το νέο πρόσωπο

126 10 0
                                    

Η Βανέσα τα είχε πει ολα στην Νάσια το πώς γνωρίστηκε με τον καινούργιο,μιλούσαν πολλές ώρες μέχρι που τους πήρε ο ύπνος.Το επόμενο πρωί ξύπνησαν στις 11 μιας και ήταν Σάββατο ετοιμάστηκαν η Βανέσα πήγε σπίτι της την Νάσια και έφυγε για να πάει να διαβάσει για την Σχολή γιατί είχε μείνει αρκετά πίσω στα μαθήματα,μετά από 4 ωρες σηκώθηκε πήγε να κάνει έναν καφέ και να ξεκουραστεί... Μετά από λίγο της ήρθε μια ειδοποίηση στο κινητό

Άγνωστος αριθμός: τι κάνεις ο Σωκράτης είμαι από την Σχολή ήθελα να σε ρωτήσω αν ήθελες να πάμε να φάμε κάπου?

Η Βανέσα σκεπτική του απαντάει

Βανέσα προς Σωκράτη

Χμμ δεν είναι κακή ιδέα κατά τι ώρα θες?

Σωκράτης προς Βανέσα:

Κατά τις 9 θα έρθω να σε πάρω να είσαι έτοιμη!!

Η Βανέσα χάρηκε που θα έβγαινε μετά από καιρό ξανά και έτσι άρχισε να ετοιμάζεται δεν της άρεζε να στήνει κάποιον που θα βγει, έβαλε μια μαύρη μπλούζα που είναι ανοιχτή στα μανίκια και ένα καφέ παντελόνι τις μαύρες γόβες της και τα σκουλαρίκια της.

Β- πού θα πάμε(είπε καθώς έμπαινε στο αμάξι του) Σ- θα πάμε σε ένα καινούργιο μαγαζί που άνοιξε πρόσφατα έχει ότι λαχταράει η καρδιά σου Β- τέλεια!!!

Μεριά αγοριών

Μ- ρε πού λέτε να πάμε σήμερα? Γ- εγώ λέω να πάμε να τσιμπήσουμε τίποτα καιρό έχουμε Σ- πάμε ρε αλλά εγώ δεν πεινάω πολύ Γ- εε θα πιείς κάτι ρε μαλάκα άντε πάμε γιατί πεινάω εγώ.. Σ- και πού θα πάμε είπες? Μ- στο nandos ένα καινούργιο μαγαζί που άνοιξε πρόσφατα... Σ- εντάξει πάμε...

Μεριά Βανέσας-Σωκράτη

Β- για πες μου πώς σου φαίνεται το Λονδίνο? Σω- πολύ ωραίο αλλά μέχρι να προσαρμοστώ χρειάζεται λίγος καιρός εσύ πώς και ήρθες εδώ για τις σπουδές σου? Β- οι γονείς μου με παρότρυναν να έρθω εδώ γιατί έλεγαν ότι στην Ελλάδα δεν θα βρώ δουλειά και κάτι τέτοια στην αρχή δεν ήθελα αλλά μετά εξηκιώθηκα... Σω- πολύ ωραία οι γονείς σου τι δουλειά κάνουν (σαν πολλές ερωτήσεις ρωτάει για γυναίκα του θα την πάρει σάμπως)
Β- οι γονείς μου έχουν μια βιομηχανία παραγωγής παιχνιδιών έχουν παραρτήματα στο Μιλάνο και στο Σύδνεϋ.. εσένα? Σω- εμένα οι γονείς μου δεν είναι και πολύ καλά Οικονομικά η μητριά μου που με μεγάλωσε δουλεύει ως ξενοδόχος και ο μπαμπάς μου ως ζωγράφος αλλά λίγα λεφτά...

Τα Ετερώνυμα ΈλκονταιWhere stories live. Discover now