Η επιστροφή

192 11 0
                                    

3 εβδομάδες μετά

Σήμερα σηκώθηκα κατά τις 8:00 γιατί δυστυχώς άρχισε η Σχολή κατέβηκα στην κουζίνα για να φάω ανέβηκα πάνω έβαλα μία φούστα με με λουλούδια μια κοντή μπλούζα τα  άσπρη τα καφέ μου μποτάκια και περίμενα να έρθει ο Στέλιος, ναι καλά ακούσατε πάνε τώρα εβδομάδες που τα φτιάξαμε μετά το τραγικό συμβάν στην αρχή ήμουν λίγο διστακτική αλλά μετά κύλησαν όλα ομαλά. Θα ερχόταν να με πάρει με το αμάξι του.

Σ- Καλημέρα στο πιο όμορφο κορίτσι

Β- Καλημέρα στον πιο όμορφο άντρα (και του έδωσε ένα πεταχτό φιλί)

Σ- λοιπόν σήμερα λέω να πάμε κάπου μαγικά μετά την Σχολή τι λες?

Β- γιατί όχι? Πάμε...

Φτάσανε στην Σχολή και όλα τα βλέμματα είχαν πέσει πάνω τους κυρίως οι ψηλομύτες που τον έτρωγαν με τα μάτια τους

Σύλβια- βρε βρε το ζευγαράκι εσείς μαλώνατε σαν τον σκύλο με την γάτα πώς και τα φτιάξατε?

Σ- ξέρεις Σύλβια τα ετερώνυμα έλκονται δεν λένε ιδού η απόδειξη αα και καλά θα κάνεις να το χονέψεις από εδώ και πέρα ( της είπε με ειρωνικό υφάκι και έφυγε)

Η Σύλβια ήταν μια κακομαθημένη κοπέλα που ότι ήθελε το είχε πάντα έτσι τις είχαν μάθει οι γονείς της και πάντα κολλούσε στον Στέλιο κάτι πήγε να γίνει αλλά δεν τα κατάφερε ποτέ

Β- ουφ πραγματικά δεν τις αντέχω τις ηλίθιες Θέλω να τις σπάσω στο ξύλο

Σ- ηρέμησε κοριτσάκι μου δεν αξίζουν καμία απολύτως σημασία από εσένα ζηλεύουν Επειδή βρήκες ένα όμορφο αγόρι σαν εμένα και Επειδή είσαι πολύ όμορφη( συμπλήρωσε)

Β- πάλι καλά που είπες και κάτι καλό για εμένα ψωνάρα( και τον χτύπησε στο μπράτσο.)

Έβλεπαν να πλησιάζουν τα παιδιά

Τζέσικα- Αγάπη μου πόσο μου έλειψες δεν ξέρεις (την αγκάλιασε σφιχτά)

Β- σιγά καλέ θα με πνίξεις. Είχα πολύ διάβασμα και έγιναν πολλά πράγματα άσχημα

Ν- τι έγινε Βανέσα μου Ποιός σε πείραξε να τον σκοτώσω?

Β- λοιπόν θα σας τα πω όλα το απόγευμα ελάτε σπίτι μου κατά τις 18:00

Τζ-Ν- οκευ θα τα πούμε σπίτι σου τρελή μου δεν μας γλυτώνεις( είπε καθώς έφευγε)

Η βαρετές ώρες στην Σχολή πέρασαν και θα πήγαινε με τον Στέλιο στο μαγικό μέρος που λέγανε

Τα Ετερώνυμα ΈλκονταιWhere stories live. Discover now