σ- ωω το ευαισθητούλη το μωράκι μου έλα να το φιλήσω Β- όχι δεν έρχομαι είσαι κακός με κοροϊδεύεις Σ- δεν σε κοροϊδεύω μου αρέσει όταν μου κάνεις νάζια τρελαίνομαι έτοιμος είμαι να σου ορμήξω αλλά δεν το κάνω έχουμε αυτόν τον αγώνα εδώ μου κάθετε Β- πρέπει να τον νικήσεις Στέλιο μου είναι πολύ καλός από ότι άκουσα Σ- αν έχω εσένα δίπλα μου όλα είναι εύκολα
Ο αγώνας θα άρχιζε στις 4:30 και ξεκίνησαν όταν έφτασαν ο Στέλιος πήγε να ετοιμαστεί για να κάνει ζέσταμα (μην μείνει και στον τόπο το παιδί μας) η Βανέσα είχε πολύ άγχος και είχαν έρθει και οι άλλοι για συμπαράσταση..
Β- έχω πολύ άγχος πφφ αν δεν κερδίσει δεν θα έχω ζωή από εδώ και πέρα Ν- ηρέμησε ρε φιλενάδα όλα καλά θα πάνε θα δεις Μ- ρε δες εδώ σκοτώνονται για το ποιός θα σε πάρει και εσύ αγχώνεσαι ούτε σε ταινία να έπαιζες Β- αχχ μαζέψτε την εδώ σου μιλάμε για έναν μην πω τι και εσύ μου λες να διασκεδάζω κιόλας με το θέαμα δεν είμαστε καλά... εγώ δεν αγαπάω τον Σωκράτη αλλά τον Στέλιο πρώτον Θέλω να κερδίσει ο Στέλιος και γιατί τον αγαπάω αλλά και για να φύγει από την ζωή μας ο Σωκράτης. Έτσι και ξανά πετάξεις βλακεία θα σου φέρω τίποτα στο κεφάλι... (ευτυχώς δεν ξαναμίλησε)
YOU ARE READING
Τα Ετερώνυμα Έλκονται
RomanceΌλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2014 στο Λονδίνο όπου πήγα να κάνω τις σπουδές μου (αναγκαστικά) γιατί οι γονείς μου με παρότρυναν να διαβάζω πολύ έτσι ώστε να περάσω σε ένα Καλό Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό, στην αρχή αρνήθηκα αλλά από τα πολλά το σκέ...