Μετά από πολύ ώρα γυρίσαμε στα δωμάτια του ξενοδοχείου τα αγόρια είχαν κλείσει 3 ξεχωριστά δωμάτια αλλά εμείς είχαμε κλείσει τετράκλυνο έτσι ώστε να είμαστε όλες μαζί. Το βράδυ θα πηγαίναμε σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα μπαρ εδώ στην Κέρκυρα 'amaze bar' και είπαμε να φύγουμε κατά τις 12 να μην πηγαίναμε και πολύ νωρίς ,αλλά κατά την διάρκεια της μέρας ενώ μιλούσαμε όλοι μαζί ο Στέλιος με ρώτησε αν θα ήθελα να πάω μια βόλτα μαζί του και πραγματικά μου φάνηκε πολύ παράξενο από τα πολλά δέχτηκα και έχουμε ραντεβού σε ένα πάρκο στις 6 εγώ άρχισα να ετοιμάζομαι, αφού έκανα μπάνιο στέγνωσα τα μαλλιά μου έκανα ένα ελαφρύ μακιγιάζ έβαλα ένα τζιν ψηλοκάβαλο παντελόνι με μια άσπρη μπλούζα και ξεκίνησα για να πάω αυτός ήταν ήδη εκεί.
Στέλιος- άντε τι κάνεις μια ώρα? 6 είπαμε και ήρθες μετά από μισή ώρα.
Βανέσα- συγγνώμη φίλε Έχω και άλλες δουλειές να κάνω δεν κοιτούσα το ρολόι Πότε θα συναντηθούμε δεν είμαι όπως αυτές που σε περιτριγυρίζουν καθημερινά καθώς σου πλασάρουν συνεχώς σεξ ηρέμησε λίγο.
Στέλιος- καταρχάς εδώ πέρα σε φώναξα για έναν συγκεκριμένο λόγο και δεν χρειάζεται να μου μιλάς τόσο άσχημα εξάλλου δεν σου είπα κάτι το τόσο κακό για να αντιδράσεις με αυτόν τον τρόπο.
Βανέσα- και για πες μου λοιπόν ποιός είναι αυτό το τόσο σημαντικό που θες να μου πεις?
Στέλιος- καταρχάς σταμάτα να με κοιτάς με ειρωνικό ύφος και δεύτερον θέλω να σε ρωτήσω για ποιόν γαμημένο λόγο μου μιλάς συνεχώς με ειρωνεία και νευρικότητα?ενώ στην τελική ποτέ μου δεν έχω κάνει κάτι έτσι ώστε να σου δώσω το δικαίωμα να μου μιλάς με τέτοιον τρόπο
Βανέσα- αα μπαα και πού ξέρεις εσύ ότι δεν μου έχεις κάνει κάτι? Το ξέρεις ότι όποτε μιλάω σχεδόν τις περισσότερες φορές πετάγεσαι και το παίζεις έξυπνος ότι συνεχώς προσπαθείς να κεντρίσεις το ενδιαφέρον όλον έτσι ώστε εσύ πάντα να είσαι το επίκεντρο για όλες τις συζητήσεις ότι το παίρνεις πολύ πάνω σου και νομίζεις ότι είσαι ο πιο σέξι και πέφτουν όλες οι γκόμενες στα πόδια σου? Πάντα αυτό θες καταντάς κουραστικός και ώρες ώρες με κάνεις να νιώθω τόσο απαίσια με όλα αυτά που ακούω γύρω μου αυτά φτάνουν γι α να σου δείξω πόσο σπαστικός μπορείς να γίνεις.
Στέλιος- δεν είναι όλα έτσι όπως τα λες Βανέσα όντως το ξέρω θέλω να έχω όλες τις γκόμενες στα πόδια μου ποτέ μου δεν το αρνήθηκα θέλω να σέρνονται και να με παρακαλάνε να κάνουμε σεξ αυτό Θέλω αλλά δεν ξέρεις τον πραγματικό λόγο που είμαι έτσι οπότε δεν μπορείς να μιλάς(σηκώνετε και πάει να φύγει αλλά η φωνή της Βανέσας τον σταματάει)
YOU ARE READING
Τα Ετερώνυμα Έλκονται
RomanceΌλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2014 στο Λονδίνο όπου πήγα να κάνω τις σπουδές μου (αναγκαστικά) γιατί οι γονείς μου με παρότρυναν να διαβάζω πολύ έτσι ώστε να περάσω σε ένα Καλό Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό, στην αρχή αρνήθηκα αλλά από τα πολλά το σκέ...