infidelity

103 10 0
                                    

Τα αποτελέσματα είχαν βγει και σήμερα θα πάει η Βανέσα να δει αν πέρασε εκεί που ήθελε ή όχι, παίρνει λοιπόν τον δρόμο για το Πανεπιστήμιο είχε τόσο πολύ άγχος έτρεμαν τα πόδια της από το πρωί δεν είχε φάει τίποτα, και πάει στον πίνακα επιτυχόντων όταν αντίκρισε το όνομά της άρχισε να ζητωκραυγάζει και να χορεύει μόνη της την κοιτούσαν όλοι αλλά δεν την ένοιαζε. Πήγε στο σπίτι και το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να πάρει την μητέρα της τηλέφωνο

Β- μαμά μάντεψε Μ- τι έγινε κοπέλα μου Β- πέρασααααα ναιιιι Είμαι τόσο χαρούμενηηηη Αύριο πετάω για Σύδνεϋ Μ- Αγάπη μου δεν ξέρεις πόσο χαρούμενη με κάνεις το όνειρο σου πραγματοποιήθηκε ο Στέλιος πέρασε? Β- δεν ξέρω πήγε να δει τα αποτελέσματα όπου να ναι θα έρθει λοιπόν σε κλείνω μπαι φιλάκια!!

Πήρε και τα κορίτσια τηλέφωνο για να τους πει τα ευχάριστα είπαν ότι θα συναντηθούν σήμερα γιατί αύριο η Βανέσα πετάει για Σύδνεϋ και θα τις λείψουν οι τρελές, τα κλειδιά ακούστηκαν και μπήκε μέσα ο Στέλιος απογοητευμένος γεμάτος θλίψη...

Β- Αγάπη μου τι έγινε Γιατί είσαι στενοχωρημένος? Σ- δεν πέρασα αρχιτέκτονας ρε Βανέσα μάντεψε τι πέρασα Β- για λέγε Σ- Διοίκηση Επιχειρήσεων ότι πιο χειρότερο τώρα δεν θα μπορούμε να είμαστε μαζί με έστειλαν στο Σικάγο.... Β- τιι μα αυτό είναι άδικο δεν γίνεται.... Σ- και όμως γίνεται μην τα παρατήσεις για να έρθεις μαζί μου Θέλω να πετύχεις αυτό που πάντα είχες βάλει για στόχο δεν μπορώ να σου κόψω τα φτερά εσύ πέρασες αλλά εγώ.. Τέλος πάντων.. Β- Στέλιο δεν Θέλω να σε χάσω και να βρεις άλλη Σ- δεν θα βρω ξέρεις ότι θα σε περιμένω μέχρι να κτήσεις εκεί μια καριέρα και μετά θα έρθεις στο Σικάγο να είμαστε μαζί....

3 χρόνια μετά

Φέτος ήταν η τελευταία χρονιά που ήταν στο Σύδνεϋ ήθελε επιτέλους να τελειώσει αυτό το μαρτύριο και να πάει δίπλα στον καλό της,μιλούσαν κάθε μέρα που και που κατέβαινε στο Λονδίνο για να δει τα κορίτσια η δουλειά της πήγαινε πολύ καλά και έτσι με αυτά τα λεφτά που έβγαλε από το Σύδνεϋ πήρε ένα σπίτι στο Λονδίνο και ένα στο Σικάγο σε λίγες μέρες θα κτιστεί και η εταιρία της, στον Στέλιο δεν είχε πει τίποτα ήθελε να δει την αντίδρασή του από κοντά. Ο Στέλιος πάλι στο Σικάγο δούλευε σε μια εταιρία η οποία είχε Καλά χρήματα θα του έδιναν προαγωγή σε μια ανώτερη θέση το κακό όμως ήταν ότι είχαν γίνει πράγματα που δεν τα έλεγε τόσο καιρό στην Βανέσα μιας και ήθελε να της τα πει όταν πάει στο Σικάγο για να τον δει (που να ήξερε όμως τι έκανε η Βανέσα).

Τα Ετερώνυμα ΈλκονταιWhere stories live. Discover now