Η Βανέσα περίμενε όλο το μεσημέρι καθισμένη στο κρεβάτι της και κοιτώντας το ταβάνι, προσπαθούσε να καταλάβει τι εννοούσε ο Στέλιος με αυτό που της είπε από τα πολλά η ώρα πέρασε και σηκώθηκε από το κρεβάτι για να πάει να ετοιμαστεί έβαλε ότι πιο απλό μπορούσε μια μαύρη μπλούζα με ένα τζιν τα αθλητικά της το δερμάτινο μπουφάν της περίμενε ανυπόμονη γεμάτο ερωτήματα άλυτα...
Σ- να περάσω? Β- ναι πέρνα Σ- λοιπόν όπως σου είπα θέλω να σου πω κάτι και να κάνουμε μια συμφωνία έτσι ώστε να βγούμε και οι δύο κερδισμένοι Β- πες μου γιατί δεν μου έχει μείνει πολύ υπομονή... Σ- ωραία αρχίζω... τον πρώτο χρόνο που είχα έρθει στο Σικάγο και πήγα να δουλέψω στην εταιρία μου στάλθηκε ένα γράμμα που έλεγε ότι αν δεν κάνω τα ακόλουθα βήματα που έγραφε θα σκότωναν και εμένα αλλά και εσένα έτσι λοιπόν έκανα ότι μου έλεγε πρώτα με έβαλαν να πάρω ένα δέμα και να το παραλάβω σε έναν κύριο Φιτσερμαν μόνο που δεν με πιάσανε δεν ήξερα τι περιείχε το κουτί μετά κατάλαβα ότι είχε ναρκωτικά και όπλα. Στην συνέχεια με έβαλαν να πάω σε πορνεία να κάνω σεξ με ιερόδουλες και να παίρνω χρήματα να τα στέλνω σε αυτόν τον Φιτσερμαν αυτόν εγώ ποτέ δεν τον έχω δει μόνο στους μπράβους του μιλούσα όταν έπρεπε και το τελευταίο ήταν να παντρευτώ την κόρη του την Σαμάνθα να κάνω σεξ μαζί της να παίζω τον ερωτευμένο και να σε κάνω να με μισήσεις Γιατί αλλιώς θα σε σκότωναν για αυτό γίνονται όλα αυτά συγγνώμη γυναίκα μου αλλά δεν φταίω εγώ για όλα αυτά ήταν μάταιο να ξεφύγω αν πήγαινα στην αστυνομία θα έμπλεκα χειρότερα παντού έχει μέσα Τώρα το μόνο που σου ζητάω είναι να το παίζεις ότι με μισείς για λίγο καιρό μετά από έναν μήνα να έρθεις να σου πω τι θα κάνουμε.... Β- ουφ Αγάπη μου πέρασες όλα αυτά άστο πάνω μου ξέρω εγώ τι θα κάνω και θα ξεμπλέξουμε και οι δύο νωρίτερα..
Η Βανέσα όλο θάρρος πήρε μια μεγάλη ευθύνη πάνω της θα μιλούσε σε έναν μεγαλέμπορα που ήταν μέλος της ομάδας του Φιτσερμαν θα τον είχε σαν detective να μαθαίνει πληροφορίες και να της λέει στην Βανέσα.
Όλο αυτό το διάστημα η Βανέσα συναντιόταν κρυφά με τον Στέλιο δεν άντεχε να μην τον βλέπει ήθελε να τον έχει δίπλα της να αγγίζει το κορμί του τον είχε ανάγκη της έλειπε και όλο αυτό τους ένωνε περισσότερο το σχέδιο πήγαινε από το καλό στο καλύτερο η Βανέσα είχε μάθει αρκετές πληροφορίες για τον Φιτσερμαν ήταν θείος του Σωκράτη ο οποίος και τον έβαλε ήθελε να εκδικηθεί τον Στέλιο για να πάρει την Βανέσα δικιά του ξανά, η Βανέσα σήμερα θα συναντούσε τον Σωκράτη μιας και είχε πιάσει δουλειά σε ένα αρχιτεκτονικό κέντρο έλα όμως που η Βανέσα ήταν ιδιοκτήτης του κτηρίου αργά η γρήγορα θα τον έκανε να μετανιώσει για όλα αυτά που κάνει όλον αυτόν τον καιρό...
Βανέσα
Θα γελάνε και οι πέτρες όταν μάθει ο Σωκράτης ότι εγώ είμαι η ιδιοκτήτρια του κτηρίου θα τον κάνω να σέρνεται να με παρακαλάει για μια θέση εργασίας δεν θα τον αφήσω να με καταστρέψει για άλλη μια φορά κανέναν δεν θα ξανά αφήσω Έχω πάθει τόσα πολλά και μέσα από αυτά έχω μάθει να είμαι πιο θαρραλέα να είμαι ο εαυτός μου να μην φοβάμαι κανέναν και τίποτα ήρθε η στιγμή να πάρω το αίμα μου πίσω ....
Μπουρεκακια θα ανεβάσω την συνέχεια αυτού του κεφαλαίου και μετά δεν ξέρω πότε θα ανεβάσω αν βρω χρόνο θα προσπαθήσω έστω και ένα μικρό 💕💕
YOU ARE READING
Τα Ετερώνυμα Έλκονται
RomanceΌλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2014 στο Λονδίνο όπου πήγα να κάνω τις σπουδές μου (αναγκαστικά) γιατί οι γονείς μου με παρότρυναν να διαβάζω πολύ έτσι ώστε να περάσω σε ένα Καλό Πανεπιστήμιο στο εξωτερικό, στην αρχή αρνήθηκα αλλά από τα πολλά το σκέ...