Güneş iyice çıkmış görebildiği her yeri ısıtıyordu az önce üç ölüm olmuştu ve güneş yeniden doğdu hiçbir canlının ölmesi onu durdurmayacaktı.
Bizim içinse gece olmuştu. Uyuyup dinç kalmamız geriyordu. Daha turlanacak, didik didik edilecek bir dünya vardı. Hangi ülkenin hangi şehrindeler hiç fikrimiz olmadı yine de umutluyduk. Aslında sadece inadı için yapıyordu bunları onun umurunda bile değildi bence bunlar. Cesetleri bodruma fırlattık üst katta kızların odası bir banyo alt katta iki oda bir salon ve birde mutfak.
Ev mütevaziydi uyumadan önce Raki ile sevişmek hiç fena olmazdı. Rahatlatacak bir duşta olabilirdi birdaha ne zaman yıkanacağımız belli bile değildi. Fırsatları iyi değerlendirmeliydik .
Kızların odasında yataklar ayrıydı ben ayrı yatmak istemiyorum. Bu yüzden moruğun odasını kullanıcaktık .
" Rakii !"
" Efendim Ala."" Ben duşa gireceğim."
" Bende girecektim neyse ilk sen gir o zaman sonra ben girerim."
Beraber girebilirdik aslında ama böyle söyleyemezdim. Üst kata çıktım kızların odasına girdim gardıroplarına biraz kurcaladıktan sonra etiketli siyah iç çamışırları çıktı karşıma, yeni almıştı ama giyememişti kızıl kafa. Ardından dar siyah kot pantolon ve üzerine gri gömlek uydurmuştum. Otuz yedi numara giyiyordum bu kızlar ise otuz sekiz otuz dokuz ayakkabılarını beğenmemiştimde benim beyaz üzerine siyah çizgili spor ayakkabılarımla uyum sağlayacağını düşündüm artık duşa girmeye hazırdım . Hava sıcaktı duş ise serinde rahatlamıştım. Kıyafetleri giydim, kırmızı ruj biraz allık kırmızı ojeler güzeldim .
Kozmetik sektörünün kadınların güzelliğine katkısı çok fazlaydı en çirkin kadını bile mankene çevirebiliyordu .
Aşağıya indiğimde Raki iskemleye kurulmuş sağ elinde sigara sol elinde viski şişesi yudumluyordu. Moruğun zulasını bulmuştu, yüzü gülüyordu, mutluydu, hoşuna gidiyordum .
" Güzel olmuşsun."
" Biliyorum."
" Tamam."
Kendimi beğenmişlik hiç yapmazdım sadece bir kere denedim ondada alabora oldum Raki çok çetin cevizdi karşı koyulmazdı yakışıklıydı ve ben onu seviyordum .
Oda beni seviyormuydu emin olamıyordum .
" Raki, beni ... "
" Evet ! Şüphenmi vardı?" " Hayır soğuk duruyorsun sarılmıyorsun bile üzülüyorum bilmeni istedim."
" Seni seviyorum Ala ama banada anlayış göstermeni bekliyorum. Kafam dağınık sağlıklı düşünme yeteneğim yok."
" Tamam Raki sen merak etme ben yanındayım."
Sevişmedik , öpüşmedik , uzaktık birbirimize ama belki birgün Raki ile küçük bir vampir bile büyüte bilirdik buna inanıyordum. Moruğun odasına geçtim eski bir kayrola, gıcırdıyor çok düşünmeden uyudum .
Raki elindekileri bitirmiş yanıma uzanmıştı gıcırtıdan hemen anlamıştım tiz seslere alerjim vardı .
Geceyi bekliyecektik uyumalıydık .
Güneş beni oyalamak için bahane arıyor olmalı .
Perdenin arsında küçükte olsa yüzüme bakıyordu .
Çektim perdeyi güneş giremiyordu belki doktor girerdi ama bu saaten sonra artık sadece polis ve ambulans girebilirdi .
Düşünmedim ince pikeyi çektim üzerime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOYUMSUZ
VampireRakinin ailesini arayışı, karşılarına çıkan engeller ve Âla'nın ilk gün ki taze aşkı. Fantastik bir dünyanın içindeki. Vampir romanı.