1χρονος μετά
Πέρασε αρκετός καιρός από τότε που η Βανέσα είπε στον Στέλιο ότι είναι Έγκυος και σιγά σιγά έκαναν τις ετοιμασίες για τον γάμο, ο γάμος θα γινόταν στην Σαντορίνη σε αυτό το υπέροχο νησί η Βανέσα είναι ήδη στον 8ο μήνα της και η κοιλιά της είναι αρκετά φουσκωμένη αλλά δεν την πειράζει αυτό. Η μέρα του γάμου έφτασε και όλα ήταν έτοιμα το μόνο που είχε μείνει ήταν να χτενίσουν και να βάψουν την Βανέσα,οι κουμπάροι ήταν ο Γιώργος με την Νάσια και η Τζέσικα με τον Μάριο (ναι τα βρήκανε ξανά).
Β- Αντε ρε κορίτσια δεν θα προλάβουμε πω πω έχω αγχωθεί τόσο πολύ.. Τζ- ηρέμησε αγάπη μου δεν κάνει να ταράζεσαι στην κατάσταση που είσαι δεν θέλουμε να έχουμε κανένα απρόοπτο μέρα που είναι.. Θα δεις κούκλα θα σε κάνουμε να πέσει κάτω ο γαμπρός Β- μην μου λέτε τέτοια και βγει το παιδί πριν την ώρα του απορώ αν έχει ντυθεί αυτός ή ακόμα κοιμάται ικανό τον έχω...
Μεριά αγοριών
Γ- ξυπνάτεε ρεε θα αργήσουμε μην ξεχνάτε ότι έχουμε έναν γάμο Σ- καφέεεε πρώτα και όλα τα άλλα περιμένουν Γ- τι λες ρε ζώο θα αφήσεις έγκυο γυναίκα να περιμένει Αντε σήκω μην σε πάρω έτσι όπως είσαι και σε πάω στην εκκλησία Σ- Γιατί ρε τι έχω μια χαρά είμαι δεν θα περιμένει μην σου πω θα κάνει και πιο πολύ ώρα Μ- ρε βλακες σταματήστε να μαλωνετε και σήκω κι εσύ καλά σου λέει είμαστε και σε ωραίο νησί και εμείς κοιμόμαστε Αντε σήκω ρε γαμπρε...
Από τα πολλά σηκώθηκαν και άρχισαν να ετοιμάζονται ο Στέλιος είχε φορέσει το μαύρο το κουστούμι το άσπρο πουκάμισο και το μαύρο του το παντελόνι αφού πρώτα έκανε μπάνιο και ξυρίστηκε (είπαμε μια φορά παντρεύεσαι) και ξεκίνησαν για την εκκλησία...
Β- κορίτσια δεν μπορώ κόβονται τα πόδια μου πραγματικά έχω τόσο πολύ άγχος δεν μπορώ θα τον πάρω τηλέφωνο να δω τι κάνει.. Τζ-θα ετοιμάζεται μην τον παίρνεις δεν κάνει πριν τον γάμο.. Β- εγώ θα τον πάρω.. ( τον παίρνει αλλά το έχει κλειστό) λέτε να έπαθε κάτι δεν απαντάει.. Ν- ηρέμησε τίποτα δεν έχει πάθει απλά ετοιμάζεται και το έχει κλειστό..
Η Βανέσα είχε ένα κακό προαίσθημα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.. Μετά από πολλές ώρες ετοιμασίας μπήκαν στο αμάξι για να πάνε προς την εκκλησία όπου εκεί θα ήταν όλοι οι καλεσμένοι και ο γαμπρός..
Β- ρε κορίτσια που είναι ο Στέλιος και δεν τον βλέπω... Ν- κάτσε θα ρωτήσω τον Γιώργο να μας πει... Γιώργο που είναι ο Στέλιος Γ- δεν ήρθε εδώ; Αφού εμείς όταν τον αφήσαμε είπε ότι θα έρθει με το δικό του αμάξι εδώ πέρα κάτσε να τον πάρω( τον παίρνει αλλά δεν απαντάει) το έχει κλειστό... Β- λέτε να έπαθε κάτι ουφ δεν αισθάνομαι καλά... Ν- πάνε κάτσε αγάπη μου θα έρθει ηρέμησε μόνο μην αγχώνεσαι πάρε βαθιές ανάσες...
Είχε περάσει αρκετή ώρα τον έπαιρναν τηλέφωνο αλλά δεν απαντούσε πουθενά το είχε απενεργοποιημένο η Βανέσα δεν ήταν καθόλου καλά άρχισε να ανησυχεί περισσότερο προσπαθούσαν να την καθησυχάσουν αλλά ήταν μάταιο.. Σε κάποια στιγμή άρχισε να νιώθει ενοχλήσεις στην κοιλιά..
Β- Νάσια πονάω δεν είμαι καλά νιώθω ότι θα σπάσουν τα νερά... Δεν μπορώ να καταλάβω που στο καλό πήγε ο Στέλιος το μετάνιωσε αφού εκείνος μου έκανε την πρόταση θα τρελαθώ τουλάχιστον δεν μπορούσε να πάρει ένα τηλέφωνο και να πει ότι δεν θέλει να παντρευτούμε ούτε την κατάσταση μου δεν σέβεται...( άρχισε να κλαίει με αναφιλητά) Ν- πάμε σπίτι αγάπη μου και όταν μάθουμε τι έγινε θα μας ειδοποιήσουν τα παιδιά..
Η Νάσια είχε σπίτι στην Σαντορίνη και έτσι δέχτηκε να φιλοξενήσει τα κορίτσια. Είχαν περάσει αρκετές ώρες και ο Στέλιος δεν είχε δώσει κανένα σημείο ζωής κάτι που τρόμαζε και στεναχωρούσε την Βανέσα...
Ανέβασα καινούργιο κεφάλαιο μετά από πολύ καιρό ξέρω υποσχέθηκα ότι θα ανεβάζω πιο συχνά αλλά π χρόνος μου είναι περιορισμένος πλέον λόγω του φροντιστηρίου και του σχολείου ελπίζω να είστε όλοι καλά και να συνεχίζετε να διαβάζετε την ιστορία μου. Τι λέτε να έπαθε ο Στέλιος και να μην πήγε στον γάμο αν θέλετε αφήστε σχόλιο από κάτω και πείτε μου αν θέλετε να συνεχίσω την ιστορία και αν σας αρέσει φιλιά πολλά θα τα πούμε σύντομα!! 😘💝💝
YOU ARE READING
Τα Ετερώνυμα Έλκονται
RomanceΌλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2014 στο Λονδίνο όπου πήγα να κάνω τις σπουδές μου (αναγκαστικά) γιατί οι γονείς μου με παρότρυναν να διαβάζω πολύ έτσι ώστε να περάσω σε ένα Καλό Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό, στην αρχή αρνήθηκα αλλά από τα πολλά το σκέ...