Είχαν περάσει 3 μέρες από τον γάμο ο οποίος αναβλήθηκε με ξαφνικό τρόπο όπου άφησε πολλές απορίες στους καλεσμένους αλλά και στην ίδια την Βανέσα που παραλίγο να χάσει το παιδί από την στεναχώρια της. Ο Στέλιος δεν απαντούσε στο τηλέφωνο, τα ίχνη του δεν φάνηκαν από τον δρόμο τον οποίο έπρεπε να διασχίσει για να έρθει στην εκκλησία και έτσι όλοι ήταν ανήσυχοι περιμένοντας ένα χτύπημα του τηλεφώνου, μια φωνή να ακουστεί απο την άλλη γραμμή του τηλεφώνου, αυτό μόνο ήθελε η Βανέσα να ξέρει οτι είναι Καλά..
Γ- δεν μπορώ να καταλάβω ρε εσείς τι έγινε και δεν απαντάει ο Στέλιος εμείς τον αφήσαμε στο σπίτι και είπε θα έρθει με το αμαξι του από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι πραγματικά συνέβη και δεν εμφανίστηκε... Μ- ας μην σκεφτόμαστε το κακό πιστεύω το καλύτερο είναι να βάλουμε την αστυνομία να ψάξει αφήσαμε 3 μέρες έτσι πρέπει να κινηθούμε γρήγορα πριν είναι αργά.. Χωρίς να θέλω να σας τρομάξω μπορεί να βρίσκεται σε κίνδυνο αλλά αυτό δεν πρέπει ακόμα να το πούμε στη Βανέσα μην πάθει τίποτα το παιδί.. Τζ- δίκιο έχει ο Μάριος πρέπει να βάλουμε την αστυνομία να ψάξει κάτι θα ξέρουν εκείνη.. Ν- θα πω τον θείο της Βανέσας τον κύριο Περικλή είναι μέσα σε όλα σίγουρα θα μας βοηθήσει και με το παραπάνω...
Η Νάσια πήρε τηλέφωνο τον Υπαστυνόμο Περικλή και τον είπε τι συνέβησαν αυτές τις 3 μέρες είπε θα κινηθεί άμεσα και θα ψάξει σε όλες τις περιοχές που πιθανόν να έχει πάει ή να τον έχει δει κάποιος..
Ν- αυτά που σας είπα με είπε θα με πάρει για νεότερα το απόγευμα Β- παιδιά τι έγινε ήρθε ο Στέλιος μου Πού είναι Ν-ηρέμησε κοριτσάκι μου δεν ήρθε ακόμα αλλά υπόσχομαι πως θα τον βρούμε πάνε ξάπλωσε ο γιατρός είπε να ξεκουραστείς δεν κάνει να ταράζεσαι στην κατάσταση που είσαι Β- δεν θέλω να πάω να ξαπλώσω ρε Νάσια δεν το καταλαβαίνεις έχει χαθεί ο άντρας μου εδώ και 3 μέρες και εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα κάθομαι εδω σαν να μην συμβαίνει τίποτα και εσύ μου λες να ξαπλώσω; ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!
Η Βανέσα άρχισε να ορίεται και να προσπαθούν τα παιδιά να την συνεφέρουν αλλά ήταν πολύ δύσκολο.. Μετά από 1 ώρα χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν....
Γεια σας κορίτσια μου Ευχαριστώ αυτούς που εξακολουθούν να διαβάζουν την ιστορία μου ενώ έχω να ανεβάσω τόσο καιρό πραγματικά δεν ήξερα Πώς να την συνεχίσω και επίσης δεν έχω πολύ χρόνο αλλά πραγματικά θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ!!
Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο Γράψτε μου από κάτω Ποιος νομίζετε ότι χτύπησε το κουδούνι και τι πιστεύετε ότι θα γίνει στην συνέχεια.. 😘😘❤
YOU ARE READING
Τα Ετερώνυμα Έλκονται
RomanceΌλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2014 στο Λονδίνο όπου πήγα να κάνω τις σπουδές μου (αναγκαστικά) γιατί οι γονείς μου με παρότρυναν να διαβάζω πολύ έτσι ώστε να περάσω σε ένα Καλό Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό, στην αρχή αρνήθηκα αλλά από τα πολλά το σκέ...