Daha yeni İngiltere’ye gelmiştik, yolculuk tekrar başlıyordu.
Ama bunak Mary’yi görmeye gidecektik herhalde.
Bunu Raki’ ye söylediğimde çoktan unuttuğunu ve artık gerek kalmadığını söyledi.
Ben ise buraya kadar gelmişken bunak Mary’den yardım istemeyi düşünüyordum.
Bizimle beraber Sally de gelecekti her yere, onu hiç gözüm tutmamıştı.
“ Evet, Raki şimdi nereye gidiyoruz.”
“ Sally bizi nereye götürürse oraya Ala.”
“Konuşmayı kesinde beni dinleyin artık.”
Raki ile konuşmamızı bölüp araya dalıyordu ona gerçekten çok gıcık olmaya başladım.
“Söyle bakalım.”
“Bakın ikiniz ile de kavga etmek için gelmedim ben sizi ailenize ulaştırmak için yanınızdayım. O yüzden şimdi beni iyi dinleyin! Buradan Prag’a gideceğiz ailen orada Raki.
Akha ve halkında orada, oraya vardığımızda bize iyi bir plan gerekecek. Ama oraya varmamız bile sorun. Buraya kaçak geldiniz kolaydı da, maalesef buradan Prag’a uçamayız çünkü Almanya da duracak yakalanmamamız çok zor. Bu yüzden ben koşarak gidelim diyorum.”“Sally yanlış anlama ama Almanya’da uçaktan insek tekrar başka bir uçakla geri gitsek böyle bir şey mümkün mü?”
“Maalesef Ala çünkü Almanya’daki havaalanına terör saldırıları oldu. Güvenlik çok sıkı, giriş çıkış çok zor. Yakalanmasak bile bizi görme ihtimalleri çok fazla. Riske atmayalım.”
“Bunu duymamıştım, pardon.”
“Sen bir şey söylemek ister misin Raki?”
“Bana kalırsa Londra’dan deniz yoluyla Fransa’ya Fransa’dan da karadan Almanya daha sonra ise Çek Cumhuriyetine gideriz.”
“Bu yolculuk en az beş gün sürecektir. Bu yüzden iyice hazırlanmamız gerekli.”
“Beş gün mü?” Bu çok fazlaydı beş gün boyunca ne yapacaktık!
“Evet Ala beş gün daha iyi bir planı olan varsa söylesin!”
“Hadi o zaman ne yapacaksan başlayalım.”
“Olmaz Sally daha yeni vardık buraya yarın gece yola çıkarız.”
“Bansheeler dinlenmeye gerek duymaz Raki!”
“Tamam o zaman sen uyanık kal!”
“Hadi Ala bizim dinlenmemiz gerek uzun bir yolculuk olacak.”
“Tamam Raki.”
“Hey Raki, Ala gelinde şuna bakın.”
Bizimle yine dalga geçtiğini düşünüp duymamazlıktan geliyordum.
Raki de hiç oralı değildi. Uyumaya çalışıyor gibi bir havası vardı.
“Siz bilirsiniz ben sizi uyardım.”
“Çok meraklanmıştım ama Raki kılını kımıldatmadığı için bende gerek duymuyordum.
“Size buraya gelmenizi söyledim!”
İçimi korku sarmıştı bansheelerin sinirlendiğinde ne kadar tehlikeli varlıklar olduğunu iyi biliyordum!
“Hey Raki!”
“Efendim Ala?”
“Şuna gidip bir bakalım.”
“Ihhh peki!”
Aman tanrım! Buda neydi böyle?
Kapı aralığından dışarıya bakıyorduk bir düzineye yakın vampir ve bir düzineden fazla ceset yerde yatıyordu.
“Bu o kırmızı gözler her yerdeler hemen gitmeliyiz buradan çocuklar.”
Bize doğru geliyordu bir tanesi, kaçmaya vakit yoktu hemen saklanmalıydık.
Sally görünmez olmuştu. Bizde hayla saklanmaya çalışıyorduk.
Dışarıdan bir patlama sesi geldi ve Sally yanımızda belirdi.
“Oda neydi Sally?”
“Hiç sadece bir araba patlattım. Çok geçmeden insanlar gelir acele edelim.”
“Bilerek yaptın değil mi sırf uyumamamız içindi!”
“Saçmalama eğer arabayı patlatmasaydım şuanda yakalanmıştınız.
Suçlamak yerine teşekkür etmeyi denemelisin.”
Lanet olasıca haklıydı!
“Hey Ala Bansheeleri sevmediğini biliyorum ama inan bana ben o Bansheeler den değilim ve onların sana yaptıklarını doğaüstü güçler konseyi çok kötü ödetti bundan emin olabilirsin.
Raki onları ölüme terk ettikten sonra konsey adamlarını yolladı ve onları müebbet olarak mühürledi ve dipsiz bir yeraltı mezarlığına kilitledi.”
“Bana bunları niye anlatıyorsun?”
“Çünkü bana kötü davranmandan sıkıldım Ala herkesi aynı çuvala koymaktan vazgeç artık.”
“Ne kadar çabuk sıkılmışsın oysa daha yeni tanıştık.”
“Maalesef pek sabırlı olduğum söylenemez.”
“Tamam kızlar gerginlik yaratmayın bundan böyle uzunca bir süre beraber olacağız o yüzden iyi geçinmelisiniz.”
“Tamam Raki.”
“Sally?”
“Tamam!”
“Şimdi buradan gitmeliyiz!”
“Hemen yola mı koyulacağız?”
“Evet geç bile kaldık!”
Exıt yazan yerden girdiğimiz gibi çıktık tekrar yollara düşmüştük.
“Peki bunak Mary ne olacak ?”
“Niye bu kadar soruyorsun Ala?”
“Onu görmeliydik bence Raki.”
Kafasını Sally’ ye çevirdi. “Artık söylemeliyiz bence Sally?”
“Ne saklıyorsunuz benden?”
“Şu bunak Mary aslında Sally!”
“Peki niye böyle bir yalan söyledin ki?”
“Yalan söylemedim Ala sadece Sally böyle söylenmesinden hoşlanmıyordu ?”
“Niye ki o zaten bunağa benzemiyor?”
“Tekrar bak istersen !”
“Hadi be !”
Az önceki güzel genç kız gitmiş yerine doksanlarında bir kadın gelmişti derisi sarkmış, gözleri çökmüş korkunçtu.
Bu nasıl olurdu?
“Bana bir açıklama borçlusunuz.”
“Bırak ta ben açıklıyım Raki.”
“Peki Sally!”
“Ala ben bir Bansheeyim biliyorsun. Maalesef uzun yıllar yaşaya biliyoruz ama sizin gibi hep güzel kalamıyoruz. Bu yüzden bende bazı yöntemler geliştirdim. Cildim gibi adımı da değiştirdim kimseye tanınmak yada o şekilde çağrılmak istenmiyordum.”
“Anladım Sally.”
“Anlayış gösterdiğine sevindim.”
“Peki bir şey daha sorabilir miyim Sally?”
“Hayır!”
“Lütfennn Sally!”
“Off tamam Ala sor bakalım.”
“Kaç yaşındasın ?”
“Dört yüz seksen altı!”
“Haa!” Öylece kalmıştım ben bu sayıları aklımda bile tutamazdım.
“Soruların bitti mi Ala?”
“B.. b.. bitti Sally.”
“İyi!”
Deniz kıyısına varmıştık şimdi tek sorun karşıya geçmekti.
“Raki karşıda bir tekne var onu alabiliriz.”
“Siz durun ben alıp gelirim.”
“Tamam Sally.”
Bir anda görünmez oldu.
“Bansheeler dünyadaki ruhlardır.”
Bu sözü söyledikten sonra tekne bize doğru hareket etmeye başladı.
Bu söz bana tanıdık geliyordu ama hatırlayamadım.
Tekne nerdeyse gelmişti.
Kordonun sonunda kayalıkların üzerinde bir deniz feneri ve yanında uzun bir iskele öylece gecenin karanlığında duruyordu.
Gökteki yıldızların karadaki şekliydi bu.
Sally tekneyi getirmişti.
Bize el hareketiyle gelmemizi işaret etti.
Küçük bir balıkçı teknesi içi dışı balık kokuyordu.
Bu hızla karşıya varmamız iki saati bulacaktı. “Karaya fazla yaklaşmadan tekneyi bırakıp geri kalanını denizin altından yüzerek gitmeliyiz bu sayede kimse bizi fark etmez.”
Hala iki saat vardı ve planımız hazırdı.
“Raki ?”
“Efendim Ala.”
“Biraz kestiriyorum ben.”
“Tamam Ala.”
Sally ve Raki baş başa kalmıştı. Raki cebindeki sigaradan bir tane çıkardı ve yine o kibritten bir tane daha yaktı.
“Hey Sally.”
“Efendim Raki.”
“Ne zaman söyleyeceksin?”
“Neyi Raki?”
“Annesi olduğunu.”
“Buna daha hazır değil Raki.”
“O doğuştan Banshee biliyorsun güçleri ortaya çıkmadan onu vampir yaptım ama her geçen gün güçleniyor yakında çok daha güçlü olacak ve o zaman bunu ona ikimizde açıklayamayacağız.”
“Doğru söylüyorsun Raki ama şuanda nasıl söyleyebiliriz ki?”
“Haklısın.”
“Sally sen iyi birisin.”
“Sağ ol Raki.”
“Bu yeterli değil bunu da biliyorsundur umarım!”
“Raki yeter! Ondan bunu sadece ben değil sende saklıyorsun daha fazla üstüme gelme!”
“Peki, peki tamam Sally. Kusura bakma biraz gerginim. Sonuçta yıllar sonra annemi ve babamı göreceğim.”
“Bende Raki sert çıkıştım biraz özür dileri…”
“Önemli değil Sally senide anlaya biliyorum.”
“Sende bir annesin ve evladına tamamen kavuşacağın günü bekliyorsun. Bu yüzden sana hak veriyorum.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOYUMSUZ
VampireRakinin ailesini arayışı, karşılarına çıkan engeller ve Âla'nın ilk gün ki taze aşkı. Fantastik bir dünyanın içindeki. Vampir romanı.