Για πάντα

133 10 0
                                    

Ο Στέλιος περίμενε με ανυπομονησία για το τι απάντηση θα δώσει η Βανέσα στην πρόταση που της έκανε..

Β- Αγάπη μου και φυσικά δέχομαι σε λατρεύω (σηκώνεται και τον φιλάει όλο χαρά) Σ-μωρό μου επιτέλους τέρμα όλα αυτά τα εμπόδια που είχαμε θα ξεκινήσουμε νέα ζωή από την αρχή μαζί με το μωρό μας Β-ναι μωρο μου πρέπει να αρχίσουμε να κάνουμε προετοιμασίες για τον γάμο και να κλείσουμε και ημερομηνία Σ- κάτσε Αγάπη μου περίμενε να το πουμε και στα παιδιά να δούμε τι θα πουν Β-δίκιο έχεις βιάζομαι πολύ

Ο Στέλιος την παίρνει αγκαλιά και την πηγαίνει στο κρεβάτι τους την ξαπλώνει και σιγά σιγά της βγάζει τα ρούχα και της αφήνει υγρά φιλιά στην κοιλιά μετά βγάζει το εσώρουχο και μπαίνει μέσα της

Σ-Σ'αγαπάω Βανέσα είσαι μόνο δικιά μου και δεν θέλω να μας χωρίσει ποτέ κανένας(η Βανέσα βγάζει μικρά βογγητά) Β- εγω σ'αγαπάω περισσότερο μωρό μου και δεν θα μας χωρίσει ποτέ κανείς...

Τελειώνουν και η Βανέσα πέφτει πάνω στον Στέλιο και τον φιλάει στο στήθος.. Έτσι τους παίρνει ένας γλυκός ύπνος...

Β-ξύπνα χτυπάει το κουδούνι μωρό μου Σ-μμμ ελα δως μου ένα φιλάκι Β-έλα πάμε να ανοίξουμε και σου δίνω όσα θες (την τραβάει πάνω του και την δαγκώνει στον λαιμό) Β- είσαι χαζό πάω να ανοίξω

Τζ-βρε βρε κοιμοσασταν πουλάκια μου; Β-ναι όπως βλέπεις τι κάνεις Αγάπη μου; τζ-καλά είμαι μωρέ Μήπως έχεις κάτι να μου πεις Γιατί μιλούσα με την Νάσια και ακουγόταν πολύ χαρούμενη και είπε ότι θα μου πεις εσυ το τι έγινε Β-ναι έγινε κάτι.. είμαι εγκυοοςς Τζ-ααα δεν το πιστεύω Αγάπη μου πόσο χαρούμενη με έκανες Β- εγω να δεις πως χάρηκα όταν το έμαθα θες καφέ; Τζ-ναι φτιάξε ένα όπου να ναι θα έρθουν και οι άλλες..

Βγαίνει ο Στέλιος από το δωμάτιο και χαιρετάει την Τζέσικα

Σ-τι κάνεις Τζέσικα όλα καλά; Τζ-όπως τα ξέρεις (να πω ότι η Τζέσικα χώρισε με τον Μάριο και είναι χάλια) Σ-να ξέρεις μωρό μου θα έρθουν και τα παιδιά σε λίγο Β-έγινε Αγάπη μου... Τζ-εγώ λέω να φύγω δεν θέλω να δω τον άλλο μπροστά μου Β- ελαα κατσε για εμένα μην με στεναχωρείς στην κατάσταση που είμαι Τζ-καλα Αγάπη μου το κάνω μόνο για εσένα...

Η Βανέσα φόρεσε ένα μαύρο φόρεμα που έδειχνε την μικρή κοιλίτσα της ακόμα δεν φούσκωσε πολύ της κόκκινες γόβες της τους μεγάλους της κρίκους και βάφτηκε αρκετά έντονα.. πήγε να ανοίξει την πόρτα για να υποδεχτεί τα παιδιά..

Β- τι μου κάνετε; ( τους φιλάει όλους και περνάνε να κάτσουν) Ν-ασε είχε πολύ κίνηση για αυτό αργήσαμε Β-δεν πειράζει... μωρό μου έλα ήρθαν τα παιδιά( ο Στέλιος χαιρετάει τον Γιώργο και τον Μάριο) Γ- άντε ρε θα γίνεις πατέρας σου φεξε πάλι Σ-έλα ρε σταμάτα τις βλακείες απορώ τι νονός θα γίνεις εσύ (αρχίζει και γελάει)

Όλοι μαζί κάθονται και μιλάνε για αρκετή ώρα ο Στέλιος έχει στην αγκαλιά του την Βανέσα και της λέει συνέχεια για την Τζέσικα και τον Μάριο που δεν έχουν μιλήσει καθόλου πόσοι ώρα (καλύτερα από την μια Γιατί μπορεί να μαλώνουν και δεν χρειάζονται οι πολλές εντάσεις)

Σ- θέλετε να παίξουμε κανένα παιχνίδι ερωτήσεων (τι είναι τούτο πάλι;) Β-Ν-Μ εμείς δεν έχουμε πρόβλημα.. Τζεσικα; Τζ-δεν ξέρω δεν πολύ θέλω... Β-έλα θα έχει πλάκα... Τζ-άντε καλαα

Έτσι άρχισε να ρωτάει ο ένας τον άλλο διάφορες ερωτήσεις μέχρι που ήρθε η σειρά του Μάριου και της Τζέσικας...

Μ- είναι αλήθεια ότι τόσο καιρό με απατούσες; (τον κοιτάνε ολοι με απορία..) Τζ- τι βλακείες λες Μάριε Πώς σου ήρθε αυτό στο μυαλό; Μ-απάντησε μου ΝΑΙ Ή ΌΧΙ Τζ-ναι σε απατούσα εντάξει τώρα; (σηκώνεται και πάει να φύγει και τρέχει και ο Μάριος από πίσω της) Β- θα τα βρούνε θέλω να πιστεύω Γ-καλά μην παίρνεις και όρκο αυτοί η δυο συνέχεια μαλώνουν και μετά πάλι μαζί είναι αλλά δεν ξέρω αυτή την φορά τι θα γίνει...

Η βραδιά συνέχισε καλά μέχρι που....




Χευυ ξέρω έχω πολλούς μήνες να βάλω αλλά δεν ένιωθα και πολύ καλά αλλά από εδώ και πέρα σας υπόσχομαι ότι θα βάζω πιο συχνά... όσες θέλετε μπορείτε να μου στέλνετε ιδέες Γιατί πραγματικά έχει κολλήσει το μυαλό μου και δεν θέλω να γράφω άσχετα πράγματα Ευχαριστώ εσάς που την διαβαζετε ❤❤

Τα Ετερώνυμα ΈλκονταιWhere stories live. Discover now