2μήνες Μετά
Βανέσα
Μετά από εκείνο το τραγικό συμβάν τον Σεπτέμβρη Έχω χάσει τον εαυτό μου κυριολεκτικά δεν τρώω δεν κοιμάμαι μόνο στην Σχολή πάω Γιατί δεν γινόταν να τα παρατήσω Όλα Έτσι ξαφνικά εξάλλου η αρχιτεκτονική Ήταν η ζωή μου μετά τον Στέλιο, με τον Στέλιο Είμαστε μαζί και με προσέχει σαν τα μάτια του αλλά μετά από αυτό που είχε συμβεί εκείνο το βράδυ του ζήτησα να μην με αγγίξει μέχρι να νιώσω τουλάχιστον καλά με τον εαυτό μου.Τον αγαπούσα τόσο πολύ δεν έφευγε στιγμή από το πλευρό μου θα με ρωτήσετε τώρα πώς γλύτωσα από τα χέρια του Μανώλη ούτε το όνομα του θέλω να αναφέρω λοιπόν εκείνη την νύχτα..
Flashback
Β-Δεν θέλω να με αγγίξεις ξανά κατάλαβε το φύγε από πάνω μου τώραααα (φώναζα όσο πιο δυνατά μπορούσα μπας και με ακούσει κάποιος)Μ- καριόλα μην μιλάς άλλο βούλωσέ το(μου έδεσε τα μάτια με ένα μαντήλι και μου έκλεισε το στόμα Εγώ όμως για καλή μου τύχη λίγα λεπτά πριν έρθει βρήκα ένα παλιό σίδερο πεταμένο και το έκρυψα από κάτω από το μαξιλάρι)
Καθώς πήγε για μια ακόμα φορά να με βιάσει για κακή του τύχη εκείνη την ώρα χτύπησε το τηλέφωνο του και πήγε να μου φέρει να φάω μου έλυσε τα μάτια,τα χέρια και το στόμα έτσι όπως πήγε να φύγει τον τραβάω μια με το σίδερο στο κεφάλι και σωριάστηκε λιπόθυμος κάτω έπιασα ένα σκοινί το έδεσα γύρω του σφιχτά πήρα το κινητό μου που το είχε στην τσέπη του και κάλεσα τον θείο μου
Β-θείε βοήθεια είμαι λίγο έξω από την πόλη σε ένα απομονωμένο χωριό δίπλα έχει έναν στάβλο θα αφήσω το κινητό ανοιχτό να με εντοπίσεις Κάνε γρήγορα κινδυνεύω Θ.Π ερχόμαστε κοριτσάκι μου
Θ.Π την βρήκαμε είναι σε ένα απομονωμένο μέρος λίγο έξω από εδώ Έχει κάτι στάβλους δίπλα θα την εντοπίσουμε με τον ανιχνευτή
Αφού την εντόπισαν με τον ανιχνευτή μπήκαν σε ένα φορτηγάκι και κάνανε όσο πιο γρήγορα μπορούσαν ήταν όλοι μαζί είχαν ειδοποιήσει και τους άλλους την Τζέσικα,τον Μάριο,την Νάσια,Τον Γιώργο,την Μελίνα με τον Θάνο ήταν όλοι τόσο τρομαγμένη και ανήσυχοι ειδικά ο Στέλιος που δεν σταμάταγε να κλαίει σιωπηλά σε όλη την διαδρομή δεν μπορούσε να φανταστεί το τι μπορεί να της είχε κάνει μέσα σε 2μέρες που ήταν κλεισμένη εκεί μέσα. Μετά από 25λεπτά περίπου έφτασαν και πήγανε προς το μέρος σιγά για να μην καταλάβει ο ύποπτος ότι ήρθε η ασφάλεια με δύναμη σπάσανε την πόρτα και μπήκαν μέσα ήταν σκοτεινά και όλα γύρω ήταν σπασμένα λογικά το σπίτι ήταν ακατοίκητο και την έφερε σε αυτό το αχούρι δεν το χωρούσε ο νους τους.
YOU ARE READING
Τα Ετερώνυμα Έλκονται
RomanceΌλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2014 στο Λονδίνο όπου πήγα να κάνω τις σπουδές μου (αναγκαστικά) γιατί οι γονείς μου με παρότρυναν να διαβάζω πολύ έτσι ώστε να περάσω σε ένα Καλό Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό, στην αρχή αρνήθηκα αλλά από τα πολλά το σκέ...