Η έκπληξη!

168 6 0
                                    

Πέρασαν τόσα και τόσα μαζί στιγμές χαράς, στιγμές λύπης, στιγμές χωρισμού αλλά στο τέλος πάντα κατάφερνε η αγάπη τους και τους ένωνε, έχει γερά θεμέλια αυτός ο έρωτας και κανείς δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο όσο κι αν προσπαθήσει.

2 μήνες μετά...
Εκείνο το βράδυ που η Βανέσα περίμενε την έκπληξη με μεγάλη χαρά και ανυπομονησία ο Στέλιος τα είχε σχεδιάσει όλα πριν την γέννηση των διδύμων, στο κόλπο ήταν ο Γιώργος και ο Μάριος.
2 μήνες πριν...
Σ- Έχουμε περάσει τόσα πολλά με την Βανέσα θέλω να την κάνω κάτι που θα το θυμάται για όλη της τη ζωή κι έχω σκεφτεί ακριβώς τι θα της κάνω και σας θέλω συνεργούς μου σε όλο αυτό
Γ-Μ είμαστε όλο αυτιά σ'ακούμε.
Σ- Όταν με το καλό γεννήσει και κάνουμε το μεγάλο πάρτι καλοσωρίσματος θα της κάνω δώρο ένα ταξίδι στη Βαρκελώνη και μια πρόταση γάμου αλλά αυτή τη φορά θα είναι καλύτερη από ποτέ το πιστεύω και το εννοώ, επανερχόμαστε όμως στο θέμα μας εσείς οι δύο θα αναλάβετε να κλείσετε τα εισιτήρια να πάρετε τηλέφωνο στο εστιατόριο El Diset και να κλείσετε ένα τραπέζι για δύο με τα καλύτερα πιάτα που έχει το menu. Τα άλλα αφήστε τα πάνω μου.
Γ- Α ρε φίλε μου ρομαντικέ τι κάνεις για τη μέλλουσα γυναίκα σου μην ανησυχείς όλα θα είναι όπως θες στην ώρα τους!
Μ- Απλά πρέπει όλο αυτό τον καιρό να μην πούμε τίποτα στη Τζέσικα και τη Νάσια αλλιώς αλίμονο μας..
2 μήνες μετά..
Σ- Αγάπη μου θέλω να φορέσεις αυτό το μαντήλι θα σου πω πότε θα το βγάλεις
Β- Που πάμε βρε αγάπη μου θα σκάσω όλο εκπλήξεις μου είσαι με κακομαθαίνεις ( λέει και του δίνει ένα πεταχτό φιλί )
Σ- θα δεις θα δεις πάντως θα σου μείνει αξέχαστο θα μας πάρει κάποιες ώρες μέχρι να φτάσουμε στην έκπληξη αλλά είμαι σίγουρος πως θα σου αρέσει !!

Ο Στέλιος έδεσε τα μάτια της Βανέσας όπως της είπε μπήκαν στο αυτοκίνητο και ξεκίνησαν για να πάνε στη Βαρκελώνη που απήχε κάποιες ώρες από το Λονδίνο οπότε έπρεπε να βρει να πει μια δικαιολογία στη Βανέσα για τις τόσες ώρες ταξιδιού και για τον λόγο όπου θα έμπαιναν στο αεροπλάνο η Βανέσα τα φοβόταν και δεν έμπαινε συχνά προσπαθούσε να τα αποφύγει αλλά του Στέλιου του ήρθε ξαφνικά μια ιδέα...

Είναι τα τελευταία κεφάλαια από τα ετερώνυμα έλκονται και για αυτό τον λόγο έκανα καιρό να ανεβάσω θέλω να δώσω ένα καλό τέλος και ήθελα να έχω μεγάλη  έμπνευση ελπίζω να σας αρέσει η συνέχεια μου σας άφησα σε μεγάλη αγωνία απολαύστε το!!! 😘😍

Τα Ετερώνυμα ΈλκονταιWhere stories live. Discover now