Εθισμός

120 11 0
                                    

Βανέσα

Όσο περνάνε οι μέρες νιώθω το σώμα μου τον εαυτό μου να καταρρέουν δεν με αναγνωρίζω πλέον κινούμαι σαν ένα φυτό και όλοι με κοιτάνε περίεργα,ο Στέλιος με φροντίζει αλλά έχω καταλάβει την κούραση που τον βαραίνει όλον αυτόν τον καιρό, έχω αρχίσει και γίνομαι μια άλλη έχω εθιστεί στο ποτό και στο τσιγάρο κάποιες φορές τα βράδια ακούω που σηκώνεται και πάει πέρα δώθε και αναστενάζει κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο, νιώθω τόσο άσχημα που εγώ είμαι η αιτία για την κατάστασή του αλλά το ποτό είναι πάνω από τις δυνάμεις μου και με νικάει προσπαθώ να το κόψω αλλά δεν μπορώ,η μητέρα μου έχει λίγες μέρες που ήρθε στο σπίτι και νιώθω ακόμα πιο άσχημα που την βλέπω έτσι και η καρδιά μου γίνεται κομμάτια δεν κοιμάται τα βράδια κάθεται στον καναπέ κλαίγοντας σιγανά για να μην την ακούσω.Δεν μπορώ άλλο πνίγομαι ίσως η απόφαση που πήρα να είναι καλή για όλους μας...

Στέλιος POV

Δεν μπορώ άλλο να την βλέπω να καταρρέει κάθε μέρα και περισσότερο δεν τρώει, δεν κοιμάται το μόνο που κάνει είναι να καπνίζει και να πίνει έχει εθιστεί και δεν ξέρω τι να κάνω για αυτό, δεν είναι η Βανέσα μου δεν είναι η γυναίκα που γνώρισα και λέγαμε πως ότι και να γινόταν θα τα περνούσαμε μαζί από τότε που είχε γίνει εκείνο ούτε να το θυμάμαι δεν Θέλω έχει καταστραφεί τελείως ο εαυτός της είναι μια άλλη μια αλκοολική που πίνει και μεθάει βγαίνει έξω και πάει σε μπαρ της γειτονιάς και την φέρνουν κάτι παράξενοι τύποι λιώμα, άλλες φορές πάω και την μαζεύω εγώ κατάντια οι δυνάμεις μου όσο πάνε και λιγοστεύουν δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Την μαμά της ποτέ δεν την ακούει ούτε και εμένα κάνει του κεφαλιού της συνεχώς τα παιδιά προσπαθούν να είναι καλά μαζί της αλλά τους φέρεται εχθρικά λες και αυτοί φταίνε για όλον αυτόν τον χαμό,ίσως είναι καλύτερα να πάει σε ένα κέντρο αποτοξίνωσης άμεσα..

Σ- ναι γεια σας ήθελα να γράψω στην ομάδα σας την κυρία Βανέσα Πολύζου Γιατί τώρα τελευταία έχει εθιστεί στο τσιγάρο και στο ποτό Πότε μπορούμε να έρθουμε? Κ.Α- γεια σας κύριε χωρίς την συγκατάθεση της κυρίας πολύζου δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα συζητήστε το μαζί της και ξανά τηλεφωνήστε καλησπέρα σας...

Πωωω και τώρα είμαι σίγουρος πως δεν θα δεχτεί να πάει και θα γίνει μεγάλη φασαρία για αυτό ίσως είναι καλύτερα να πω στην μητέρα της να της μιλήσει ίσως τα καταφέρει καλύτερα....

Σ-κυρία Ευγενία ήθελα να συζητήσουμε για την όλη κατάσταση της Βανέσας όπως ξέρετε και βλέπετε έχει εθιστεί υπερβολικά πολύ στο τσιγάρο και το ποτό και κάθε βράδυ  βλέπετε τι γίνεται είπα μήπως είναι καλύτερο να πάει σε ένα κέντρο αποτοξίνωσης, ίσως βελτιωθεί η κατάστασή της. ΚΕ- αγόρι μου και εγώ το σκεφτόμουν αυτό θα είναι για το καλό της θα της μιλήσω εγώ ίσως με ακούσει Σ- Ευχαριστώ κυρία Ευγενία γιατί εμένα δεν πιστεύω να με ακούσει Τελευταία με αποφεύγει και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί..

Τα Ετερώνυμα ΈλκονταιWhere stories live. Discover now